بررسی Truvy: تقویت کننده کاهش وزن قانونی؟ – TrueHealthDiary.com


Truvy یک شرکت سلامتی و تناسب اندام شناخته شده است که طیف وسیعی از محصولات مانند مکمل های کاهش وزن را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید درباره مکمل‌های کاهش وزن Truvy Boost اطلاعات بیشتری کسب کنید و اینکه آیا آنها واقعاً کار می‌کنند یا خیر، برای جزئیات بیشتر به خواندن این بررسی Truvy در زیر ادامه دهید.

بررسی اجمالی Truvy Boost

Truvy یک برند سلامتی است که طیف گسترده ای از مکمل های غذایی را به فروش می رساند و تخصص اصلی آن در محصولات کاهش وزن نهفته است. ویژگی اصلی مکمل های آنها این است که همه محصولات آنها “بر اساس علم واقعی است، نه هوس های رژیمی”.

تروی بوست

لطفاً توجه داشته باشید که مکمل های غذایی خوراکی، کاربران را قادر می سازد تا هوس های خود را کاهش دهند، وزن خود را کاهش دهند و سطح انرژی فیزیکی را افزایش دهند. محصول کاهش وزن مبتنی بر گیاه Truvy برای کمک به کاربران برای کاهش هوس غذایی و به آنها اجازه می دهد تا به راحتی به اهداف کاهش وزن خود دست یابند.

علاوه بر این، این مکمل ها حاوی کافئین (عصاره دانه قهوه سبز) هستند که ممکن است به افزایش سطح انرژی آنها کمک کند.

بهترین بخش این است که مکمل های Truvy با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی مانند چای سبز، دانه قهوه سبز، کتون های تمشک، آلفا لیپوئیک اسید و غیره تولید می شوند.

این مواد بسیار قدرتمند هستند. آنها با افزایش متابولیسم چربی و انرژی بخشیدن به بدن به کاهش اشتها کمک می کنند.

مزایای مکمل کاهش وزن Truvy

  • مکمل های Truvy همگی بر اساس مواد طبیعی و گیاهی هستند
  • آنها نتایج سریعتر و سریع تری را ارائه می دهند، نتایج را می توان در هفته اول استفاده مشاهده کرد
  • ممکن است هوس غذایی را کاهش دهد و سطح انرژی را افزایش دهد

منفی

  • برای زنان باردار توصیه نمی شود
  • هیچ حقایق بالینی در دسترس نیست که مزایای مکمل Truvy را اثبات کند
  • نتایج نهایی می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد
  • برخی از عوارض جانبی مانند حالت تهوع، بی خوابی و سرگیجه در برخی موارد دیده می شود

آیا Truvy Boost به کاهش چربی بدن کمک می کند؟

قبل از پاسخ به این سوال، بیایید نگاهی به اجزای اصلی محصولات سلامت و تندرستی Truvy بیندازیم.

عصاره دانه قهوه سبز اولین و مسلماً مهمترین عنصر در فرمولاسیون سلامت Truvision و Truvy Boost است. البته عصاره دانه قهوه سبز اثرات کاهش وزن دارد.

عصاره دانه قهوه سبز

به طور دقیق، عصاره قهوه سبز حاوی اسیدهای کلروژنیک که اثرات احتمالی زیادی برای سلامتی از جمله…

  • آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • ضد فشار خون

به گفته دانشمندان، سطوح بالای اسیدهای کلروژنیک موجود در عصاره دانه قهوه سبز با مزایای کاهش وزن آن مرتبط است. علاوه بر این، متابولیسم چربی را افزایش می دهند، سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهند و همچنین سطح هورمون های مرتبط با چاقی را بهبود می بخشند.

علاوه بر این، آنها گلوکز و انسولین را تنظیم می کنند. بنابراین، اسیدهای کلروژنیک همچنین می توانند به پیشگیری یا کنترل قند خون و دیابت نوع 2 کمک کنند.

از آنجایی که مکمل‌های Truvy حاوی دانه‌های قهوه سبز به شکل عصاره هستند، همه این فواید را دریافت می‌کنید.

یکی دیگر از عناصر کلیدی محصولات Truvy عصاره پوست درخت دارچین است که هوس کمتری را تضمین می کند و بنابراین شما را قادر می سازد کالری کمتری دریافت کنید.

عصاره پوست درخت دارچین

از پوست درخت دارچین برای مصارف مختلفی از جمله ناراحتی گوارشی (GI)، اسهال و گاز. از این ماده برای تحریک اشتها نیز استفاده می شود.

به همین دلیل است که عصاره پوست دارچین در مکمل های Truvy گنجانده شده است. یکی دیگر از مواد طبیعی گیاهی محصولات ترکیبی کاهش وزن Truvy کتون تمشک است.

کتون تمشک

کتون تمشک یک ماده شیمیایی است که در تمشک قرمز و سایر میوه ها یافت می شود.

کتون تمشک

طبق مقالات مختلف تحقیقات پزشکی، کتون تمشک ممکن است متابولیسم را افزایش دهد، سرعت چربی سوزی بدن را افزایش دهد و اشتها را کاهش دهد.

این ماده به عنوان یک کمک کننده کاهش وزن محبوبیت پیدا کرده است. به همین دلیل در محصولات vy combo Truvy گنجانده شده است.

محصولات Truvy همچنین دارای عصاره چای سبز به عنوان یکی دیگر از مواد اصلی هستند. عصاره چای سبز سرشار از کاتچین است و حاوی مقدار مناسبی از کافئین است که در کاهش وزن بسیار مفید است.

عصاره چای سبز

هم کاتچین و هم کافئین فواید خارق‌العاده‌ای برای کمک به کاهش وزن دارند، زیرا می‌توانند با افزایش گرمازایی، هورمون‌ها را تنظیم کنند. برای مرجع سریع شما، ترموژنز فرآیندی است که بدن شما می تواند کالری بسوزاند و گرما تولید کند.

عصاره چای سبز می تواند این فرآیند گرمازایی را با موثرتر کردن بدن انسان در سوزاندن کالری افزایش دهد. به این ترتیب، می تواند منجر به کاهش وزن و ارتقای فواید سلامت کلی شود.

آلفا لیپوئیک اسید

یکی دیگر از ترکیبات فرمولاسیون Truvy آلفا لیپوئیک اسید است.

آلفا لیپوئیک اسید (ALA) نوعی اسید چرب است که به طور گسترده به عنوان آنتی اکسیدان جهانی شناخته می شود. در فرم مکمل مانند مکمل Truvy، برای بهبود حساسیت به گلوکز و درمان دیابت استفاده شده است. در مطالعات اخیر، دانشمندان دریافته اند که اسید آلفا لیپوئیک می تواند برای کاهش وزن و افزایش عضله استفاده شود.

به طور دقیق تر، ALA با ذخیره کربوهیدرات های غذا به عنوان گلیکوژن در سلول های ماهیچه ای به جای تبدیل آن به چربی عمل می کند. مصرف منظم ALA می تواند اندازه عضلات را افزایش دهد و تجمع چربی را کاهش دهد.

منیزیم

این مکمل ها دارند منیزیم در ترکیب آنها دلیل اصلی آن این است که منیزیم قند خون را تنظیم می کند و تولید انسولین را افزایش می دهد. در مورد کاهش وزن، پیوندهای غیر مستقیم دارد.

آیا می توانید به مکمل های آلفا لیپوئیک اسید Truvy اعتماد کنید؟

خوب، کاملاً به شما وابسته است!

با این حال، بر اساس بررسی هایی که تاکنون پیدا کرده ایم، نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی از کاربران شاهد نتایج فوق العاده ای بوده اند. اما، بسیاری از مردم همچنین اشاره کرده اند که مکمل های Truvy نتایج مورد انتظار را ارائه نکرده اند. همچنین، برای بسیاری از افراد، یافتن نتایج مورد نیاز زمان زیادی را صرف کرد.

حکم نهایی

به طور خلاصه، Truvy یک برند شناخته شده محصولات بهداشتی و سلامتی است. آنها محصولات مختلفی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. اگر شما فردی هستید که برای کاهش وزن تلاش می کنید یا می خواهید از طریق مکمل ها/محصولات قانونی کالری بسوزانید، ممکن است محصولات Truvy را امتحان کنید.

پارامتر اصلی این مکمل ها این است که همه آنها بر اساس مواد طبیعی یا گیاهی هستند. برخی از این مواد مانند عصاره چای سبز، دانه قهوه و عصاره پوست دارچین نتایج قابل توجهی را در مورد کاهش وزن نشان داده اند، طبق داده های تحقیقاتی مختلف موجود.

از آنجایی که همه آنها بر اساس 100٪ مواد گیاهی طبیعی هستند، کاربران نباید متوجه عوارض جانبی عمده شوند. با این وجود، برخی افراد عوارض جانبی کوچکی مانند سرگیجه، بی خوابی و حالت تهوع را دیده اند.

همچنین توجه داشته باشید که نظرات متفاوتی در مورد این مکمل ها وجود دارد. برخی از مردم نتایج عالی را دیده‌اند در حالی که برخی دیگر نه. علاوه بر این، هیچ حقایق بالینی در مورد اثربخشی این مکمل ها وجود ندارد.

لطفاً قبل از مصرف این مکمل ها، تمام این حقایق بالا را در نظر داشته باشید. در کنار مصرف این محصولات، فرد باید رژیم غذایی مناسب و برخی ورزش های منظم را دنبال کند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.