لوری میلز تنها در سه ماه 15 پوند از دست داد


توسط کیتلین اچ،

9 ژانویه 2023

لوری میلز - 15 پوند از دست داد

نام: لوری میلز

سن: 57

اشتغال: مدیر تضمین کیفیت و انطباق در یک شرکت داروسازی

برنامه غذایی: تعادل – دیابت

غذای مورد علاقه: ساندویچ بوقلمون با کوکتل میوه

تاریخ شروع: می 2022

وزن شروع: 197

ارتفاع: 5’10 اینچ

پوند از دست رفته: 15 پوند

سطح فعالیت: چهار روز در هفته 2 تا 5 مایل پیاده روی کنید

وقتی هوس می کنم، ترفند اصلی من است: هر چیز شیرینی که می خورم بدون قند است.

برنامه مورد علاقه من برای ردیابی کاهش وزن است: فیت بیت.

لوری میلز فردی بخشنده است. در فصل تعطیلات، او با برآورده کردن لیست آرزوها و تهیه غذا، از خانواده های نیازمند حمایت می کند.

“[It’s] یکی از بزرگترین شادی های من در زندگی،” لری گفت. من در سال 2021 از دو خانواده حمایت کردم، از جمله یک مادر مجرد. من توانستم در سال گذشته هر آنچه را که می خواستند به آنها برسانم. من حتی برای مادر مجرد یک لپ تاپ گرفتم.»

وقتی برادرزاده‌اش در ژوئن 2022 از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، متعهد شد که شهریه کالج خود را بپردازد تا به او کمک کند از وام‌های پرهزینه جلوگیری کند.

لوری درباره خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های بسیار خود گفت: «من آنها را خراب می‌کنم و آنها را به عنوان فرزندان خودم زیر بال خود می‌گیرم. من نمی خواستم او مجبور به پرداخت هزینه شود.

اما در آوریل 2022، لوری اخبار نگران‌کننده‌ای دریافت کرد که به این معنی بود که زمان آن رسیده است که چیزی به خودش هم بدهد.

لوری گفت: «آخرین دوره فیزیکی من در آوریل بود و دکترم از نتایج آزمایش خونم راضی نبود. سطح A1-C من 8.4 بود، گلوکز من بالا بود و سطح کلسترول من بالا بود.

پزشک لوری شروع به وصل کردن شماره های او به نرم افزار لپ تاپ کرد.

لوری گفت: «گفتم دکتر، چه کار می‌کنی؟» و او گفت: «این شماره‌ها را در لپ‌تاپم می‌گذارم، زیرا دو سال دیگر ممکن است سکته یا حمله قلبی داشته باشید یا فوت کنید». . او ترس از خدا را در من قرار داد. آن زمان بود که او را جدی گرفتم.»

لوری گفت که به خانه رفت و رژیم غذایی برای رفتن را در اینترنت پیدا کرد، اولین هفته از وعده های غذایی خود را سفارش داد و یک متخصص تغذیه را پیدا کرد که اکنون هر ماه با او ملاقات می کند.

وقتی با متخصص تغذیه‌ام در میان گذاشتم، استفاده می‌کردم [Diet-to-Go] … او از وعده های غذایی و مقدار پروتئین در هر وعده بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. “او گفت، “لری این عالی است، تو اینجا انتخاب خوبی کردی.”

تعهد لوری به برنامه Diet-to-Go نتیجه داد. او در عرض سه ماه 15 پوند وزن کم کرد و سطح A1-C او از 8.4 به 6.6 کاهش یافت.

«وقتی رفتم به [my doctor’s] لوری گفت، او حتی مرا نشناخت. او گفت که متوجه کاهش وزن من در صورتم شده است.

لوری گفت که چیز مورد علاقه اش در مورد برنامه رژیم غذایی، راحتی آن است و اینکه وعده های غذایی او را راضی می کند اما به طور ناراحت کننده ای سیر نمی کند.

لوری گفت: «احساس می‌کنی به اندازه کافی غذا خورده‌ای، اما این برایت سنگینی نمی‌کند». نه به راحتی… شما فقط پلاستیک را بردارید و در مایکروویو بچسبانید.

او گفت که این به ویژه در مورد کار او مفید است.

او می‌گوید: «بعضی وقت‌ها یک روز طولانی کار می‌کنم، گاهی اوقات ۸ ساعت معمولی، گاهی ۱۰ تا ۱۱ ساعت کار می‌کنم. راحت است که بدانم می توانم به خانه بروم و کمی آرام بگیرم، و 5 دقیقه بعد، شام روی میز است. من مجبور نیستم نگران پختن یک غذا به مدت 45 دقیقه باشم.

لوری افزود که پایبندی به این برنامه هرگز برای او چالشی نبوده است.

«مردم می گویند، «خب شما این همه غذای رژیمی را می خورید. آیا هوس یک چیزبرگر بیکن ندارید؟» او گفت. “من می گویم، “البته که دارم.” و من این کار را هر چند وقت یکبار انجام می دهم. اما من غذاهای رژیمی خود را با خودم می برم. همه می دانند که من چقدر جدی هستم.

او همچنین گفت که این هزینه قابل مقایسه با مقداری است که او در هر هفته برای غذای بیرون بری و رستوران صرف می کرد.

او گفت: «من قبلاً همان مقدار پول را صرف غذا خوردن بیرون می کردم. من هفته ای 150 دلار می پردازم، 10 وعده غذایی می گیرم. این حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی است. شما بیش از آن را صرف غذا خوردن در بیرون از منزل چهار یا پنج بار در هفته خواهید کرد. قیمت برای من عاملی نیست می دانم که این کاری است که باید انجام دهم تا سالم بمانم و تناسب اندام بمانم.”

لوری همچنین شروع به ورزش کرد و حداقل چهار بار در هفته پیاده روی طولانی انجام داد.

لوری گفت: «من قبلاً از این بهانه استفاده می‌کردم که «وقت ندارم»، اما این فقط 20 دقیقه در روز طول می‌کشد. “من فکر می کنم بیشتر مردم می توانند 20 دقیقه در روز را فدا کنند، اگر این به معنای سالم بودن باشد.”

لوری بر این باور است که به اشتراک گذاشتن داستان خود و انتشار پیامی مبنی بر اینکه چقدر راحت می توان سلامتی را برای دوستان، خانواده و جامعه اش منتشر کرد بسیار مهم است.

او گفت: “فقط مهم است که پیام را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم تا تا آنجا که می توانیم سالم و تناسب اندام بمانیم.” ما باید به تشویق یکدیگر ادامه دهیم [and] در مورد این چیزها با یکدیگر شریک شوید.»

موفقیت لوری روحیه بخشنده او را نیز به حرکت درآورد. او با به اشتراک گذاشتن آن با دوستانی که با مشکلات پزشکی مواجه هستند، از رژیم غذایی برای رفتن حمایت می کند.

لوری گفت: «یکی از دوستان با سطوح A1-C خود نیز مشکل دارد. من گفتم، شما نمی توانید برای سالم بودن قیمت گذاری کنید. بهش گفتم از امروز شروع کن من آن بذر را کاشتم زیرا از این که چگونه این اتفاق برای من رخ داده است، غافلگیر شدم. من فقط خوشحالم.»

آیا داستان موفقیتی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ به ما ایمیل بزنید support@diettogo.com با «داستان موفقیت» در موضوع. ما در ازای به اشتراک گذاشتن عکس ها و داستان هایتان به شما وعده های غذایی رایگان می دهیم!

———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


داستان های موفقیت رژیم غذایی برای رفتن