10 روش خلاقانه و خوشمزه برای افزایش کیفیت بلغور جو دوسر


توسط کیتلین اچ،

6 مه 2024

بلغور جو دوسر را بالا ببرید

خوردن یک صبحانه سالم و متعادل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن افزایش دهید.

کارشناسان می گویند افرادی که صبحانه می خورند، روز خود را با دادن سوخت برای گذراندن صبح بدون تسلیم شدن در برابر وسوسه هایی مانند تنقلات اداری یا فست فود در هنگام ناهار، شروع می کنند.

و یکی از بهترین وعده‌های غذایی صبحگاهی – ما می‌گوییم آسان و خوشمزه است – بلغور جو دوسر است.

بلغور جو دوسر چیست؟

خوب، بله، احتمالاً نام بلغور جو دوسر را شنیده اید – بنابراین ما در پاسخ به این سوال زیاد وارد جزئیات نمی شویم. ما خواهیم گفت که بلغور جو دوسر یک غذای معمولی صبحانه است که از جو دوسر تشکیل شده است که می تواند در انواع مختلفی مانند برش استیل، له شده، رول شده یا فوری وجود داشته باشد.

جو دوسر غلات کاملی است که حاوی مواد مغذی قدرتمند و پروتئین با کیفیت بالا است. آنها منبع عالی فیبر نیز هستند.

فواید جو برای سلامتی چیست؟

ویتامین ها و مواد معدنی مختلف موجود در جو دوسر نیز فواید زیادی برای سلامتی دارند. مطالعات مصرف جو دوسر را با فواید سلامتی مرتبط دانسته اند که عبارتند از:


10 راه برای بالا بردن بلغور جو دوسر

مزایای سلامتی دلیل قانع‌کننده‌ای برای گنجاندن بلغور جو دوسر در چرخش وعده‌های غذایی صبحگاهی‌تان است – اما چگونه می‌توانید از کسل‌کننده شدن یک غذای خوش طعم جلوگیری کنید؟

10 نکته خلاقانه در مورد بلغور جو دوسر را بخوانید که باعث می شود سرمایه گذاری کنید و به جرات می گوییم منتظر روزهای بلغور جو دوسر خود باشید.

پخته شده.  بلغور جو دوسر برش خورده با فولاد دارچینی سیب


یک کاسه گرم جو دو سر استیل با یک سیب Honeycrisp پخته شده، به مقدار مناسب کشمش، دارچین و کشمش طلایی اضافه کنید، و یک غذای راحت در هوای سرد دارید که باید به لیست همیشه اضافه کنید.

دستور غذا را در Treats with a Twist دریافت کنید.

بلغور جو دوسر چیپسی شکلاتی توت فرنگی


بحث در مورد خوشمزه بودن آبدار توت فرنگی با پوشش شکلاتی سخت است. این ترکیب رویه، آن طعم‌ها را به کاسه بلغور جو دوسر با شکلات تلخ، توت‌فرنگی و مقداری خامه می‌آورد – همه با فواید سلامتی خاص خود برای افزودن به جو دوسر. برد – برد.

دستور غذا را در The Recipe Critic دریافت کنید.

بلغور جو دوسر ضخیم و حجیم با پیچ خوردگی


بلغور جو دوسر وقتی غلیظ است به جای آبریزش طعم بهتری دارد. با افزودن یک موز کاراملی شده، کره بادام، شربت افرا، تکه های نارگیل، شیر کامل و کایا، آن توده حجیم جوی گرم را افزایش دهید.

دستور العمل را در الکس کرامب دریافت کنید.

کاسه صبحانه بلغور جو دو سر سه گانه


اگر به دنبال یک ترکیب تابستانی برای افزودن به بلغور جو دوسر خود هستید، به این ترکیب خوشمزه کاسه نگاه نکنید. از شربت افرا به عنوان یک شیرین کننده طبیعی، از میوه های یخ زده برای طعم بیشتر، و از موز برش خورده، ماست وانیلی و فندق برای پر کردن همه چیز استفاده می کند.

دستور غذا را در Lovely Little Kitchen دریافت کنید.

5 دقیقه بلغور جو دوسر سالم


اگر زمان زیادی برای شما تنگ شده است، پس این غذای آسان جو دوسر دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. تنها چیزی که نیاز دارید جو دوسر، وانیل، دارچین و شیر بادام است تا یک ترکیب طعمی ساده و در عین حال موثر داشته باشید که تمام آن فواید جو را بدون اینکه صبحتان را خسته کند، به شما می دهد.

دستور غذا را در Fit Foodie Finds دریافت کنید.

کره بادام زمینی و بلغور جو دوسر بلوبری


تهیه این غذای بلغور جو دوسر زیاد طول نمی کشد و ما قول می دهیم – از این کار خوشحال خواهید شد. کره بادام زمینی، مانند بلغور جو دوسر، مملو از پروتئین است و زغال اخته، طعمی عالی و منحصر به فرد به آن می دهد که تقریباً تضمین می کند که شما را برای ساعت ها سیر و متمرکز نگه می دارد.

دستور غذا را در Easy Chick Peasy دریافت کنید.

بلغور جو دوسر پای کدو تنبل


چه کسی طعم تند و جوز هندی پای کدو تنبل را دوست ندارد؟ و آیا وقتی آنها را در یک غذای سالم صبحگاهی مانند بلغور جو دوسر بیرون می آورید، بهتر نمی شود؟ این دستور تهیه بلغور جو دوسر از ادویه های سنتی پای کدو تنبل، کدو تنبل و شربت افرا برای شیرین کردن طبیعی استفاده می کند تا طعم پاییز را در هر زمان از سال به دهان شما بیاورد!

دستور غذا را در Treats with a Twist دریافت کنید.

بلغور جو دوسر کره بادام با بیکن و شکر قهوه ای


دوستداران بیکن، ما شما را فراموش نکردیم. طعم‌های شیرین و دوست‌داشتنی کره بادام و شکر قهوه‌ای را با یک کاسه بلغور جو دوسر داغ مخلوط کنید، سپس روی آن را با یک یا دو تکه بیکن بپوشانید تا یک غذای خوشمزه و منحصربفرد از جو دوسر تهیه کنید که به زودی فراموش نخواهید کرد.

دستور غذا را در The Recipe Girl دریافت کنید

بلغور جو دوسر مرزه


اگر به دنبال طعمی لذیذتر در بلغور جو دوسر هستید که برای یک برانچ آخر هفته عالی باشد، پس این دستور غذا برای شما مناسب است. این جو دو سر برش خورده با استیل با تخم مرغ، سبزی سیر و آووکادو، یک وعده غذایی سیرکننده برای لذت بردن قبل از یک روز آخر هفته مفرح و پر فعالیت است.

دستور غذا را در Love and Lemons دریافت کنید.

فرنی جو دوسر نارگیل گرمسیری


این بلغور جو نارگیل گرمسیری که یادآور روزهای آفتابی ساحل با نوشیدنی نارگیل در دست شماست، مطمئناً در کمترین زمان به شما احساس می‌کند که در جزیره‌ای دور افتاده‌اید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی آناناس خرد شده، شیر نارگیل شیرین نشده و نارگیل برشته شده برای این غذای صبحگاهی سریع و خوشمزه است.

دستور غذا را در غذا، سرگرمی و مکان‌های دور دریافت کنید.


———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


دستور العمل ها و نکات آشپزخانه