8 غذای کتو-دوستانه هالووین که مهمانان مهمانی دوست خواهند داشت


توسط کیتلین اچ،

24 اکتبر 2022

جشن هالووین

هالووین زمان سرگرم‌کننده‌ای برای همه است، اما برای کسانی که از رژیم کتو استفاده می‌کنند، مقاومت در برابر تمام آب‌نبات‌ها، غذاهای ناسالم و آن دسته از محصولات پخته‌شده در این فصل از سال می‌تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، فقط به این دلیل که زندگی کم کربوهیدرات دارید به این معنی نیست که نمی توانید از خودتان لذت ببرید. و با این لیست از تنقلات کتو پسند و با تم هالووین، می توانید یک مهمانی لباس حماسی برگزار کنید که دوستان و عزیزانتان به زودی فراموش نخواهند کرد.

عنکبوت تخم مرغی

1) عنکبوت های تخم مرغی

تخم مرغ جزء اصلی هر رژیم کتو است. شما همچنین می توانید از آنها برای ایجاد یک کار بسیار ساده – اما بسیار خلاقانه استفاده کنید! – پیش غذای هالووین. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند تخم مرغ آب پز، زیتون سیاه و کمی پاپریکا جمع آوری کنید تا این عنکبوت های تخم مرغی شبح وار را ایجاد کنید که آماده پریدن از روی میز هستند!

دستور تهیه دکتر رژیم غذایی

کدو تنبل آجیل کره ای

2) کدو تنبل آجیلی

احتمالاً قبلاً شنیده اید یا حتی سعی کرده اید بمب های چربی بسازید. به هر حال، آنها یک درمان معمولی کتو هستند. این اعداد کوچک یک خوراکی سریع و آسان برای هالووین است که سرشار از پروتئین و طعم ادویه کدو تنبلی است که بدون شکر اضافی دوست دارید.

دستور پخت کامل کتو

کوکی های مومیایی کم کربوهیدرات

3) کوکی های مومیایی کم کربوهیدرات

آرد بادام و نارگیل با شیرین‌کننده ترکیب می‌شوند تا شیرینی‌های شیرینی خوش طعمی ایجاد کنند که می‌توانید آن‌ها را با استفاده از شکلات و وانیل به شکل مومیایی تزئین کنید. این بچه های کوچک طعم عالی دارند و طعم شیرین و جشنی را که به دنبال آن هستید به آن اضافه می کنند!

دستور تهیه از Keto Connect

مغزها، مغزهای خونین

4) مغزها، مغزهای خونین

برای تهیه این غذای وحشتناک باید از قبل برنامه ریزی کنید، اما زمانی که مهمانان مهمانی شما ژلاتین را برش داده و شاهد ریختن خون (نگران نباشید، فقط مربای توت فرنگی است) ارزشش را خواهد داشت. . این ظرف خنک کننده را در مرکز میز قرار دهید و بنشینید تا از صدای جیغ و فریاد لذت ببرید.

دستور غذای کم کربوهیدرات ساده

انگشتان هیولا

5) انگشتان هیولا

خمیر در این دستور پخت و شکل دادن به آن آسان است، به این معنی که می توانید به راحتی آن ها را به صورت انگشتان هیولایی وحشتناک قالب بزنید. از مربای تمشک یا توت فرنگی و یک بادام برای ناخن های خونی استفاده کنید و از وایلا! شما یک غذای به یاد ماندنی (و خوشمزه!) هالووین دارید.

دستور تهیه از برنامه رژیم غذایی Keto

سیخ های هالووین آنتی پاستو

6) سیخ های هالووین آنتی پاستو

با ایجاد این سیخ های ساده و جشن آنتی پاستو، از غذاهایی که رنگ های تم هالووین را به نمایش می گذارند، استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوجه‌فرنگی‌های نارنجی، توپ‌های موزارلا به‌اندازه مروارید و زیتون‌های سیاه را روی میله‌های سیخ بچرخانید تا این پیش‌غذای جذاب و مهمان‌پسند را درست کنید.

دستور پخت توسط A Kailo Chic Life

پیتزا کتو هالووین

7) پیتزا کتو هالووین

این پیتزا کتو به راحتی می تواند ستاره میز و یک غذای اصلی برای مهمانان مهمانی شما باشد. این با پوسته بدون دانه ساخته شده است و از برش های موزارلا، زیتون و ریحان برای تزئین ارواح و عنکبوت استفاده می کند!

دستور تهیه از برنامه رژیم غذایی Keto

قلب های خونی

8) خونریزی قلب

خوش طعم و ارزش فریاد زدن، این قلب‌های خون‌ریز منحصربه‌فرد به‌راحتی درست می‌شوند و برای سرگرمی‌های روی میز عالی هستند. به علاوه، آنها مملو از پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز برای گرد کردن هر میز هالووین رژیم کتو هستند.

دستور پخت با کربوهیدرات کم بسیار ساده است


———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


دستور العمل ها و نکات آشپزخانه