نکات مهمی که باید قبل از بازی در لاتاری به خاطر بسپارید


بخت آزمایی

قرعه کشی یک شکل محبوب قمار است که شامل پرداخت مبلغ کمی برای شانس بردن یک جایزه بزرگ است. این شکلی از شانس است که به شانس متکی است و راهی عالی برای جمع آوری پول برای ایالت ها و موسسات خیریه است. با این حال، نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از بازی در لاتاری به خاطر بسپارید. قرعه کشی می تواند یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور باشد، اما همچنین یک تصمیم مالی عاقلانه نیست. فقط در صورتی باید لاتاری بازی کنید که توانایی از دست دادن پول را دارید و معتقدید که شانس برنده شدن شما به اندازه ای کم است که ارزش سرگرمی ارزش هزینه را داشته باشد.

شانس برنده شدن در قرعه کشی به تعداد شماره هایی که انتخاب می کنید، تعداد بلیط خریداری شده و نوع بخت آزمایی شما بستگی دارد. هر چه تعداد بیشتری را انتخاب کنید، شانس برنده شدن شما بیشتر است. خرید بلیط های بیشتر نیز شانس شما را برای برنده شدن افزایش می دهد، اما مراقب باشید که بلیط های زیادی نخرید وگرنه ممکن است در مدت زمان کوتاهی خراب شوید. علاوه بر این، انتخاب اعداد تصادفی به جای اعداد با ارزش احساسی مهم است.

جدا از چند استثنا، اکثر برندگان قرعه کشی بخش عمده ای از برنده های خود را در عرض چند سال خرج می کنند. این به این دلیل است که آنها تمایل دارند بیش از حد خرج کنند و فراتر از توان خود زندگی کنند. در نتیجه اغلب ورشکست می شوند. داشتن یک صندوق اضطراری قوی قبل از بازی در لاتاری ضروری است. در صورت بعید بودن برنده شدن، مطمئن شوید که بیش از 50 درصد از برنده خود را صرف مالیات نکنید.

اگرچه بازی های بخت آزمایی نوعی قمار محسوب می شوند، اما به اندازه سایر اشکال قمار خطرناک نیستند. احتمال برنده شدن نسبت به سایر اشکال قمار کمتر است، اما جایزه بسیار بزرگتر است. علاوه بر این، بازی های بخت آزمایی اغلب توسط ایالت ها به عنوان راهی امن و قانونی برای جمع آوری پول تبلیغ می شوند.

لاتاری یک سرگرمی محبوب برای افراد در هر سنی است، اما همیشه یک تصمیم مالی هوشمندانه نیست. حتی اگر برنده شوید، آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست، و چند دام جدی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا قرعه کشی در ایالت شما قانونی است یا خیر. اگر نه، باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

در گذشته، قرعه کشی یک روش رایج برای جمع آوری پول برای مدارس محلی و پروژه های خیریه بود. همچنین به عنوان یک مالیات بدون درد استفاده می شد و در قرن هفدهم در اروپا محبوبیت زیادی پیدا کرد. فرانسیس اول، پادشاه فرانسه، این قرعه‌کشی را در طول مبارزات انتخاباتی‌اش در ایتالیا کشف کرد و آن را با نام Loterie Royale به فرانسه معرفی کرد. با این حال، محبوبیت لاتاری در فرانسه در طی دو قرن بعد کاهش یافت.