سوالات متداول شکر و شیرین کننده – مادر سرخپوشان


امروزه، یک آمریکایی به طور متوسط ​​تقریباً 152 پوند شکر در سال مصرف می کند، مقدار خیره کننده ای از کربوهیدرات های ساده تصفیه شده معادل 6 فنجان شکر سفید در هر هفته. این ممکن است بزرگترین عامل رژیم غذایی در افزایش بیماری مزمن باشد. اما، شیرین کننده های بدون کالری توصیه شده در جوامع آگاه به سلامت ممکن است یک آسیب سلامتی را با دیگری مبادله کنند. بنابراین این هفته، بیایید در مورد قندها و شیرین کننده ها، خوب، بد و زشت صحبت کنیم.

چگونه شکر با مشکلات سلامتی مرتبط است

بیایید با شکر شروع کنیم. قند سفره (شکر نیشکر یا قند چغندر) عمدتاً ساکارز است، یک دی ساکارید ساخته شده از یک مولکول گلوکز و یک مولکول فروکتوز. ساکارز به سرعت هضم و جذب می شود و گلوکز موجود در آن تأثیر سریعی بر سطح قند خون و ترشح انسولین دارد. مصرف گلوکز حتی در افراد سالم با افزایش تولید رادیکال های اکسیژن و نشانگرهای التهاب همراه است. با این حال، در افرادی که چاق هستند یا مبتلا به دیابت نوع 2، کلسترول بالا یا سندرم متابولیک هستند، اغراق آمیز است. و مصرف زیاد قند می تواند منجر به کمبود مواد مغذی شود. در این مورد به تفصیل بحث شده است:

ماتریس خدمات هفتگی Nutrivore

یک چک لیست هفتگی با کاربری آسان و انعطاف پذیر
به شما کمک می کند تا تراکم مواد مغذی را به حداکثر برسانید.

ماتریس خدمات هفتگی بسیار مفید است! من در این مسیر غذا می خوردم، اما این واقعاً به من کمک می کند تا بدانم در مقابل کدام غذاها نقش فرعی بیشتری دارند، کجا تمرکز کنم. این فوق العاده مفید است و نگرانی های زیادی را از برنامه ریزی وعده های غذایی من دور کرده است. با تشکر!

ژان

و مصرف زیاد فروکتوز (نیمی دیگر از مولکول ساکارز) با چاقی، مقاومت به انسولین، فشار خون بالا، بیماری کبد چرب، دیابت نوع 2، بیماری قلبی عروقی، سندرم متابولیک و افزایش خطر سرطان مرتبط است. در واقع، اثرات بیولوژیکی فروکتوز بیش از حد احتمالاً نیروی محرکه ارتباط بین مصرف زیاد قند و بیماری‌های مزمن است.

این امر به ویژه نه تنها به دلیل افزایش شربت ذرت با فروکتوز بالا بلکه به این دلیل که بسیاری از شیرینی‌های موجود در بازار برای بیماران دیابتی از شیرین‌کننده‌های مبتنی بر فروکتوز مانند شربت آگاو استفاده می‌کنند، اهمیت دارد. فقط به این دلیل که باعث افزایش قند خون نمی شوند، به این معنی نیست که بی ضرر هستند. در واقع، شواهد حاکی از بدتر بودن شیرین کننده های مبتنی بر فروکتوز است. در این مورد به تفصیل بحث شده است:

راهنمای کتاب الکترونیکی Nutrivore

Nutrivore مفهوم ساده و در عین حال انقلابی است:
غذاهایی را انتخاب کنید که نیازهای غذایی بدن را تامین کند!

من در مورد اطلاعات Nutrivore بسیار هیجان زده هستم! با تشکر فراوان از تمام تحقیقات و زحمات شما که در این نوع اطلاعات برای استفاده همه ما انجام دادید!!

دبی

توجه به این نکته مهم است که شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد مصرف فروکتوز از میوه های کامل با شیرین کننده های مبتنی بر فروکتوز یکسان نیست. در واقع، یک مطالعه اخیر اثرات متابولیکی مصرف 100 گرم فروکتوز از شربت ذرت با فروکتوز بالا را در مقابل میوه های تازه مقایسه کرد. در حالی که هر دو برخی از اثرات مشکل ساز را نشان دادند، در گروه HFCS بسیار بدتر بود. و مطالعات نشان می دهد که خوردن 300 گرم میوه در روز (حدود 4 وعده و تا حدود 45 گرم فروکتوز) باعث بیشترین کاهش در مرگ و میر ناشی از همه علل (نشانگر کلی سلامت و طول عمر) می شود، بنابراین خوردن میوه خوب است! در این مورد به تفصیل بحث شده است:

بنابراین، یک خبر خوب این است که ما نیازی به محاسبه میوه های تازه در مصرف شکر نداریم. و در اینجا خبرهای خوب دیگری وجود دارد: اوج تأثیرات منفی مصرف زیاد قند در واقع حدود 10٪ از کل کالری حاصل از قندهای اضافه است. بنابراین، برای سالم بودن لازم نیست همه غذاهای شیرین را کنار بگذاریم، بلکه قندهایمان را عاقلانه انتخاب کنیم و مصرف خود را تعدیل کنیم. مهمترین قندهایی که باید محدود شوند، قندهای تصفیه شده هستند (که هیچ گونه کیفیت تغذیه ای را ارائه نمی دهند)، که می توانید لیستی از آنها را در اینجا دریافت کنید:

مجموعه Nutrivore

10 دلار در راهنمای Nutrivore و ماتریس خدمات هفتگی Nutrivore صرفه جویی کنید!

من هرگز متوجه نشدم که مواد مغذی چقدر مهم هستند و بدن چقدر پیچیده عمل می کند! من نمی توانم به اندازه کافی از شما برای به اشتراک گذاشتن همه دانش و بینش خود تشکر کنم.

شریل

متأسفانه طعم شیرین شکر بسیار اعتیاد آور است، بنابراین کاهش مصرف یا ترک آن می تواند واقعاً سخت باشد. گوش دادن به:

کتاب الکترونیکی پروتکل خودایمنی

راهنمای عملی شما برای شروع سریع شفا با AIP امروز.

یکی از کتاب های مورد علاقه من که برای شروع انتقال به AIP استفاده کردم!!! خیلی مفید است! من آن را چاپ کردم و آن را به صورت مارپیچ چسباندم. از این بابت متشکرم!

ریتا دیویدسون

اما شیرین کننده ها راه حل خوبی نیستند

بنابراین، این طبیعت انسان است که به دنبال جایگزینی باشد، مقداری خوشمزگی شیرین که با مشکلات سلامتی مرتبط نیست که نیازی به احساس گناه نداریم! به مواد شیرینی که قند نیستند، شیرین کننده می گویند – این مواد مصنوعی یا طبیعی هستند که طعم شیرینی دارند اما حاوی مولکول های قند کالری مانند گلوکز و فروکتوز نیستند. و در حالی که مطمئنم از دانستن اینکه شیرین کننده مصنوعی آسپارتام حتی بیشتر از قند باعث مشکلات سلامتی می شود تعجب نخواهید کرد، اما ممکن است ندانید که سایر شیرین کننده های غیر مغذی مانند سوربیتول، مانیتول، زایلیتول و اریتریتول باعث دیس بیوز روده و افزایش آن می شوند. نفوذپذیری روده در این مورد به تفصیل بحث شده است:

و، اینجا جایی است که من حامل خبرهای بد هستم. حتی دو شیرین کننده «طبیعی» که عمدتاً در محصولاتی که برای جوامع آگاه به سلامت به بازار عرضه می‌شوند استفاده می‌شوند – بله، من در مورد استویا و میوه راهب صحبت می‌کنم – مشکل‌ساز هستند. در حال حاضر مطالعات با کیفیتی وجود دارد که ثابت می کند استویا یک مختل کننده غدد درون ریز است و همچنین برای میکروبیوم روده مشکل ساز است. (بله، این مورد در مورد گیاه استویا و استویا با برگ کامل نیز صدق می کند.) و عصاره میوه راهب به دلیل نگرانی های مربوط به سمیت، حتی به عنوان یک افزودنی غذایی تایید نشده است (فقط برای استفاده در مکمل ها تایید شده است). این موارد در:

در واقع از من خواسته می شود همه. . زمان در مورد هر جایگزین شکری که روند رواج دارد. اگر کل برگ استویا از روی میز خارج شود (ببخشید جناس)، در مورد آلولوز یا عصاره کابوچا چطور؟ آلولوز تصویر آینه مولکولی فروکتوز است. در حالی که به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است، توسط همان گیرنده (GLUT5) وارد بدن می شود، بنابراین می دانیم که می تواند از نظر بیولوژیکی مشابه فروکتوز رفتار کند و بنابراین انتظار مشکلات مشابهی را داریم. عصاره کابوچا یک قند پنتوز (5 کربنی) به نام زایلوز است که مشابه زایلیتول مشتق آن، در صورت مصرف در مقادیر متوسط، باعث ناراحتی دستگاه گوارش و اثرات ملین می شود. هیچ کدام از این دو از نظر اثرات طولانی مدت، تاثیر بر میکروبیوم روده یا اثرات غدد درون ریز مورد مطالعه قرار نگرفته اند.

لطفا به پیام رسان شلیک نکنید! در عوض، بیایید روی بهترین راه برای لذت بردن از یک خوراکی شیرین تمرکز کنیم! و این واقعی است، قندهای طبیعی، در حد اعتدال. بهترین انتخاب ها قندهای تصفیه نشده هستند که دارای ارزش غذایی هستند، مانند قند نیشکر ارگانیک تصفیه نشده، ملاس، شربت افرا و عسل.

کتاب راهنمای سلامت روده

رژیم غذایی و سبک زندگی برای پرورش میکروبیوم روده شما و التیام روده نشتی!

عمق اطلاعات، نکات عملی، و روش در دسترس دکتر سارا به من نشان می دهد که چگونه علم پیچیده را به کار ببرم. بهبود سلامتی من واقعا قابل توجه است

وندی

قندهای طبیعی که واقعاً سالم هستند

در واقع، ملاس سیاه تسمه آنقدر مواد مغذی دارد که در هر کالری ۱.۵ برابر بیشتر از پنیر کلسیم و ۵ برابر بیشتر از استیک در هر کالری آهن دارد! به علاوه، سرشار از مس، سلنیوم، منگنز، منیزیم، پتاسیم و ویتامین‌های B2، B3 و B6 است. فقط یک قاشق غذاخوری حاوی 20 درصد کلسیم، آهن، مس و منگنز است که تنها 42 کالری دارد. در واقع، ملاس بلک استرپ شکری است که می توانید دوست داشته باشید! بیشتر در مورد آن بحث می کنم:

و همچنین دلایل قانع کننده ای برای انتخاب عسل وجود دارد! عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی شناخته شده است و ممکن است سلامت بافت را تقویت کند. با وجود اینکه این یک قند طبیعی است، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد عسل می تواند به تنظیم سطح قند خون در بیماران دیابتی کمک کند (بله، عسل ضد دیابت است!) و اثربخشی متفورمین را بهبود می بخشد! همچنین نشان داده شده است که هم در یبوست مزمن و هم در اسهال مزمن درمانی است زیرا به عنوان یک پری بیوتیک انتخابی عمل می کند. لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم، در عین حال مانع از رشد میکروارگانیسم های نامطلوب می شود که می توانند به عنوان پاتوژن عمل کنند. حتی شواهدی وجود دارد که نشان می دهد خوردن عسل می تواند عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی و خطر سرطان را کاهش دهد! به علاوه، عسل حاوی کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، سلنیوم، مس، آهن، منگنز، کروم، روی و ویتامین‌های B1، B2، B3، B5، B6، B9، C و K است. در واقع، وقتی همه مشکلات سلامتی مرتبط با مصرف زیاد قند را بررسی می‌کنیم، به نظر می‌رسد که عسل خطر ابتلا به آن‌ها را کاهش می‌دهد، و این نشان می‌دهد که شاید ما نباید عسل را هم در مصرف قند خود حساب کنیم! من در این مورد بحث می کنم:

کتاب آشپزی سلامت روده

بیش از 180 دستور العمل خوشمزه با 61 غذای فوق العاده برای سلامت روده!

کتاب آشپزی سلامت روده فوق العاده است! از شما برای تحقیق و ایجاد کتاب آشپزی سلامت روده متشکریم! چنین دستور العمل های فوق العاده ای! من خیلی هیجان زده هستم که همه آنها را امتحان کنم!

شکایت کن

شما نمی توانید شیرین را تقلب کنید، اما مجبور نیستید آن را به طور کامل رها کنید

همه اینها برای این است که بگوییم واقعا راهی برای تقلب شیرینی وجود ندارد (خب، عسل ممکن است نزدیک باشد)، اما اگر در مورد تعداد دفعات و تعداد خوراکی‌های شیرینی که می‌خوریم وجدان باشیم، نیازی به این نداریم. قندهای طبیعی در حد اعتدال کاملاً می توانند در یک رژیم غذایی سالم قرار گیرند!

مجموعه سلامت روده

10 دلار در کتاب راهنمای سلامت روده و کتاب آشپزی صرفه جویی کنید!

من عاشق اشتیاق دکتر سارا برای آموزش مردم و کمک به همه افراد هستم سفر به سلامتی!!

میندی