قیمت دریچه صداگیر کانالی شرکت صنعتی رحمتی

موتور دمپر (Damper Actuators) آی تی IT مدل AF24SE - پیشرو صنعت آزما با توجه به کاربردی که دمپر ها در پروژه های مختلف دارند، از انواع متفاومت موتور دمپر استفاده می گردد. نوع ولتاژ کاری در دسترس در پروژه ، در انتخاب نوع دمپر موثر است. در واقع ابتدا سایزِ وجوه ماینر استحصال می شود و با احتساب ده سانت بادخور جهت امکان جانماییِ ماینر در داخل ماینر باکس صداگیر ،هر یک از اضلاع و دیواره های باکس ماینر طراحی می شود.با تعیین ابعاد دیواره های باکس ماینر نسبت به برش صفحات چوبی یا ام دی اف اقدام می شود.پس از برشِ این قطعات چوبی،نقاط اتصال و گوشه های کار به چسب چوب آغشته می شود و سپس بوسیله پیچ های مخصوص ام دی اف،این نقاط به هم متصل می شوند.با شکل گیریِ ماینر باکس صداگیر پتج وجهی،نسبت به ایجاد محل لوله های ورودی و خروجیِ فن های ماینر بر روی وجوهِ متقابلِ باکس ماینر اقدام می کنیم.با توجه به قطر فن های ماینر که ۵ اینچ می باشد قطر این سوراخ ها باید متناسب با قطر خروجیِ فن ها در نظر گرفته شود.اگر فن های ماینر دو عدد باشد سوراخ های لازم برای دیواره باکس ماینر دو عدد و اگر تعداد فن های ماینر چهار عدد باشد سوراخ های لازم بر روی بدنه باکس ماینر در هر طرف دو عدد می باشد.پس از ایجاد خروجی های لازم بر دیواره و بدنه باکس ماینر،باید نسبت به عایق پوشانیِ فضاها و دیواره های داخلیِ باکس ماینر اقدام کنیم.جنس عایقی که در دیواره های داخلیِ باکس ماینر به کار می رود باید از نوعِ استاندارد و صداگیر باشد.عایق شانه تخم مرغی که از جنس الاستومر می باشد از بهترین گزینه برای عایق کاریِ باکس ماینر ها محسوب می شود.جنس این نوع عایق از نوع جاذب صوت می باشد و ساختار سلول بسته این عایق از انتقال صوت به شدت جلوگیری می کند.با تعبیه عایق شانه تخم مرغی بر روی بدنه داخلیِ باکس ماینر،بر اساس قالبِ لوله های وردی و خروجیِ ماینر،فوم شانه تخم مرغی نیز در این نقاط برش داده می شود که معابر ورود و خروج هوا بصورت کاملا باز بر روی بدنه ی باکس ماینر آماده کاربری باشد.پس از آماده سازی بدنه باکس ماینر نسبت به ساخت درب باکس ماینر اقدام می کنیم.جنس درب باکس ماینرِ چوبی نیز از چوب یا ام دی اف است که بر اساس قالب باکس ماینر طراحی و ساخته می شود.نصب عایق در قسمت داخلیِ درب باکس مابنر نیز برای جلوگیری از نفوذ صدا به فضای بیرونیِ باکس ماینر ضروری می باشد.درب بکس ماینر به دو صورت وزنه ای و لولایی قابل طراحی و ساخت است.برای سهولت در حمل و جابجاییِ باکس ماینر می توان بر روی ساختار باکس ماینر دستگیره تعبیه نمود.با توجه به محدود بودنِ حجم باکس ماینرِ تکی به راحتی می توان آنرا در محیط های مختلف به کار برد.

دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ

لوور هوارسان پشت بام با طراحی و ساخت استاندارد اما در مواردی که نیاز به بسته شدن سریع دمپر به منظور جلوگیری از خروج یا ورود گازها و یا الزامات دیگر باشد از موتورهای سریع (-) استفاده می شود. همان طور که تا الان متوجه شده اید دریچه دسترسی بازدید کناف دربی در ابعاد گوناگون است که غالباً برای بازدید دریچه ها از جمله فن کویل سقفی و شیرآالات ساختمانی برای بهبود کار مورد استفاده قرار می گیرد. حداقل سطح مفید این محصولات 50 درصد می­باشد از این رو در فضاهایی که به کمترین حد افت فشار در دهانه مکش و یا دهش است می­توانند به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. سیگنال کنترلی ولتاژی را می توان به راحتی با استفاده از یک مقاومت ۵۰۰ اهمی به سیگنال ۰-۲۰/۴-۲۰ تبدیل کرد. در صورت فعال شدن سنسورهای دود یا آتش این موتور دمپر ها عمل کرده و کانال را می بندند. همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع دمپر ترکیبی از یک دمپر آتش و یک دمپر دود است و در کانال هایی نصب می شود که پارتیشن های متقاطع به عنوان موانع آتش و دود شناخته می شوند. در این نوع دمپر هر یک از دو عمل ورود و خروج هوا به وسیله تیغه های هم جهت انجام خواهد شد.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی انواع لوور پادری یا همان دریچه پادری عموما برای ایجاد ارتباط میان دو محیط به منظور فراهم آوردن امکان جریان هوا از یک محیط به محیط دیگر استفاده می شوند. اندازه گیری این محصول مبتنی بر دهانه داخل به داخل فریم است و معمولاً فریم اصلی این دریچه ۵ سانتی متر به بالا در نظر گرفته میشود. دریچه دسترسی تاسیسات ساده به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .همچنین به وسیله پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . دریچه تنظیم هوا لوور آکوستیک، قطعه ای است که برای کنترل جریان هوا و حفظ شرایط آکوستیکی در سیستم های تهویه مطبوع ساختمان ها استفاده می شود. دمپر وسیله ای برای کنترل جریان هوا و یا دبی هوا است که در سیستم تهویه مطبوع از آن استفاده می شود و مکانیزم آن بطور دستی و موتوری ترمینال حجم متغیر فن دار سری – شرکت تهویه سازه شار طراحی می شود. برای دسترسی و بازدید از لوله ها ، سیفون ها ، زانوها و اتصالات آب و فاضلاب و رفع انسداد آن ها ، از دریچه بازدید تاسیسات آب و فاضلاب استفاده میشود . به منظور دسترسی آسان جهت سرویس های دوره ای دستگاه ها دریچه هایی هم رنگ و هم سطح با سقف نصب می کنند.​​​​​!

فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگی دریچه بازدید تاسیسات پلاستیکی در ابعاد ۱۵×۱۵ – ۲۰×۲۰ – ۲۵×۲۵ -۲۰×۳۰ – ۳۰×۳۰ ساخته میشود . سیگنال کنترلی در این حالت بصورت یک سیگنال ولتاژ ۰-۱۰ و یا ۲-۱۰ می باشد. می تواند خود دارای سنسور باشد و یا از سنسور های بیرونی کمک بگیرد. انواع مختلفی از این تجهیزات در برندها و مدلهای مختلف با بهترین قیمت در سایت عرضه میگردد. با این حال تغییر ارتفاع پایه کلاهک پره ای به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد و منعی ندارد. می باشد و یا امکان تنظیم دمپر به میزان دلخواه، کنترل رضایت بخشی را برای مصرف کننده مهیا می سازد. گوشی صداگیر هلبرگ مدل در سه حدود( حد پایین ، حد متوسط ، حدبالا) قابلیت کاهش شدت صوت را دارا می باشد . در این صورت حتما کار را به یک فرد متخصص بسپارید. اساس كار جذب صدا در صدا گیر ها بر پایه جذب امواج در مواد متخلخل استوار است.