10 کوکتل کریسمس سبک جشن و سرگرم کننده


توسط کیتلین اچ،

5 دسامبر 2022

کوکتل های کریسمس سبک جشن و سرگرم کننده

گردهمایی های تعطیلات اغلب مترادف با نوشیدنی های پرکالری بزرگسالان مانند تخم مرغ میخ دار، میموزا، شراب و آبجو است. در حالی که خوردن گهگاهی اشکالی ندارد، اما تعداد زیادی نوشیدنی سرگرم کننده و کم کالری نیز وجود دارد که می توانید در عوض آن ها را تهیه کنید.

این 10 دستور العمل کوکتل با مضمون کریسمس را برای جشن های آینده در دسترس داشته باشید و می توانید بدون زیاده روی از آن لذت ببرید. مثل همیشه، مطمئن باشید که مسئولانه بنوشید!


کران-خوب قاطر مسکو

1) قاطر کران-گود مسکو

قاطرهای مسکو یک نوشیدنی سرگرم کننده برای تعطیلات هستند که اغلب به منوی مهمانی راه پیدا می کنند. نسخه های سنتی بیش از 200 کالری دارند، که این نسخه 127 کالری با آب زغال اخته را بسیار جذاب می کند!

دستور غذا را در Hungry Girl دریافت کنید.

اسپرسو مارتینی لاغر

2) اسپرسو مارتینی لاغر

با این دستور العمل اسپرسو مارتینی لذیذ و لاغر، کمی افراط الکلی را با شات کافئینی که به آن نیاز دارید ترکیب کنید. این فقط 145 کالری دارد و مطمئناً شما را بیشتر می خواهد!

دستور غذا را در Picklee دریافت کنید.

تخم مرغ لاغر میخ دار

3) تخم مرغ لاغر میخ دار

هیچ جشن تعطیلی بدون تخم مرغ کامل نمی شود! این غذای خامه‌ای برای تعطیلات معمولاً پر از کالری است، اما این تخم مرغ میخ‌دار لاغر آنها را به 107 در هر وعده کاهش می‌دهد. مقداری بوربون یا رام ادویه‌دار را برای یک نسخه الکلی خوشمزه اضافه کنید که سال به سال به میز شب کریسمس شما باز می‌گردد!

دستور غذا را در Skinny Taste دریافت کنید.

رزماری جین فیز

4) رزماری جین فیز

این گل رزماری طعم‌های خاکی و ترش را با مشروبات الکلی و نعناع ترکیب می‌کند که یک کوکتل سبک و با طراوت ایجاد می‌کند که می‌خواهید بارها و بارها بنوشید. این فقط 135 کالری دارد و فقط 1 گرم کربوهیدرات خالص دارد، که آن را به یک انتخاب عالی برای هر کسی که مسیر کتو را دنبال می کند تبدیل می کند!

دستور غذا را در بهترین دستور العمل های کتو دریافت کنید.

کریسمس سانگریا

5) کریسمس سانگریا

رنگ قرمز سانگریا آن را به یک انتخاب عالی برای مهمانی های تعطیلات تبدیل می کند. متأسفانه، بیشتر دستور العمل های سانگریا در هر وعده بیش از 300 کالری دارند. به همین دلیل است که مطمئناً می خواهید این نسخه 70 کالری را امتحان کنید که از اسپریت بدون قند برای کاهش قند اضافه شده استفاده می کند بدون اینکه مزه آن کم شود.

دستور غذا را در Living Locurto دریافت کنید.

کرن بری موهیتو

6) کرن بری موهیتو

موهیتو تزئین شده با کرن بری و برگ نعناع یک نوشیدنی کریسمس بسیار جذاب را ایجاد می کند. یک موهیتو سنتی حدود 200-250 کالری دارد. اما استفاده از آب زغال اخته شیرین نشده، سلتزر و استویا باعث کاهش کالری می شود – در هر وعده از این نسخه فقط 156 کالری وجود دارد!

دستور غذا را در Lauren Kelly Nutrition دریافت کنید.

میموسای کم قند

7) میموزای کم قند

وقتی شوهر شوهر در شهر هستند، ممکن است ایده بدی نباشد که وقتی همه برای صرف صبحانه از خواب بیدار می شوند، یک پارچ میموزا روی میز بگذارید. یک میموزای معمولی معمولاً حدود 200 کالری در هر وعده دارد. اما این نسخه آب پرتقال مملو از شکر را با La Croix جایگزین می‌کند تا برای یک صبحانه بدون احساس گناه، کالری دریافتی را کاهش دهد.

دستور غذا را در Designing Vibes دریافت کنید.

سنگ پا

8) سنگ پا

آب انار، ودکا و نوشابه کلاب تمام آن چیزی است که برای تهیه این کوکتل جشن نیاز است که به زودی ستاره نمایش خواهد شد. این فقط 139 کالری در هر وعده دارد و به همان اندازه که طعم آن را می دهد به نظر می رسد!

دستور غذا را در Shaw Simple Swaps دریافت کنید.

نسیم دریای زمستان

9) نسیم دریای زمستان

تند و ترد برای این کوکتل مفرح که ترکیبی از ودکا، آب گریپ فروت، تونیک و آب نوشابه است، به رنگ های روشن و حبابی می آید. اضافه کردن یک دسته دانه انار و یک شاخه نعناع باعث می شود که آن را به همان اندازه کریسمس به نظر برسانید، چیزی که می توانید شب قبل از روز بزرگ با خانواده لذت ببرید!

دستور غذا را در Catch My Party دریافت کنید.

پالومای لاغر

10) پالومای لاغر

تکیلا و آب گریپ فروت خود را با کمی شربت بدون کالری و کاملا طبیعی مخلوط کنید تا یک کوکتل لاغر روشن و با طراوت با تنها 117 کالری در هر وعده تهیه کنید. همچنین می توانید آن را با مقداری خیار یا یک شاخه رزماری تزئین کنید تا ظاهر جشن آن را بهتر کنید!

دستور غذا را در Lose Weight By Eating دریافت کنید.


———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


دستور العمل ها و نکات آشپزخانه