لاتاری چیست؟


بخت آزمایی

لاتاری یک بازی شانسی محبوب است که در آن بازیکنان سعی می کنند با انتخاب اعداد صحیح، پول زیادی برنده شوند. انواع مختلفی از بازی های بخت آزمایی وجود دارد، از جمله بازی های اسکرچ آف با برد فوری، بازی های روزانه و بازی هایی که شامل انتخاب سه یا چهار عدد است.

بازی کردن در لاتاری یک فعالیت هیجان انگیز است، زیرا به مردم امیدواری می دهد که ممکن است مقداری پول برنده شوند. در برخی موارد، قرعه کشی می تواند به شما این فرصت را بدهد که تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید و این امکان را برای شما فراهم کند که آینده خود را بهبود بخشید.

لاتاری یک شکل محبوب قمار در ایالات متحده است و توسط دولت های ایالتی تنظیم می شود. دولت مسئول است اطمینان حاصل کند که بخت آزمایی مسئولانه انجام می شود و قمار یا فعالیت های غیرقانونی تشویق نمی شود.

مردم از هر طبقه و سطوح درآمدی از بازی در لاتاری لذت می برند زیرا این یک راه سرگرم کننده برای برنده شدن پول است. در سراسر ایالات متحده، مردم بیش از 107.9 میلیارد دلار برای محصولات لاتاری در سال مالی 2022 هزینه کردند.

گروه های اجتماعی-اقتصادی در بازی های بخت آزمایی متفاوت هستند، به طوری که مردان و زنان بیشتر از طبقات اجتماعی-اقتصادی پایین تر بازی می کنند، در حالی که سیاه پوستان و اسپانیایی ها بیشتر از سفیدپوستان بازی می کنند. مسن‌ترین و جوان‌ترین گروه‌های سنی کمتر از گروه‌های متوسط ​​بازی می‌کنند و کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها بیشتر از سایر گروه‌های مذهبی بازی می‌کنند.

توجه به این نکته ضروری است که در برخی کشورها، برنده های لاتاری به صورت یکجا پرداخت نمی شود. این به این معنی است که جایزه به پرداخت های کوچکتر و یکباره تقسیم می شود که می تواند مشمول مالیات بر درآمد باشد.

بخت آزمایی ها به دلیل مشارکت در قمار اجباری، مالیات قهقرایی عمده بر گروه های کم درآمد و تأثیر منفی بر سلامت و رفاه عمومی مورد انتقاد قرار گرفته اند. منتقدان همچنین ادعا می‌کنند که قرعه‌کشی تعداد افرادی را که قمار می‌کنند افزایش می‌دهد، رفتارهای اعتیادآور قمار را ترویج می‌کند و سایر سوء استفاده‌ها مانند مستی را تشویق می‌کند.

با وجود این انتقادات، بخت‌آزمایی‌ها همچنان یک شکل بسیار محبوب از قمار در ایالات متحده هستند. آنها نوعی سرگرمی هستند و می توانند راه خوبی برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده باشند.

عناصر ادبی مورد استفاده در لاتاری

در داستان «لاتاری» نوشته شرلی جکسون، قرعه‌کشی یک رویداد محبوب است که هر سال اتفاق می‌افتد، اما همیشه نتایج مورد انتظار را به همراه ندارد و گاهی اوقات بسیار بد می‌شود. قرعه کشی راهی برای افراد برای برنده شدن مقدار زیادی پول یا جوایز است اما می تواند پیچ ​​خورده و شیطانی باشد.

داستان کوتاه مارتین نیمولر به نام “اول که آمدند” نیز به قرعه کشی می پردازد که یک رویداد محبوب است که لزوماً شرکت در آن سرگرم کننده و سرگرم کننده نیست. قرعه کشی راهی است برای افراد جامعه برای دور هم جمع شدن و گذراندن اوقات خوش می تواند یک کار خطرناک و مضر باشد.

قرعه کشی یک راه بسیار محبوب برای افراد برای بردن پول زیاد است و بازی کردن با آن بسیار آسان است. بر خلاف سایر اشکال قمار، قرعه کشی نیازی به آموزش زیاد یا آموزش خاصی ندارد تا بتوان آن را بازی کرد.

پست قرعه کشی چیست؟ اولین بار در بهترین دنیای اطلاعات منتشر شد.