قهوه لیشو: عوارض جانبی؟ [2023 Reviews]


به دنبال بررسی صادقانه و بی طرفانه قهوه لاغری لیشو هستید؟ اگر هستید، پس به جای مناسب آمده اید.

قهوه لاغری لیشو با ادعای مزایای کاهش وزن در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است. اما آیا واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟

افرادی که به دنبال مکمل های غذایی برای کاهش وزن و حفظ وزن متعادل و سالم هستند، به سراغ محصولاتی مانند قهوه لاغری لیشو می روند.

در این بررسی قهوه لاغری لیشو، مزایای درک شده از قهوه لاغری لیشو، خواص کاهش وزن آن، نحوه عملکرد، عوارض جانبی و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد.

قهوه لاغری لیشو چیست؟

قهوه لیشو یک نوشیدنی کاهش وزن طبیعی بر پایه قهوه از تایلند است که ظاهراً می تواند با کنترل گرسنگی و افزایش متابولیسم به کاهش وزن شما کمک کند.

عوارض جانبی قهوه لیشو

همانطور که از نام آن پیداست، این محصول حاوی گیاهان دارویی در کنار عصاره قهوه است – برای کاهش وزن. ویژگی اصلی این محصول این است که فقط در هفت روز نتیجه قابل مشاهده می دهد.

یک ویژگی کلیدی دیگر در این نوع قهوه وجود دارد. مصرف آن آسان است زیرا همراه با بسته های کیسه ای است که با آب گرم مخلوط کرده و می نوشید.

با توجه به اینکه محصولات کاهش وزن زیادی در بازار موجود است، چرا باید به سراغ این مکمل کاهش وزن بروید؟

بازاریابان دو مزیت دارند:

  • نتایج قابل مشاهده مربوط به کاهش وزن را در هفت روز خواهید دید
  • هیچ روال سختگیرانه ای ندارد، یعنی فقط می توانید آن را با آب مخلوط کرده و در زمان مناسب بنوشید

سایر فواید قهوه لاغری لیشو در زیر مشخص شده است.

فواید قهوه لاغری لیشو

در قسمت های قبل به دو فایده اصلی قهوه لاغری لیشو پرداختیم.

اکنون دیگر مزایای بالقوه این نوشیدنی قهوه را پوشش می دهیم.

  • کاهش احساس گرسنگی (به همین دلیل است که با سرکوب گرسنگی بیش از حد منجر به کاهش وزن می شود)
  • اشتهای کنترل شده (ایده آل برای کسانی که به دنبال حفظ وزن متعادل هستند)
  • نتایج سریع (نتایج قابل مشاهده که فقط در یک هفته می توانید مشاهده کنید)
  • ایده آل برای دوستداران قهوه (عاشقان کافئین یا قهوه خورها این نوشیدنی را دوست خواهند داشت)

مزیت دیگر این است که طعم فوق العاده ای دارد که دوستداران قهوه باید آن را دوست داشته باشند، طبق ادعای قهوه لاغری لیشو.

لیست مواد تشکیل دهنده قهوه لاغری لیشو

ترکیبات کلیدی قهوه لاغری لیشو چیست؟

سه ماده اصلی وجود دارد:

Griffonia simplicifolia

Griffonia simplicifolia یک عصاره گیاهی طبیعی است. این ماده به دلیل استفاده از آن برای مقابله با مشکلات مختلف سلامتی بسیار شناخته شده است.

Griffonia simplicifolia

به عنوان مثال، برای کاهش مشکلات مربوط به خواب، بی خوابی، اضطراب، افسردگی، مشکلات معده، کاهش وزن و موارد دیگر تبلیغ شده است. این به این دلیل است که عصاره Griffonia simplicifolia حاوی یک ماده فعال به نام 5-HTP است.

این ماده نقش کلیدی در کاهش وزن و جلوگیری از سایر مشکلات معده ایفا می کند. لطفاً توجه داشته باشید که 5-HTP توسط برخی از متخصصان کاهش وزن توصیه می شود زیرا اعتقاد بر این است که به سرکوب گرسنگی کمک می کند و اشتهای متعادل را تضمین می کند.

با این حال، توجه داشته باشید که تحقیقات و تحقیقات دقیق پشت Griffonia simplicifolia هنوز برای مزایای دقیق ادامه دارد.

تاکاهو

این یک ماده آرایشی رایج چینی است. جدای از آن، در میان مردم آمریکای شمالی محبوب است.

توجه داشته باشید، عصاره تاکاهو توسط متخصصان زیبایی و مراقبت های بهداشتی برای ارائه مزایایی مانند سفید کردن پوست و به تاخیر انداختن پیری استفاده می شود.

عصاره توکاهو

قهوه لیشو حاوی این ماده است و به عنوان یک ماده ادرار آور و پاک کننده سم عمل می کند. این ماده به پاکسازی سموم از بدن کمک می کند.

ما کاملا مطمئن نیستیم که چگونه عصاره ریشه Tuckahoe را می توان با مزایای کاهش وزن قهوه لاغری Lishou مرتبط کرد زیرا مزیت اصلی این ماده کمک به حذف سموم از بدن و ارائه فواید خاصی برای سلامت پوست است.

قهوه فوری

یکی دیگر از ترکیبات این محصول قهوه فوری است.

بیایید برخی از مزایای نوشیدن قهوه فوری را بررسی کنیم. اولین مزیت این است که انرژی و خلق و خو را بالا می برد. در کنار آن، قهوه فوری با کاهش وزن نیز مرتبط است.

قهوه فوری

دلیل آن این است که قهوه فوری دارای کافئین است که می تواند متابولیسم را افزایش داده و ظاهراً به کاهش وزن کمک کند. به همین دلیل در کپسول لاغری لیشو گنجانده شده است.

مشاوره FDA

سازمان غذا و داروی آمریکا اخیراً هشداری جدی در مورد برخی از ترکیبات پنهان این محصول صادر کرده است.

طبق گفته FDA، این ماده حاوی سیبوترامین، یک ماده کنترل شده است. این یک ماده ممنوعه است که به طور قابل توجهی فشار خون و/یا ضربان قلب را افزایش می دهد.

این ممکن است برای افرادی که سابقه بیماری عروق کرونر، آریتمی، نارسایی احتقانی قلب یا سکته دارند، یک خطر جدی باشد.

آیا قهوه لاغری لیشو می تواند باعث درد قفسه سینه شود؟

بله، این احتمال وجود دارد که قهوه لاغری لیشو بتواند عوارض جانبی مختلفی از جمله درد قفسه سینه ایجاد کند.

قرص لاغری لیشو

اول، قرص‌های لاغری لیشو دارای سیبوترامین هستند که باعث عوارض جانبی زیادی از جمله درد قفسه سینه می‌شود.

این ماده ممنوعه باعث افزایش خطر فشار خون بالا و مصرف انرژی می شود.

این امر به ویژه برای افرادی که قبلاً از مشکلات مربوط به فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر رنج می برند بسیار بد است. اگر از این شرایط رنج می برید، باید از مصرف قهوه لاغری لیشو خودداری کنید.

علاوه بر عوارض جانبی فوق، FDA همچنین اشاره کرد که این محصول ممکن است با داروهای دیگری که مصرف کننده ممکن است به دلیل سیبوترامین مصرف کند نیز تداخل داشته باشد.

جای تعجب نیست که مردم از بروز یک واکنش آلرژیک پس از مصرف کپسول لیشو شکایت کرده اند.

سایر عوارض جانبی احتمالی قهوه فوری ناراحتی معده، خشکی لب ها و خشکی دهان است.

آیا قرص های لاغری لیشو می توانند منجر به کاهش وزن شوند؟

خوب، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه قرص های لاغری لیشو می تواند کاهش وزن را تشویق کند، وجود ندارد، اگرچه ادعا می کند که با از بین بردن چربی های ناخواسته سرسخت، به کاهش وزن “فورا” و “کارآمد” کمک می کند.

اولاً، قهوه لاغری لیشو وعده می دهد که در کمتر از هفت روز نتایج را ارائه دهد. اما، در واقعیت، هیچ راه حل فوق العاده سریعی در مورد کاهش وزن وجود ندارد.

به طور خاص، اگر به محصولات مبتنی بر مواد طبیعی متکی هستید، قطعاً مدتی طول می کشد تا نتایج قابل مشاهده به شما ارائه شود. بنابراین، نتایج قابل مشاهده در هفت روز چیزی جز یک حقه نیست.

ثانیاً این محصول حاوی یک ماده ممنوعه یعنی سیبوترامین است. عوارض جانبی سیبوترامین شامل درد قفسه سینه، فشار خون بالا، نارسایی احتقانی قلب و غیره است.

آزمایشات بالینی سیبوترامین ثابت کرده است که این عوارض جانبی را ایجاد می کند. به همین دلیل است که FDA از مردم خواسته است به دلایل ایمنی از محصولات لاغری / مکمل های غذایی Lishou اجتناب کنند.

حکم نهایی

تا اینجا ما به این نتیجه رسیده ایم که اگرچه قهوه لاغری لیشو ادعا می کند که نتایج سریعی را در مورد کاهش وزن به شما ارائه می دهد (نتایج مورد نظر را در 7 روز می توانید ببینید) اما در واقع درست نیست.

این محصول بر اساس مواد کاملا طبیعی ساخته شده است. اما یک ماده ممنوعه و پنهان به نام سیبوترامین دارد.

طبق گفته FDA، مصرف سیبوترامین می تواند عوارض جانبی جدی مانند افزایش خطر درد قفسه سینه و سکته ایجاد کند. سایر عوارض جانبی جزئی، خشکی دهان و خشکی لب ها است.

با توجه به این عوارض، قهوه لاغری لیشو و قرص لاغری لیشو را توصیه نمی کنیم. در عوض، باید یک رژیم غذایی سالم و متعادل را دنبال کنید، هیدراته بمانید و تمرینات منظم را برای بهترین نتیجه انجام دهید.