راهنمای مبتدیان برای پوکر


پوکر

پوکر یک بازی با ورق است که توسط دو یا چند بازیکن انجام می شود. این یک بازی است که شامل مهارت، شانس و روانشناسی است. این بازی از لحاظ فرهنگی در قلمرو فرانسوی ها سرچشمه گرفته است و محتمل ترین جد بلافصل آن Poque (فرانسوی) و Pochen (آلمانی) است.

انواع مختلفی از پوکر وجود دارد، اما قوانین اساسی یکسان است: کارت‌ها به صورت رو به پایین به هر بازیکن داده می‌شود و شرط‌ها با توجه به ارزش کارت‌هایی که نگه داشته می‌شوند در پات قرار می‌گیرند. بازیکنی که بهترین دست را داشته باشد گلدان را می برد. در حین بازی، کارت‌ها را می‌توان دور انداخت و جایگزین کرد، و بازیکن می‌تواند سهام خود را بالا بیاورد یا تا کند.

دست بالا دستی است که دارای رتبه ای از کارت ها بالاتر از هر دست دیگری باشد. بالاترین دست ممکن یک فلاش رویال است که شامل یک کینگ، ملکه، جک و یک آس با همان لباس است. دومین دست بالاتر، یک استریت است که از پنج کارت متوالی از همان لباس تشکیل شده است. سومین دست بالاتر، یک سه کارت است که شامل سه کارت هم رتبه است. چهارمین دست بلند یک جفت است که از دو کارت با همان ارزش تشکیل شده است.

این بازی در سراسر جهان گسترش یافته است و اکنون به یک سرگرمی محبوب برای میلیون ها نفر تبدیل شده است. این بازی بر توسعه سایر بازی های کارتی مانند بریج و رامی تأثیر گذاشته است. محبوبیت پوکر همچنین منجر به افزایش بازی های آنلاین و مسابقات شده است.

ماریا کونیکووا، یک روانشناس که به عنوان مدیر ریسک در شیکاگو کار می کند، می گوید که پوکر بازی می کند زیرا عناصر تصادفی و عدم قطعیت کافی دارد تا به عنوان شبیه ساز زندگی مفید باشد. او معتقد است که پوکر می تواند به ما بیاموزد که چگونه در دنیای پیچیده و نامطمئن تصمیمات بهتری بگیریم.

برای بهبود بازی خود، باید بازیکنان باتجربه را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه به موقعیت های خاص واکنش نشان می دهند. به اعدادی که می زنند توجه کنید، مانند سرعت پلک زدن آنها یا تغییر تنفس آنها در صورت داشتن دست قوی یا ضعیف. دیدن این تگ ها به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا حریف شما بلوف می زند یا دست محکمی در دست دارد.

همچنین باید یاد بگیرید که چگونه شانس یک دست برنده را محاسبه کنید و از تمایلات خود آگاه باشید. اگر فکر می‌کنید که شانس شما کم است، باید به فکر افزایش نرخ باشید تا حریفان خود را وادار به شرط‌بندی کنید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. همچنین باید مطمئن شوید که سوابق خود را نگه دارید و مالیات بر درآمد قمار خود بپردازید. این شما را از مشکل با IRS دور نگه می دارد.