غذایی که سلامت روان را افزایش می دهد


امسال برای شرکت در ماه ملی عشق به خود، غذاهایی را که سلامت روان را تقویت می کند، در زندگی روزمره خود به روشی ساده وارد کنید.

برای بسیاری، سال جدید آغازی جدید است – زمانی برای شروعی تازه و همسویی در زندگی روزمره. بسیاری این کار را با تعیین اهداف و تصمیماتی انجام می دهند تا در زندگی خود پیاده سازی کنند تا شکل سال خود را شکل دهند و چگونه به آن دست خواهند یافت. وقت گذاشتن برای سرمایه گذاری روی رشد جسمی، روحی و روانی شما همگی بخشی از یک سفر عشق به خود است.

ژانویه همچنین به عنوان ماه عشق به خود شناخته می شود که در آن افراد با اجرای شیوه های زندگی به طور فعال بر ارزش خود تمرکز می کنند تا آنچه را که لیاقتش را دارند به دست آورند. همه ما این عبارت را شنیده ایم – “خود را در اولویت قرار دهید” – این شعار مراقبت از خود و سلامت روان است.

یک شکل ساده از خودمراقبتی، نظارت بر آنچه روزانه در بدن خود می‌گذارید است. گزارش ها نشان داده اند که خلق و خو و سلامت روان شما می تواند مستقیماً منعکس کننده غذایی باشد که می خورید. در کودکی می شنویم که خوب غذا خوردن به ما کمک می کند خوب زندگی کنیم، که درست است! رژیم غذایی روزانه شما در نحوه فکر و عمل شما منعکس می شود.

لیست پنج ماده غذایی ما را که باید در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید و سلامت روان خود را در این ماه عشق به خود تقویت کنید، بررسی کنید!

5 غذایی که سلامت روان را تقویت می کند

  1. سبزی با برگ تیره
  2. ماهی
  3. توت ها
  4. شکلات تلخ
  5. چای سبز

برای یافتن دستور العمل های سالم و تقویت کننده سلامت روان اینجا را کلیک کنید.

از غذاهای بیش از حد فرآوری شده خودداری کنید

به همان اندازه که برخی غذاها می توانند سلامت روانی مثبت را تقویت کنند، غذاهای غنی از قند و چربی با نتایج منفی بر وضعیت روانی بدن مانند افسردگی مرتبط هستند. توصیه می شود برای جلوگیری از التهاب مغز و بدن، که با اختلالات خلقی یا اختلالات روانی مرتبط است، مصرف مواد غذایی و وعده های غذایی بیش از حد فرآوری شده را محدود کنید.

همچنین، در این زمان از سال، بسیاری از افسردگی فصلی رنج می برند، جایی که برخی احساس کاهش انرژی و بدخلقی ناگهانی می کنند. از غذاهای مرتبط با بدتر شدن رفتارهای تغییر خلق و خوی خودداری کنید و با عواملی که مغز شما را خراب می کنند مبارزه کنید تا خلق و خوی خود را در طول سال ثابت نگه دارید. سلامتی و تندرستی خود را در اولویت قرار دهید.

در اینجا لیستی از غذاهای رایجی که باید از آنها اجتناب کنید وجود دارد.

برای بهترین مراقبت از سلامت و ایمنی خود، به بیمارستان Red River ER & Hospital بیایید. بیماران ما اولویت اصلی پزشکان متخصص و دارای گواهی هیئت مدیره ما هستند. 24/7، 365 روز در سال باز است، امکانات ما برای حل هر اورژانس پزشکی طراحی شده است.

سلب مسئولیت: به عنوان خدمتی به خوانندگان ما، Red River ER & Hospital و Nutex Health اعلام می‌کنند که هیچ محتوایی در این سایت، صرف نظر از تاریخ، هرگز نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه‌های پزشکی مستقیم پزشک یا سایر پزشکان واجد شرایط استفاده شود.