20 هدیه با موضوع کاهش وزن که آنها دوست خواهند داشت


توسط کیتلین اچ،

12 دسامبر 2022

هدیه تعطیلات

پیدا کردن هدیه مناسب برای یک عزیز می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر می خواهید با درایت از اهداف کاهش وزن آنها حمایت کنید.

خوشبختانه، گزینه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کلاس، آنچه را که می‌خواهند (یا نیاز دارند!) به آنها داد. خلاصه هدایای تعطیلات ما در زیر شامل ایده هایی برای 20 هدیه متفکرانه و باکیفیت مرتبط با کاهش وزن است که به آنها لبخند می زند و به آنها کمک می کند تا به هدف خود برسند!

بطری آب هوشمند

کارشناسان نوشیدن حداقل 8 فنجان آب در روز را توصیه می کنند. این هدفی است که بسیاری فراموش می کنند به آن دست پیدا کنند، دقیقاً به همین دلیل است که بطری آب هوشمند یک هدیه عالی است. بطری‌های هوشمند آب با برنامه‌ها همگام‌سازی می‌شوند و هشدارهایی را ارسال می‌کنند که به آنها یادآوری می‌کند که یک فنجان آب بنوشند. برخی از نسخه ها حتی می درخشند یا وقتی نوشیدنی می نوشند صداهای سرگرم کننده ایجاد می کنند!

تجهیزات ورزشی اداری

این روزها کار از خانه بسیار رایج شده است. چسبیدن به صفحه کامپیوتر در تمام طول روز آسان است، به همین دلیل است که تجهیزات ورزشی اداری یک گزینه عالی برای کمک به حرکت آنهاست! گزینه‌ها عبارتند از: بیضوی زیر میز، توپ‌های تعادل غول‌پیکر، زیرپایی برای حمایت از پشت، پدال‌ها و حتی میزهای تردمیل!

ردیاب تناسب اندام

وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می‌آید، دانش قدرت است.* با یک ردیاب تناسب اندام به آن‌ها کمک کنید نبض دقیقی در گام‌های روزانه، ضربان قلب، کالری سوزانده شده، کیفیت خواب، مصرف غذا و موارد دیگر داشته باشند! گزینه‌ها طیف وسیعی از قیمت را اعمال می‌کنند، به این معنی که به احتمال زیاد با بودجه هدیه شما مطابقت دارند و برای هدیه تخصصی که می‌دهید مناسب هستند!

تجهیزات یوگا

یوگا یکی از بهترین فرم های تناسب اندام برای ارتقای سلامت روحی و جسمی است. همچنین یک انتخاب عالی برای تازه واردان تناسب اندام است. تشک‌های یوگا، لباس‌ها، توپ‌های درمانی، بلوک‌ها و چرخ‌ها، هدایای سرگرم‌کننده‌ای هستند که در رنگ‌ها و سبک‌ها برای هر کسی و هرکسی عرضه می‌شوند. به علاوه، می‌توانید با جفت کردن آن با یک گواهی هدیه به یک استودیو یا کلاس محلی، خلاقیت بیشتری داشته باشید.

تفنگ ماساژ

آنها بعد از تمرین شکست خواهند خورد. کاهش تنش عضلانی را با یک تفنگ ماساژ به آنها هدیه دهید. اسلحه‌های پیامی دستگاه‌های دستی هستند که برای ماساژ ماهیچه‌ها لرزش دارند. آنها فقط چیزی هستند که به آنها نشان می دهند که برای آرامش و بهبودی آنها به اندازه کاهش وزن آنها ارزش قائل هستید!

کیف بدنسازی

وقتی صحبت از رنگ‌ها، انواع، سبک‌ها و اندازه‌های کیف‌های بدنسازی به میان می‌آید، آسمان محدود است. این بدان معناست که شما می توانید بهترین گزینه را پیدا کنید که متناسب با شخصیت و اهداف آنها باشد. آنها همچنین در قیمت های مختلف برای همه اندازه های بودجه هدیه در دسترس هستند!

مقیاس هوشمند

وزن تنها عاملی نیست که در مورد سلامتی اهمیت دارد. ترازوهای هوشمند با اندازه گیری ترکیب بدن آن را به سطح بعدی می برد. آنها همچنین با جفت شدن با ردیاب‌ها و برنامه‌های تناسب اندام، به طور مترادف برای بهبود سلامت کلی خود کار می‌کنند.

ست وزن قابل تنظیم

کاردیو اغلب در مورد کاهش وزن نقش اصلی را دارد، اما تمرکز بر تمرینات قدرتی نیز ضروری است. ست های وزن قابل تنظیم یک هدیه عالی برای ارتقای سلامت عضلات است. آنها اغلب کوچک و جمع و جور هستند و در مجموعه ای از رنگ ها و سبک ها متناسب با نیازهای منحصر به فرد آنها موجود هستند. یک جفت دستکش ورزشی یا بند بلند کنید تا هدیه خود را به سطح بعدی ببرید.

طناب پرش هوشمند

با طناب پرش هوشمند آنها را به نسخه ای مرتفع از دوران کودکی برگردانید. طناب های پرش هوشمند تجهیزات تناسب اندام با کیفیت بالا با صفحه نمایش LCD هستند که با برنامه ها جفت می شوند تا داده ها و دستاوردهای آنها را ردیابی کنند. آنها در رنگ‌ها و مواد مختلفی وجود دارند، که تضمین می‌کنند دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهند به دست آورید.

ترازو دیجیتالی غذا

کنترل سهم یک عنصر حیاتی در مورد کاهش وزن است.* بسیاری از برچسب های تغذیه از وزن برای نشان دادن مقدار کالری در یک وعده استفاده می کنند. به عنوان مثال، می تواند برای کره چشم چیزی مانند یک اونس چیپس چالش برانگیز باشد. یک ترازو دیجیتالی غذا به آن‌ها کمک می‌کند دقیقاً میزان مصرف خود را اندازه‌گیری کنند تا بتوانند کالری را به درستی ردیابی کنند.

هدفون بلوتوث

مطالعات نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی در حین ورزش باعث افزایش مدت زمان و شدت آن می شود. با مجموعه ای از هدفون های بلوتوث به آنها کمک کنید تا روال تناسب اندام خود را به سطح بعدی ارتقا دهند. هدفون‌ها از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند، اما می‌توانید یک جفت با کیفیت بالا به آنها بدهید که قیمتی در حدود 200 تا 300 دلار دارد و بدون توجه به اینکه چه تمرینی انجام می‌دهند، آنها را قوی نگه می‌دارد.

آموزش شخصی یا جلسه متخصص تغذیه

دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند برای افراد مبتدی تناسب اندام یا تغذیه سالم تقریبا غیرممکن به نظر برسد. دادن گواهی هدیه به آنها برای یک جلسه آموزشی با یک مربی شخصی یا متخصص تغذیه می تواند به آنها یک شروع سریع در سفرشان بدهد. به علاوه، این یک هدیه ساده و متفکرانه است که به طور مرتب در کارت کریسمس قرار می گیرد یا به عنوان یک جوراب ساق بلند عمل می کند.

لباس تمرین

لباس ورزشی مناسب برای هر بودجه ای، یک هدیه عالی برای یک عزیز است. هیچ کمبودی در سبک، شکل، رنگ یا کیفیت وجود ندارد، به این معنی که می‌توانید ژاکت، شلوار لی، تاپ یا شلوارک مناسب را برای بسته‌بندی و قرار دادن زیر درخت پیدا کنید.

کتاب آشپزی غذای سالم

در مورد تغذیه سالم از کجا شروع کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از ما می پرسیم، دقیقا به همین دلیل است که کتاب آشپزی غذای سالم یک هدیه عالی است. شما می توانید یکی را پیدا کنید که متناسب با هر نیاز غذایی باشد – از کتو گرفته تا کنترل کالری گرفته تا گیاهخواری و موارد دیگر. برای هر بودجه ای قابل تنظیم، متفکر و مقرون به صرفه است!

اشتراک برنامه رژیم غذایی

اشتراک برنامه رژیم غذایی تنها چیزی است که در لیست شما با زمان محدود وجود دارد یا از آشپزی متنفر است. شروعی جهشی به آنها با اولین هفته یا ماه وعده های غذایی شان که از طریق یک سرویس تحویل غذای سالم مانند Diet-to-Go پرداخت می شود، هدیه ای متفکرانه و سخاوتمندانه است که آنها را برای موفقیت طولانی مدت آماده می کند. وعده‌های غذایی رژیمی خوشمزه، توسط سرآشپز، با وعده غذایی و کالری کنترل می‌شوند و مستقیماً درب منزل تحویل داده می‌شوند.

بازی های تناسب اندام

وقتی درگیر یک بازی باشد، ورزش بسیار سرگرم‌کننده‌تر است! هدایایی مانند تاس های تناسب اندام، کارت های ورزشی و بازی های ویدیویی (از جمله واقعیت مجازی) با افزودن لایه ای از رقابت، کار را از انجام تمرین خارج می کنند.

مجله غذا

ردیابی کالری و تغذیه یک عنصر ضروری برای کاهش وزن است.* یک مجله غذایی به آنها هدیه دهید تا جایی برای نوشتن و درک آنچه می خورند هر روز به آنها بدهید. آن را با خودکارهای رنگارنگ جفت کنید تا بتوانند از رنگ های مختلف برای سازماندهی افکار خود استفاده کنند. اگر نوشتن کار آنها نیست، می‌توانید اشتراک ممتاز یک برنامه ردیابی غذا مانند myFitnessPal، Fitbit، FatSecret، Lose It را به آنها هدیه دهید! یا Fooducate.

پتو وزن دار

کاهش وزن نیاز به ذهن و انرژی روشن* دارد – و این با یک خواب خوب شروع می شود. پتوهای سنگین می‌توانند به آرام کردن سیستم عصبی آن‌ها کمک کنند، احساس راحتی و امنیت را بالا ببرند و اضطراب و استرس را کاهش دهند، خواب شبانه‌تری را ارائه دهند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند سرحال و آماده برای موفقیت در روز بعد بیدار شوند.

کیت خودمراقبتی

وقتی شخصی در سفر کاهش وزن است، باید از پاداش دادن به موفقیت خود با غذا اجتناب کند. آنها را تشویق کنید تا دستاوردهای خود را با چیزی مانند یک کیت مراقبت از خود جشن بگیرند. می‌توانید همه چیز را در کیت قرار دهید، مانند بمب یا نمک حمام، شمع‌ها یا لوسیون‌های معطر، محصولات مراقبت از پوست، روغن‌های ماساژ و گواهی‌های هدیه، ماسک خواب و غیره.

گواهی هدیه روز اسپا

هیچ چیز بهتر از یک روز کامل در آبگرم پس از روزها، هفته ها یا ماه ها کار سخت برای کاهش وزن نیست.* با یک روز کامل در اسپا، همراه با صورت، ماساژ، مانیکور و پدیکور، پاداشی را به آنها بدهید که هرگز فراموش نخواهند کرد. ، رایحه درمانی، شما آن را نام ببرید! این تجربه‌ای است که باعث می‌شود آن‌ها احساس آرامش، احیا و شادابی کنند و آماده باشند تا هفته‌های آینده قوی به راه خود ادامه دهند!

چه بخواهید با یک بسته اشتراک وعده غذایی یا تجهیزات تناسب اندام، چیزهای کوچک و متفکرانه ای مانند کیت مراقبت از خود یا کتاب آشپزی به آنها هدیه دهید، هدیه ای با مضمون سالم به آنها بدهید که از تلاش های آنها برای ماه های آینده حمایت می کند!


زنده ماندن از تعطیلات