نکاتی که باید هنگام بازی در لاتاری به خاطر بسپارید


بخت آزمایی

لاتاری یک فعالیت یا بازی است که در آن بلیط ها برای شانس بردن یک جایزه فروخته می شود. جوایز ممکن است پول نقد، کالا، خدمات یا حتی یک خانه و زمین باشد. اولین قرعه کشی های ثبت شده در قرن هفدهم بود، زمانی که مردم آنها را برای جمع آوری پول برای شهروندان فقیر و برای استحکامات شهر برگزار می کردند. در دوران مدرن، قرعه کشی های دولتی بسیار محبوب هستند و می توانند منبع درآمد قابل توجهی برای دولت های محلی باشند.

وقتی تصمیم به بازی در قرعه کشی می گیرید باید چند نکته کلیدی را به خاطر بسپارید. ابتدا باید بدانید که شانس برنده شدن فوق العاده اندک است. شما باید در مورد نحوه انتخاب اعداد خود هوشمند باشید و بر اساس احساسات تصمیم نگیرید. اگر می خواهید شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید، از یک برنامه کامپیوتری استفاده کنید تا به شما در انتخاب اعداد کمک کند. این می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند و به شما امکان می دهد محتمل ترین ترکیب ها را انتخاب کنید.

همچنین مهم است که یک برنامه مالی قوی داشته باشید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، باید با یک متخصص امور مالی کار کنید تا تعیین کنید چقدر برای بازنشستگی راحت نیاز دارید. شما باید تورم، هزینه های پزشکی و اعضای خانواده خود را که حمایت می کنید را در نظر بگیرید.

همچنین باید در مورد مالیات فکر کنید. در حالی که می‌توانید برخی از برنده‌های خود را حفظ کنید، اکثریت آن توسط مالیات برداشته می‌شود. تنها 9 ایالت وجود دارند که مالیات بر درآمد ایالتی وضع نمی کنند، اما بقیه آنها از برنده شدن شما مالیات خواهند گرفت. این مالیات ها می تواند به 13.3 درصد برسد.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که مقدار زیادی پول می تواند تأثیر منفی بر زندگی شما بگذارد. گرفتار شدن در سرخوشی برنده شدن و شروع به خرج کردن بیش از حد پول آسان است. اگر عاقلانه خرج نکنید، ممکن است ورشکست شوید. مهم است که برخی از سودهای خود را کنار بگذارید و آنها را در یک سبد سرمایه گذاری مطمئن سرمایه گذاری کنید.

توجه به این نکته ضروری است که کمیسیون قرعه کشی حدود 10 درصد از کل فروش لاتاری را برای خود حذف می کند. این پول هزینه های اجرای قرعه کشی از جمله چاپ بلیط، جمع آوری درآمد بلیط و انجام قرعه کشی ها را پوشش می دهد. درصد کمی از پول باقی مانده به خرده فروشان بخت آزمایی می رسد که پنج تا هشت درصد از کل فروش بخت آزمایی را دریافت خواهند کرد. مابقی وجوه صرف تبلیغات خواهد شد. به همین دلیل است که تبلیغات قرعه کشی را همه جا می بینید، حتی در پمپ بنزین ها و فروشگاه های رفاه. این امر افراد بیشتری را به بازی ترغیب می کند و منجر به فروش بیشتر بلیط می شود. این در نهایت منجر به جوایز جکپات بیشتر برای برندگان خواهد شد.