وبلاگ


  • 7 راه برای استفاده حداکثری از اولین روز خود در باشگاه

    توسط کیتلین اچ،

    6 فوریه 2023

    7 راه برای استفاده حداکثری از اولین روز خود در باشگاه

    توانجامش دادی. شما به سلامت و تناسب اندام خود متعهد هستید و برای عضویت در باشگاه ثبت نام کرده اید. و اکنون، زمان آن فرا رسیده است که برای اولین بار وارد دنیای وزنه ها و دستگاه های کاردیو شویم. می تواند بسیار ترسناک به نظر برسد. این بیشتر از چیزی است. این یک موقعیت کاملاً جدید است و انجام هر کاری برای اولین بار می تواند اعصاب خردکن باشد.

    خوشبختانه، باشگاه در واقع مکانی است که می‌توانید سرگرم شوید و زمان بگذرانید – فقط باید قبل از حضور برای اولین بار خود را برای موفقیت آماده کنید.

  • این 5 جایگزین ساده رژیم غذایی می تواند عمر شما را طولانی تر کند

    توسط کیتلین اچ،

    30 ژانویه 2023

    این 5 جایگزین ساده رژیم غذایی می تواند عمر شما را طولانی تر کند

    اگر پتانسیل افزودن سال‌ها به زندگی‌تان با ایجاد تغییرات کوچک برایتان جذاب است، به حرف‌هایتان گوش کنید.

    بهبود کیفیت غذاهایی که روزانه می خورید – حتی اندکی – می تواند عمر شما را افزایش دهد، مهم نیست چند سال دارید. انجام برخی تغییرات ساده در رژیم غذایی کلی شما می تواند مصرف مواد مغذی شما را بهبود بخشد – و حتی ممکن است سال ها به زندگی شما اضافه کند!

  • امسال از منطقه راحتی خود خارج شوید

    توسط کیتلین اچ،

    23 ژانویه 2023

    امسال از منطقه راحتی خود خارج شوید

    سال جدید اغلب زمانی است که به فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در برخی (یا چند مورد!) از جنبه های زندگی خود فکر می کنیم. ما اهداف خود را در نظر می گیریم، اهدافی را تعیین می کنیم و شروع به انجام هر کاری می کنیم تا به آنها برسیم.

    امسال موارد زیر را در نظر بگیرید: هر چند وقت یکبار هدف خود را برای انجام کاری خارق‌العاده تعیین می‌کنید که به شما احساس نشاط واقعی بدهد؟

    شاید وقت آن رسیده است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و زندگی را به بهترین شکل انجام دهید!

  • 8 روش ساده که زنان می توانند در خانه بیشتر حرکت کنند

    توسط کیتلین اچ،

    16 ژانویه 2023

    8 روش ساده که زنان می توانند در خانه بیشتر حرکت کنند

    شما قبلاً آن را شنیده اید و دوباره آن را خواهید شنید. فعالیت بدنی برای کنترل وزن، به دست آوردن مزایای سلامتی و افزایش طول عمر بسیار مهم است.

    یک مطالعه اخیر نشان داد که فعالیت بدنی با کاهش خطر مرگ در زنان مرتبط است. با شرکت در فعالیت های روزانه با هر شدتی، یک زن می تواند عمر مورد انتظار خود را افزایش دهد. دکتر گیب میرکین، استاد تناسب اندام، به ما می گوید: “شما برای تناسب اندام نیازی به برنامه ورزشی خاصی ندارید، فقط باید برای بخش زیادی از هر روز به حرکت ادامه دهید.” این خبر خوبی است اگر طرفدار زیادی از آنچه ما به طور سنتی با ورزش مرتبط می‌دانیم نیستید.

    بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که می توانید بدن خود را هر روز در حرکت نگه دارید؟ ما 8 ایده ساده برای شما داریم! (آقایان، شما هم می توانید این کارها را انجام دهید!)

  • لوری میلز تنها در سه ماه 15 پوند از دست داد

    توسط کیتلین اچ،

    9 ژانویه 2023

    لوری میلز تنها در سه ماه 15 پوند از دست داد

    لوری میلز فردی بخشنده است. در فصل تعطیلات، او با برآورده کردن لیست آرزوها و تهیه غذا، از خانواده های نیازمند حمایت می کند. اما در آوریل 2022، لوری اخبار نگران‌کننده‌ای دریافت کرد که به این معنی بود که زمان آن رسیده است که چیزی به خودش هم بدهد.

    هنگامی که دکتر او شروع به یادداشت برداری در پرونده پزشکی خود در مورد احتمال سکته مغزی یا حمله قلبی (یا بدتر از آن) کرد، لوری او را جدی گرفت. همان روز Diet-to-Go را پیدا کرد و سه ماه بعد خوشحال است که آموخته هایش را به اشتراک بگذارد.

  • هک های هوشمندانه برای کمک به خواب بهتر در شب

    توسط کیتلین اچ،

    19 دسامبر 2022

    هک های هوشمندانه برای کمک به خواب بهتر در شب

    استراحت شبانه با کیفیت یکی از بهترین حس هاست. انجام وظایف روزانه، وقت گذاشتن برای ورزش، روشن فکر کردن، مولد بودن و حتی انتخاب تغذیه بهتر را بسیار آسان تر می کند.

    متأسفانه، بسیاری از ما ممکن است برای داشتن خوابی با کیفیت مشکل داشته باشیم.

    اگر شما یکی از آن افراد هستید، ممکن است بخواهید نگاهی به لیست ما از چیزهایی که می توانید برای افزایش کمیت (و کیفیت) آن zzzz ها امتحان کنید، بیندازید!

  • 20 هدیه با موضوع کاهش وزن که آنها دوست خواهند داشت

    توسط کیتلین اچ،

    12 دسامبر 2022

    20 هدیه با موضوع کاهش وزن که آنها دوست خواهند داشت

    پیدا کردن هدیه مناسب برای یک عزیز می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر می خواهید با درایت از اهداف کاهش وزن آنها حمایت کنید.

    خوشبختانه، گزینه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کلاس، آنچه را که می‌خواهند (یا نیاز دارند!) به آنها داد. خلاصه هدایای تعطیلات ما در زیر شامل ایده هایی برای 20 هدیه متفکرانه و باکیفیت مرتبط با کاهش وزن است که به آنها لبخند می زند و به آنها کمک می کند تا به هدف خود برسند!

  • 10 کوکتل کریسمس سبک جشن و سرگرم کننده

    توسط کیتلین اچ،

    5 دسامبر 2022

    10 کوکتل کریسمس سبک جشن و سرگرم کننده

    گردهمایی های تعطیلات اغلب مترادف با نوشیدنی های پرکالری بزرگسالان مانند تخم مرغ میخ دار، میموزا، شراب و آبجو است. در حالی که خوردن گهگاهی اشکالی ندارد، اما تعداد زیادی نوشیدنی سرگرم کننده و کم کالری نیز وجود دارد که می توانید در عوض آن ها را تهیه کنید.

    این 10 دستور العمل کوکتل با مضمون کریسمس را برای جشن های آینده در دسترس داشته باشید و می توانید بدون زیاده روی از آن لذت ببرید. مثل همیشه، مطمئن باشید که مسئولانه بنوشید!

  • فقط رژیم نگیرید یک سبک زندگی سالم ایجاد کنید

    توسط کیتلین اچ،

    28 نوامبر 2022

    فقط رژیم نگیرید  یک سبک زندگی سالم ایجاد کنید

    هر کسی که تا به حال با وزن دست و پنجه نرم کرده است، می داند که یافتن یک رژیم غذایی موثر، به خصوص با گزینه های بسیار، چقدر چالش برانگیز است.

    خوب، موضوع اینجاست. در حالی که انتخاب یک رژیم غذایی سالم و کامل که برای شما مفید باشد ضروری است، تغییر طرز فکرتان برای تمرکز بر تغییر سبک زندگی کلی شما بسیار حیاتی تر است. با نزدیک شدن به برنامه کاهش وزن خود برای بهبود سلامت و سلامت کلی خود، احتمال موفقیت شما بسیار بیشتر است.

    اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

  • 8 بیماری رایج که یک رژیم غذایی بهتر می تواند به درمان کمک کند

    توسط کیتلین اچ،

    21 نوامبر 2022

    8 بیماری رایج که یک رژیم غذایی بهتر می تواند به درمان کمک کند

    بسیاری از ما در تلاش برای کاهش وزن به دنبال تغذیه سالم هستیم. اگرچه این امر ضروری است، اما خوردن مداوم وعده‌های غذایی متعادل از نظر تغذیه نیز می‌تواند به بسیاری از بیماری‌های رایجی که در طول زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم کمک کند.

    فهرستی از مسائل بهداشتی متخصص و مبتنی بر علم را بخوانید که درست غذا خوردن می‌تواند به کاهش، رام کردن و حمایت از آنها کمک کند تا بتوانید زندگی را به بهترین شکل انجام دهید!

  • 8 راه برای بهره مندی از ملاقات با متخصص تغذیه

    توسط کیتلین اچ،

    14 نوامبر 2022

    8 راه برای بهره مندی از ملاقات با متخصص تغذیه

    کاهش وزن یک چالش است.

    اشکالی ندارد که احساس غرق شدن و عدم اطمینان داشته باشید. خوشبختانه، متخصصانی وجود دارند که می‌توانند راهنمایی کنند، به سؤالات شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا یک برنامه کاهش وزن فردی ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

    Diet-to-Go معتقد است که داشتن یک متخصص تغذیه در دسترس مشتریان ما یک خدمات ضروری است، به همین دلیل است که Rebecca Mohning، متخصص تغذیه و متخصص تغذیه ما در آماده باش است تا به شما کمک کند تا برنامه ای را ایجاد کنید که برای شما مفید باشد.

  • آیا رژیم غذایی شما واقعا سالم است؟ 10 نکته سریع برای بهتر غذا خوردن

    توسط کیتلین اچ،

    7 نوامبر 2022

    آیا رژیم غذایی شما واقعا سالم است؟  10 نکته سریع برای بهتر غذا خوردن

    اگر مقدار زیادی میوه، سبزیجات، پروتئین بدون چربی، کربوهیدرات‌های پیچیده و غلات کامل را در رژیم غذایی خود قرار می‌دهید، احتمالاً فکر می‌کنید که رژیم غذایی کاملی دارید. یک احتمال قوی وجود دارد که ممکن است درست باشد! اما، یک مطالعه اخیر منتشر شده در انجمن تغذیه آمریکا نشان داد که بسیاری از ما فکر می کنیم رژیم غذایی ما سالم تر از آنچه هست است.

    خوشبختانه، شما می توانید کنترل رژیم غذایی خود را در دست بگیرید و مطمئن شوید که تغذیه مناسبی دریافت می کنید که می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان حمایت کند، و ما می توانیم کمک کنیم!

  • 8 غذای کتو-دوستانه هالووین که مهمانان مهمانی دوست خواهند داشت

    توسط کیتلین اچ،

    24 اکتبر 2022

    8 غذای کتو-دوستانه هالووین که مهمانان مهمانی دوست خواهند داشت

    هالووین زمان سرگرم‌کننده‌ای برای همه است، اما برای کسانی که از رژیم کتو استفاده می‌کنند، مقاومت در برابر تمام آب‌نبات‌ها، غذاهای ناسالم و آن دسته از محصولات پخته‌شده در این فصل از سال می‌تواند دشوار باشد.

    خوشبختانه، فقط به این دلیل که زندگی کم کربوهیدرات دارید به این معنی نیست که نمی توانید از خودتان لذت ببرید. ما با چند تنقلات با تم هالووین آمده‌ایم… ترسناک است که چقدر خوشمزه هستند!

  • 10 نوع مختلف یوگا برای تسلط بر بدن و ذهن

    توسط کیتلین اچ،

    17 اکتبر 2022

    10 نوع مختلف یوگا برای تسلط بر بدن و ذهن

    کنترل ذهن و بدن دو چیز است که می تواند در بهبود سلامت کلی و تلاش های کاهش وزن شما معجزه کند. و یوگا یک راه بسیار موثر برای به دست آوردن این کنترل است.

    یوگا تنفس و مدیتیشن (ذهن) را با حرکت (بدن) ترکیب می کند تا عناصر مختلف سلامتی شما از جمله انعطاف پذیری، استقامت، قدرت، آرامش درونی و رفاه را تقویت کند. یوگا توسط میلیون ها نفر انجام می شود و انواع و اشکال آن در حال رشد است. می توانید میانجیگری، تناسب اندام، معنویت و البته سرگرمی را امتحان کنید!

    به فهرست 10 نوع یوگای مختلف ما ادامه دهید! مطمئناً تمرین یوگا عالی را پیدا خواهید کرد.

  • 3 استراتژی برای به حداکثر رساندن کاهش وزن از طریق کنترل سهم

    توسط کیتلین اچ،

    10 اکتبر 2022

    3 استراتژی برای به حداکثر رساندن کاهش وزن از طریق کنترل سهم

    بیشتر رژیم‌های غذایی بر محدود کردن غذای شما با حذف چیزهایی مانند قندهای تصفیه شده، کربوهیدرات‌ها، محتوای چربی و غیره تمرکز می‌کنند. و در حالی که کاهش مصرف آن‌ها می‌تواند به کاهش وزن کمک کند*، محدودیت دائمی همچنین می‌تواند باعث چالش‌برانگیزتر شود تا از خود وفادار بمانید. استوار.

    یکی دیگر از رویکردهای عملی این است که اجازه دهید برخی از غذاهایی که بیشتر از آنها لذت می برید در حالی که به جای آن بر کنترل وعده غذایی تمرکز می کنید. کنترل سهم زمانی است که روی مقدار غذایی که می خورید تمرکز می کنید و آن را با توجه به کالری و اهداف تغذیه ای خود تنظیم می کنید.

    به کارگیری چند نکته معمولی ساده برای کنترل وعده غذایی می تواند کمک زیادی به شما در رسیدن به اهدافتان کند!

  • رقصنده سابق سالن رقص دیابت را در حالی که 45 پوند کاهش می دهد با رژیم غذایی معکوس می کند

    توسط کیتلین اچ،

    3 اکتبر 2022

    رقصنده سابق سالن رقص دیابت را در حالی که 45 پوند کاهش می دهد با رژیم غذایی معکوس می کند

    برای جودیت نلسون، ساکن 77 ساله فلوریدا، کاهش وزن در درجه دوم تمایل عمیق برای به دست آوردن مجدد کنترل سلامت و افزایش طول عمر قرار گرفت.

    جودیت گفت: “زندگی سالم برای من مهمترین چیز است.” “در حال حاضر طول عمر و سربار نبودن فرزندانم هدف اصلی من است و این از سالم بودن ناشی می شود.”

    دریابید که چگونه رژیم غذایی جودیت به جودیت کمک کرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند، و دریابید که چگونه می‌توانید داستان موفقیت بعدی ما باشید!

  • 7 شام آخر هفته خوشمزه و سالم برای پاییز

    توسط کیتلین اچ،

    26 سپتامبر 2022

    7 شام آخر هفته خوشمزه و سالم برای پاییز

    پاییز زمان بسیار سرگرم کننده ای است. هوای خنک تر و تغییر برگ ها زمان بسیار خوبی را برای بیرون رفتن و لذت بردن از هوای تازه ایجاد می کند. علاوه بر این، محصولات فصلی غذاهای هیجان انگیز و خوشمزه ای را ایجاد می کند که سرشار از مواد مغذی و طعم هستند.

    آیا مورد علاقه های پاییزی دارید؟ ما چند مورد داریم که فکر می کنیم باید به کتاب دستور پخت خود اضافه کنید! می‌توانید آخر هفته‌ها این غذاهای لذیذ را درست کنید و از وعده‌های غذایی تازه، کالری‌دار و کنترل‌شده خود در طول هفته از Diet-to-Go لذت ببرید!

  • 5 راه برای اطمینان از اینکه سفر کاهش وزن شما یک شستشو نخواهد بود

    توسط کیتلین اچ،

    19 سپتامبر 2022

    5 راه برای اطمینان از اینکه سفر کاهش وزن شما یک شستشو نخواهد بود

    می دانید که خوردن یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن حیاتی است. می دانید که به این معنی است که باید تغییرات واقعی ایجاد کنید و آماده اید.

    بنابراین شما به صورت آنلاین تحقیق می کنید، مقاله مربوط به بهترین رژیم های غذایی جدید را بررسی می کنید، با دوست خود در مورد برنامه ای که او در حال انجام آن است صحبت می کنید …

    اما نکته اینجاست: کاهش وزن به معنای امتحان کردن جدیدترین و بهترین چیزها نیست. پیدا کردن آنچه برای شما مفید است و با اطمینان از اینکه سفر کاهش وزن شما یک شستشو نخواهد بود، خود را برای موفقیت آماده کنید. ما چند راه برای شما ارائه کرده ایم که دقیقاً این کار را انجام دهید.

  • مربی کلاس اسپین می گوید تغذیه کلید کاهش وزن است

    توسط کیتلین اچ،

    12 سپتامبر 2022

    مربی کلاس اسپین می گوید تغذیه کلید کاهش وزن است

    دنیس، یک مدیر بازاریابی 47 ساله برای یک شرکت بزرگ داروسازی، سال هاست که تقریبا هر روز ورزش می کند. او سه روز در هفته کلاس های اسپین را تدریس می کند، پنج روز در هفته وزنه می زند و یک روز در هفته یوگا انجام می دهد. علیرغم سطح آمادگی فوق العاده اش، دنیز در دسامبر گذشته می دانست که وزن 202 پوندی او به این معنی است که زمان تغییر فرا رسیده است.

    حتی به عنوان یک علاقه‌مند به تناسب اندام، دنیز به رژیم غذایی برای رفتن کمک کرد تا با سهولت، کنترل وعده‌ها و غذای باکیفیت آن، وزن‌های اضافی را کم کند.

  • دستور پخت غذای جانبی شیرین و نمکی کتو برای روز کارگر

    توسط کیتلین اچ،

    29 اوت 2022

    دستور پخت غذای جانبی شیرین و نمکی کتو برای روز کارگر

    اگر رژیم کتو دارید یا مراقب کربوهیدرات‌هایتان هستید، خوب است که با مرغ، سوسیس، شیش‌کاباب یا هات داگ‌هایی که روی کباب می‌چسبند، بروید. اما در مورد مجموعه وسیعی از مخلفات شیرین و نمکی که در سرتاسر میز پخش شده اند تا با آنها کنار بیایید، چطور؟ فقط به این دلیل که شما آن را کتو می کنید به این معنی نیست که نباید از یک غذای خوشمزه در کنار غذای اصلی خود لذت ببرید!

    بیایید همه چیز را با برخی دستور العمل های شیرین و شور، خوشمزه و کتو پسند متعادل کنیم. می‌توانید اینها را خودتان بچینید و به گردهمایی تابستانی بعدی خود ببرید.