چگونه شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری افزایش دهیم


بخت آزمایی

قرعه کشی نوعی قمار است که در آن شرکت کنندگان برای بردن جوایز پول پرداخت می کنند. همچنین برای جمع آوری پول برای خیریه ها و پروژه های دولتی استفاده می شود. منشا لاتاری ها مشخص نیست، اما قرن هاست که وجود داشته است. قدیمی ترین رکوردهای فروش بخت آزمایی به سلسله هان چین (205-187 قبل از میلاد) برمی گردد.

تقریباً هر ایالت در ایالات متحده دارای نوعی قرعه کشی است. اندازه آنها از کوچک تا خیلی بزرگ متغیر است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: آنها توسط دولت های ایالت ها اداره می شوند.

قرعه‌کشی‌ها روشی بسیار محبوب برای جمع‌آوری سرمایه برای دلایل مختلف از جمله مدارس دولتی و نگهداری پارک هستند. برخی از ایالت ها حتی درصدی از درآمد ایجاد شده را به یک هدف خاص اهدا می کنند.

بسیاری از مردم بلیط های قرعه کشی را می خرند زیرا می خواهند شانس خود را در برنده شدن بزرگ امتحان کنند. با این حال، شانس برنده شدن کم است و تصمیم مالی عاقلانه ای نیست.

هنگام انتخاب اعداد برای بازی، مطمئن شوید که خوشه اعدادی را انتخاب می کنید که خیلی رایج نباشد. این شانس شما را برای انتخاب یک سکانس برنده و اجتناب از به اشتراک گذاشتن جایزه با دیگران افزایش می دهد. برخی از بازیکنان نیز سعی می کنند عددی را انتخاب کنند که پشت سر هم نباشد.

راه دیگر برای افزایش شانس برنده شدن، خرید بلیط بیشتر است. شما می توانید این کار را با پیوستن به یک استخر قرعه کشی انجام دهید که به شما امکان می دهد تعداد مشخصی بلیط را با قیمت ثابت خریداری کنید. شما همچنین می توانید یک سندیکا را انتخاب کنید، که گروهی از مردم هستند که تعدادی بلیط را به اشتراک می گذارند.

در حالی که نمی توانید پیش بینی کنید چه اعدادی به دست می آیند، می توانید با استفاده از آمار شانس خود را افزایش دهید تا بفهمید کدام اعداد کمتر انتخاب می شوند. این را می توان با تجزیه و تحلیل نتایج گذشته یا با مشاهده روندها در الگوهای بازیکنان دیگر انجام داد.

همچنین باید از انتخاب یک گروه واحد از اعداد اجتناب کنید، زیرا این می تواند شانس شما را برای بدست آوردن دنباله صحیح اعداد کاهش دهد. همچنین باید سعی کنید از اعدادی که به یک رقم ختم می شوند خودداری کنید.

این یک راه آسان برای افزایش شانس شما برای برنده شدن است و می توانید آن را برای طیف گسترده ای از بازی های مختلف انجام دهید. به عنوان مثال، سعی کنید یک بازی کوچکتر مانند یک انتخاب ایالتی-3 یا کارت اسکرچ انجام دهید.

این ایده خوبی است که قبل از ادعای برنده شدن، زمان کافی برای برنامه ریزی برای برنده شدن در اختیار خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا باید یک پرداخت یکجا دریافت کنید یا یک پرداخت طولانی مدت. در مورد گزینه های خود با یک حسابدار واجد شرایط صحبت کنید.

قرعه کشی یک شکل محبوب از قمار است که می تواند به صورت آنلاین و در خرده فروشان محلی بازی کند. خواندن قوانین هر قرعه کشی قبل از بازی مهم است. همچنین مهم است که با ایالتی که در آن زندگی می کنید برای هر گونه قوانین و مقررات چک کنید.

با وجود محبوبیت، لاتاری ها بحث برانگیز هستند. ادعا می شود که آنها تشویق به قمار اجباری، مالیات قهقرایی بر گروه های کم درآمد هستند و منجر به سوء استفاده های دیگر می شوند.

اگرچه فروش قرعه‌کشی را نمی‌توان با مدل‌های تصمیم‌گیری مبتنی بر بیشینه‌سازی ارزش مورد انتظار محاسبه کرد، اما می‌توان آن‌ها را با مدل‌های عمومی‌تری که رفتار ریسک‌پذیر را در نظر می‌گیرند، به حساب آورد. به عنوان مثال، انحنای تابع ابزار را می توان برای ثبت این نوع رفتار تنظیم کرد.