چای یاسو: مکملی مناسب؟ [2023 Review]


آیا در مورد چای آیاسو چیزی شنیده اید؟

این یک چای گیاهی است که طیف وسیعی از فواید را ارائه می دهد و همچنین یک مکمل غذایی برای کاهش وزن است.

اگر با چای یاسو برخورد کرده‌اید و نمی‌دانید که آیا آن‌طور که تبلیغ می‌شود کار می‌کند، به جای درستی آمده‌اید زیرا در این بررسی چای Iaso، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که حاوی چه چیزی است، چگونه کار می‌کند و آیا موثر است یا خیر.

چای یاسو چیست؟

سازنده محصول چای iaso، Total Life Changes (TLC)، ادعا می کند که در صورت مصرف چای Iaso می توانید مزایای پاکسازی را تجربه کنید.

جیسون تی

به طور دقیق، این دمنوش گیاهی (همچنین می توان آن را یک چای سم زدایی در نظر گرفت) با یک ترکیب فوری عرضه می شود که هم تهیه آن آسان است و هم مصرف آن آسان است.

با توجه به Total Life Changes، این ترکیب اختصاصی منحصر به فرد به صورت علمی فرموله شده است تا به حذف تمام مواد زائد مضر از بدن شما کمک کند. علاوه بر این، ظاهرا چای فوری Iaso مجهز به سه عصاره قدرتمند است که یکی از آنها Nutriose FM 06 است.

ترکیب چای فوری Iaso

ما تجزیه و تحلیل دقیقی از مواد فعال چای iaso انجام خواهیم داد. اما، برای مرجع سریع، ماده اصلی این چای سلامتی دستگاه گوارش Nutriose FM 06 است، یک فیبر ذرت محلول دکسترین که دو هدف را انجام می دهد.

اول، به هضم غذا کمک می کند و تضمین می کند که اشتهای سالمی دارید. اگر در حال رژیم گرفتن یا درگیر شدن در یک برنامه کاهش وزن هستید، بسیار عالی است.

دوم، دارای انواع مختلفی از مواد گیاهی است که با اطمینان از داشتن روده های سالم، سلامت روده شما را تقویت می کند. برای رسیدن به آن، چای ایاسو دارای خواص ضد التهابی است.

در بخش بعدی، بیایید نگاهی دقیق تر به ترکیبات و ترکیبات اصلی چای ایاسو بیندازیم.

ترکیبات چای گیاهی یاسو

داروی گیاهی چای یاسو شامل چهار ماده مختلف است. بیایید نگاهی به هر یک از این مواد و فواید اساسی آنها بیندازیم.

Nutriose FM 06

این ماده اصلی چای اصلی یاسو است. Nutriose FM 06 اساسا یک فیبر رژیمی است.

طبق تحقیقات، NUTRIOSE FM 06 احتمالاً بالاترین غنی‌سازی فیبر را در بین تقریباً هر نوع غذا از جمله مکمل‌های غذایی ارائه می‌کند.

ویژگی های کلیدی Nutriose FM 06 عبارتند از:

  • محتوای فیبر بالا (تقریبا 85٪)
  • حلالیت بالا
  • ویسکوزیته پایین
  • تحمل گوارشی فوق العاده

Nutriose FM 06 از نشاسته ذرت گندم مشتق شده است و به گفته سازنده، این فیبر محلول دارای دو خاصیت عالی است: هضم غذا را پشتیبانی می کند و به حفظ اشتها کمک می کند.

اگرچه Nutriose FM 06 یک منبع عالی از فیبر رژیمی است، مشخص نیست که آیا واقعاً در کاهش وزن مفید است یا خیر. هنوز به تحقیقات و آزمایشات بالینی بیشتری نیاز دارد.

ماده بعدی در لیست ما عصاره دانه های Cassia Angustifolia، یک گیاه بومی هند است.

عصاره کاسیا آنگوستیفولیا

این چای در چای iaso گنجانده شده است زیرا پودر سنا دارای خواص پاک کنندگی قوی است، یعنی خواص سم زدایی که به رفع یبوست کمک می کند. علاوه بر این، عصاره دانه سنا می تواند از حرکت سالم روده بزرگ حمایت کند و آنتی اکسیدان های مفیدی را برای بدن و سیستم گردش خون فراهم کند.

همانطور که گفته شد، ویژگی های پاک کنندگی قدرتمند سنا ثابت یا ثابت نشده است. علاوه بر آن، هیچ مطالعه پزشکی بررسی شده ای وجود ندارد که نشان دهد این ماده در کاهش وزن طولانی مدت موثر است.

از این رو، ادعاهای چای iaso در مورد استفاده از عصاره سنا برای کاهش وزن 100٪ درست نیست زیرا هیچ مطالعه پزشکی کاملاً آن را توجیه نمی کند.

بیایید اکنون در مورد ماده سوم یعنی عصاره کاریکا پاپایا صحبت کنیم.

منشا این گیاه گلدار جنوب مکزیک و آمریکای مرکزی است. به گفته سازنده چای آیاسو، این ماده دارای خواص دارویی بسیاری است. به عنوان مثال، از سلامت دستگاه گوارش حمایت می کند و به هضم کمک می کند.

عصاره کارسیا پاپایا

خوب، فواید پاپایا به طور گسترده ای شناخته شده است. به عنوان مثال، عصاره پاپایا دارای آنزیم های خاصی است که به هضم کمک می کند و دستگاه گوارش را سالم نگه می دارد.

علاوه بر این، پاپایا همچنین حاوی فیبر، فولات، ویتامین‌های C و E و بتاکاروتن است.

با این حال، تشخیص اینکه آیا این مواد برای کاهش وزن مفید هستند یا خیر، دشوار است. عصاره پاپایا ممکن است به حفظ یک سیستم گوارشی عالی کمک کند، اما نمی توان آن را با کاهش وزن مرتبط کرد زیرا هیچ داده پزشکی هنوز این را ثابت نکرده است.

در قسمت های قبل در مورد سه ماده طبیعی ترکیب اصلی چای یاسو صحبت کردیم. ماده چهارمی به نام عصاره بابونه وجود دارد.

گیاه بابونه

بابونه قرن هاست که وجود داشته و مردم از این گیاه برای مصارف مختلفی استفاده می کرده اند. به عنوان مثال، عصاره بابونه می تواند مسائل مربوط به حالت تهوع، سوزش سر دل، استفراغ و ناراحتی معده را درمان کند.

علاوه بر آن، دارای آنتی اکسیدان آپیژنین است که یک همراه عالی برای دستگاه گوارش شما است. گنجاندن عصاره برگ بابونه در چای یاسو به این معنی است که سلامت دستگاه گوارش را تقویت می کند.

چای Iaso یک محصول به روز است و طبق گفته Total Life Changes، فرمول قبلی دارای ترکیباتی مانند خار مریم و خار مبارک بود که از آن زمان از چای حذف شده است.

نکات مثبت جیسون تی

  • سموم مضر را برای سم زدایی بدن دفع می کند
  • به بدن کمک می کند تا مواد مغذی را به راحتی جذب کند
  • از سیستم گردش خون سالم پشتیبانی می کند
  • سلامت دستگاه گوارش را ارتقا می دهد
  • انرژی فیزیکی را افزایش می دهد
  • چای Iaso با فرمول چای فوری عرضه می شود که تهیه آن آسان است.
  • باعث سلامت روده های فوقانی و تحتانی می شود

مضرات چای یاسو

  • اثربخشی ترکیبات چای iaso هنوز در مورد کاهش وزن ثابت نشده است

آیا چای فوری یاسو به کاهش وزن کمک می کند؟

نه به خصوص. اگر از خود می پرسیدید که آیا این چای واقعاً برای کاهش وزن عالی است یا اینکه باید به فرمول چای فوری به عنوان موثر اعتماد کنید، پاسخ قطعی نیست.

اگرچه چای iaso دارای دسته ای از مواد طبیعی مانند عصاره بابونه، عصاره برگ پاپایا و پودر عصاره سنا است که می تواند برای حفظ سلامت کلی شما عالی باشد و حتی ممکن است هضم غذا را بهبود بخشد که به این معنی نیست که باعث افزایش وزن می شود. ضرر – زیان.

چگونه از مکمل غذایی چای یاسو استفاده می کنید؟

شما باید یک بسته چای یاسو را با حداقل یک فنجان آب گرم/سرد مخلوط کنید.

توصیه می شود روزانه دو بسته چای یاسو مصرف کنید. باید آن را 30 دقیقه قبل از غذا، ترجیحاً با معده خالی مصرف کنید.

حکم نهایی

می توانید چای iaso را در لیست مکمل های سلامتی موثر قرار دهید.

توجه داشته باشید، چای یاسو بر اساس فرمول چای فوری گیاهی است. مزیت اصلی این است که ترکیب بر اساس چهار ماده است – همه طبیعی. به همین دلیل است که فرمولاسیون هیچ عارضه جانبی مضری ندارد.

این مواد می توانند یبوست را تسکین دهند و همچنین سلامت گوارش را حفظ کنند. ماده اصلی، NUTRIOSE FM 06، یک فیبر رژیمی موثر است.

یکی دیگر از مواد، عصاره کاسیا آنگوستیفولیا، ممکن است ویژگی های پاک کنندگی قدرتمندی داشته باشد، اما هنوز اثبات نشده است. به طور مشابه، ارتباط بین عصاره پاپایا و عصاره بابونه و کاهش وزن ثابت نشده است.

از این رو، فرمول چای iaso TLC Total life می تواند به عنوان یک چای فوری عالی باشد و طعم آن نیز عالی است، اما اگر به دنبال یک مکمل کاهش وزن هستید، جایگزین های بهتری وجود دارد.