Father Of 3 در 12 هفته 30 پوند وزن کم کرد


نمی‌توانم هیجان‌زده‌تر از این باشد که این تحول Hitch Fit را با همه شما به اشتراک بگذارم. از آنجایی که یک پدر پرمشغله 3 جسی خودش را از تنش خارج کرده بود، اما در آن زمان فکر می‌کرد که حالش خوب است، تا زمانی که همسرش را دید که اولین تغییرش را پشت سر می‌گذارد، متوجه شد که زمان آن رسیده است که خودش را پشت سر بگذارد و سلامتش را حفظ کند. و بدن را به سطح بعدی برساند. شما در شرف مشاهده خواهید بود که چگونه این Father Of 3 در 12 هفته 30 پوند وزن کم کرد

Father-Of-3-Dropped-30Lbs-In-12-Weeks

در نوامبر سال 2021، همسرم رتا می‌خواست در برنامه‌ای برای کاهش وزن و ایجاد یک سبک زندگی سالم‌تر شرکت کند. با دیدن یکی از دوستانمان که این تحول را پشت سر می گذارد، متقاعد شد که این کار موثر خواهد بود. اکنون در گذشته، من و رتا برنامه‌های مختلفی را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ایم، اما به نظر می‌رسید که وقتی آنها را با هم انجام می‌دادیم، نتایج حاصل می‌شد، اما آن چیزی نبود که می‌خواستیم یا به آن پایبند بودیم. بنابراین، به او گفتم که این کار را انجام دهد برنامه Hitch Fit کاهش وزن احساس برنامه عالی و من به هر نحوی که می توانستم از او حمایت می کردم. بعد از دیدن نتایج در چند هفته اول، چرخ‌هایم به چرخش درآمد، اما البته، این به او مربوط می‌شود و به او کمک می‌کند تا در رسیدن به اهدافش موفق باشد. آخرین کاری که می‌خواستم انجام دهم این بود که از انجام کاری که می‌خواست مانعش شوم.

در طول 12 هفته او، مدام به خودم می گفتم که در جایی که هستم خوب هستم و نیازی به کاهش وزن یا خوش فرم شدن ندارم. من از خوردن کاسه غلاتم در شب یا شیر و کلوچه لذت بردم. مطمئناً غذاهایی را که هر از گاهی برای او درست می‌کردم امتحان می‌کردم، اما ماکارونی و غذاهای ناسالم را واقعاً دوست داشتم. از آنجایی که من تمام آشپزی را در خانه انجام می دهم، 3 پسر داریم و البته این غذاها را که جزء تغذیه او نبود، برایمان درست می کردم و غذای او را جداگانه می پختم. در حالی که همه با هم نشستیم و شاممان را خوردیم، او خیلی سالم‌تر از آنچه مطمئن بودیم غذا می‌خورد و گاهی اوقات من کمی احساس گناه می‌کردم، زیرا منصفانه نبود، و خودم را حمایت نمی‌کردم. سپس در نهایت شروع به کلیک کردن کرد و متوجه شدم که باید تغییراتی ایجاد کنم.

از بین بردن چربی شکم

از دست دادن-شکم-چربی

تا پایان 12 هفته او سریع به جلو حرکت کنید. او شگفت‌انگیز بود، و این واقعاً به من الهام داد تا برای خودم بهتر عمل کنم. ما چند بار در مورد اینکه می‌خواهم این کار را انجام دهم بحث کردیم و راستش، من بسیار مردد بودم، زیرا فکر نمی‌کردم این کاری باشد که بتوانم انجام دهم، یا فقط از آن دست می‌کشم. ما تصمیم گرفتیم که انجام دهیم برنامه بوت کمپ Hitch Fit Couples . فکر کردم این راهی برای کمک به او در مسیر درست و شروع من در مسیر درست است. بالاخره ماشه را کشید و در برنامه این زوج در ابتدای فوریه ثبت نام کرد. البته من همچنان در این مورد محتاط بودم زیرا می خواستم این غذاهایی را که دوست دارم بخورم.

میکا برنامه من را برای من فرستاده بود و همانطور که آن را نگاه می کردم، به نظر می رسید که اصلا قابل انجام نیست. از شکست می ترسیدم، خودم را ناامید می کنم و رتا را ناامید می کنم. میکا تاکید کرد که هر زمان که آماده باشم می توانم شروع کنم. حدود 4 هفته بعد، در 28 فوریههفتم، شلوار پسر بزرگم را در آوردم و گفتم وقت تغییر است. به میکا ایمیل زدم و به او اطلاع دادم که شروع کردم و البته اولین غذای آن روز صبح در حال پختن صبحانه ام بودم. خوب، من آن را در همه جای مایکروویو هوا کردم. به خودم گفتم این اصلا شروع خوبی نیست. او خیلی خوب در مورد آن خندید زیرا من آن را درست کردم. نمی دانم به چه چیزی فکر می کردم صادقانه آن را به مدت 3 دقیقه در آنجا قرار دادم. تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که بخندم و امیدوار باشم که این بدترین اتفاق آینده باشد.

در طول زمان مبارزات زیادی وجود داشت. زمان‌هایی بود که واقعاً فکر می‌کردم میکا سعی می‌کند با این همه غذا من را چاق‌تر کند، او می‌خواست من بخورم. خوردن 5 تا 7 بار در روز در ابتدا خیلی آسان نبود، اما شما به چیزی که آنها سعی دارند تغذیه و ورزش را به شما ارائه دهند اعتماد کنید، دلیلی وجود دارد که آنها موفق بوده اند. به نظر می رسید که با گذشت زمان خیلی راحت تر می شد. من کم کم نتایج را می دیدم و درست کردن وعده های غذایی در حال حاضر بسیار آسان تر می شد.

بله، هنوز آن وعده‌های غذایی وسوسه‌انگیز وجود داشت که من برای پسرها برای شام درست می‌کردم یا آنها را در حال خوردن آن کلوچه‌ها و شیر می‌بینم، اما می‌دانستم که این چیزی نیست که می‌خواستم، زیرا هر روز بیشتر و بیشتر احساس سلامتی می‌کردم. آیا هنوز هوس خوردن شیرینی، پیتزا، پاستا و نوشیدنی های انرژی زا داشتم؟ کاملا! اما من انتخاب نکردم که آنها را بخورم زیرا از کاری که بدنم انجام می دهد خوشم می آمد. قرار نیست دروغ بگویم چند بار بوده است که با خوردن برخی از تاکوهای بیریا یا بستنی تقلب کرده‌ام، اما می‌دانستم چه احساسی در من ایجاد می‌کند. من همچنین می دانستم که این مسیری نیست که می خواستم ادامه دهم. خوب است که به آن سمت بروید، اما آن را تا حد امکان به حداقل برسانید و این در طول این 12 هفته بسیار آسان تر شده است.

DAD BOD TRANSFORMATION

بابا-بد-تحول

اینجا من دارم 12 هفته ام را تمام می کنم. نتایج بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است و من احساس می کنم یک فرد کاملاً جدید هستم.

در طول 12 هفته، درک اینکه مردم چگونه تغییر شما را می بینند، می تواند دشوار باشد. طعنه آمیز بود که چند بار مردم می دانستند که می گویند باید چیزبرگر بخوری، یا لباس هایت خیلی گشاد شده است، البته این چیزی نیست که می خواهی بشنوی، اما روز بعد میکا در فیس بوک پست کرده بود. درباره Fit Shaming با دیدن آن پست هرگز فکر نمی‌کردم که این یک چیز باشد، اما وقتی او آن را پست کرد، باعث شد احساس کنم نسبت به کاری که انجام می‌دهم بسیار بیشتر اطمینان دارم و می‌دانم که کارهای لازم را انجام می‌دهم تا من بهتر شوم.

برای نتیجه گیری، در طول سال ها چندین برنامه مختلف وجود داشته است که من آنها را امتحان کرده ام، یا می دانم که مردم آن را امتحان کرده اند. چه یک طرح هرمی باشد یا یک اشتراک ماهانه، چیزی وجود دارد که برای همه وجود دارد.

Hitch Fit تا حد زیادی، دست پایین باید بهترین برنامه موجود باشد. این چیزی نیست که شما نیازی به پرداخت حقوق ماهیانه داشته باشید یا منتظر محموله وعده های غذایی ماهانه خود باشید. این داشتن یک مربی سلامت برجسته است که به شما کمک می کند سبک زندگی بهتری ایجاد کنید. این پدر 3 نفر در 12 هفته 30 پوند کاهش داد

من Hitch Fit را به هر کسی که می خواهد خود را برای بهتر شدن تغییر دهد توصیه می کنم. آنها ابزارهایی را برای موفقیت در اختیار شما قرار می دهند، فقط این موضوع است که چقدر بد می خواهید این تغییرات را داشته باشید. من نتایجی را که دارم دوست دارم و به این سبک زندگی ادامه خواهم داد که به من احساسی را می دهد. هنوز کارهای بیشتری وجود دارد که برای سلامتی بیشتر انجام خواهم داد و این یک پله بزرگ برای رساندن من به آنجا بوده است.

می‌خواهم از تیم Hitch Fit، میکا برای اینکه همیشه در کنارم بود و این فشار را به من می‌داد، دیانا برای کمک و حمایت از رتا، 3 پسرم که پشتیبان بزرگی برای هر دوی ما بودند و مهمتر از همه از همسر زیبام رتا برای الهام بخشیدن به من تشکر می‌کنم. در طی تغییر سبک زندگی او و حمایت از من برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر و سالم تر.