آموزش شخصی آنلاین Hitch Fit


(Miami Herald 2023)

میامی Hitch Fit را به عنوان یکی از 11 بهترین برنامه بدنسازی برای تمام سطوح تجربه انتخاب کرد. ما نمی توانستیم بیشتر از این افتخار کنیم. جشن بیش از 14 سال تغییر بدن در سراسر جهان.

بهترین-برنامه های بدنسازی-هیچ فیت

طرفداران

برنامه های متناسب با نیازهای هر فرد

مناسب برای طیف وسیعی از سنین

برای از دست دادن چربی و ساخت توده عضلانی مفید است

به تعیین اهداف شخصی کمک می کند

چرا ما انتخاب می کنیم

It Hitch Fit بهترین برنامه های بدنسازی را از آسایش خانه شما ارائه می دهد. هر برنامه با یک برنامه غذایی و ورزشی سفارشی همراه است و توسط یک مربی شخصی تایید شده نظارت می شود. بین افراد در هر سنی، از جمله افرادی که پس از 60 سالگی به اهداف مورد نظر خود برای کاهش عضلات یا چربی دست یافته اند، محبوب است. با کمک یک مربی آگاه و مشتاق، که هر هفته از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد، می توانید کاردستی کنید و برنامه ای را اجرا کنید تا به نتایج دلخواه خود برسید. اگر به دنبال تمرین‌های بدنسازی شخصی‌سازی شده‌ای هستید که شامل دستگاه‌های گران‌قیمت کاردیو و وزنه نمی‌شوند، Hitch Fit یک انتخاب عالی است.

بدن بیکینی در 60

دگرگونی زنانه افتادن فک

کاهش وزن برای مردان بالای 60 سال

کاهش وزن برای مردان بالای 60 سال

کاهش وزن برای مردان بالای 60 سال

بررسی اجمالی

مهم نیست که ویدیوها چقدر کوتاه باشند، اگر نزدیک رایانه خود نباشید، می‌توانید به کلیپ‌های بدنسازی Hitch Fit خود دسترسی داشته باشید و رژیم‌های ورزشی خود را روی لپ‌تاپ یا دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید. این یک برنامه بدنسازی مبتدی است، زیرا به دلیل فرم و تکنیک نادرست هنگام انجام تمرینات جدید می توانید بیشتر در معرض آسیب قرار بگیرید.

هنگامی که یک برنامه Hitch Fit را خریداری کردید، ویدیوی آموزشی برای شما باقی خواهد ماند. از این رو، می توانید برنامه های تمرینی بدنسازی را که برای برنامه های تمرینی عضله سازی شما تجویز شده است، حتی پس از پایان برنامه اولیه انجام دهید. به این ترتیب، می توانید عادات مفیدی را که در طول برنامه Hitch Fit ایجاد کرده اید، حفظ کنید.