چگونه در هنگام کاهش وزن از رستوران ها و مهمانی ها لذت ببریم


توسط کیتلین اچ،

18 مارس 2024

لاغر شدن-هنگام غذا خوردن-رستوران ها- مهمانی ها

انجام یک سفر کاهش وزن به معنای تنظیم رژیم غذایی و تمرکز بر خوردن وعده های غذایی سالم و مفید است. همچنین ممکن است به معنای گنجاندن برنامه های منظم تناسب اندام در برنامه روزانه شما باشد. و همیشه به معنای تعهد و تعهد به یک سبک زندگی بهتر است.

در حالی که چالش‌هایی در این راه وجود خواهد داشت، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد، پیمایش در موقعیت‌های اجتماعی آشنا است که معمولاً شامل غذا خوردن در بیرون از خانه و غذاهایی است که از ریل خارج می‌شوند. افرادی که با موفقیت وزن خود را کاهش می دهند، یاد می گیرند که چگونه این موقعیت های اجتماعی را به شیوه ای درجه یک هدایت کنند که آنها را در مسیر نگه دارد. و همه ما می توانیم از نحوه انجام آن چیزی یاد بگیریم.

1) موقعیت های اجتماعی را زودتر ارزیابی می کنند.

آنها به دقت هر دعوت نامه را تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین کنند که آیا رفتن به آن ضروری است، به کجا می روند و آیا واقعاً می خواهند بروند. آیا این یک شام با دوستی است که مرتباً می‌بینند و می‌توانند از آن صرف نظر کنند؟ آیا این یک رویداد ضروری مانند عروسی، حمام نوزاد، رویداد کاری یا جشن فارغ التحصیلی است؟ اینها تنها تعدادی از سوالاتی است که قبل از تصمیم گیری از خود می پرسند.

2) آنها از قبل به منو نگاه می کنند – و بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.

اگر به رستورانی می‌روند، منو را آنلاین می‌آورند و از قبل تصمیم می‌گیرند چه چیزی سفارش دهند. آیا گزینه های غذایی سبک تری در دسترس است؟ آیا آنها می توانند از سرور بخواهند که وعده غذایی سنگین تری را برای هماهنگی بیشتر با برنامه غذایی سالم آنها تطبیق دهد؟ دانستن از قبل چه چیزی برای کاهش کالری اضافی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

3) همه چیز را در کنار می خواهند.

چه در یک رستوران و چه در یک رویداد با کیترینگ، مطمئناً چیزهای اضافه کالری مانند کره یا سس سالاد را در کنار خود دریافت می کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد میزان مصرف خود را کنترل کنند تا دقیقا بدانند هر ماده چه مقدار کالری اضافی به وعده غذایی اضافه می‌کند.

4) با تمرین ذهن آگاهی به سیگنال های بدن خود توجه زیادی می کنند.

بیشتر موقعیت‌های اجتماعی که شامل وعده‌های غذایی می‌شود، شامل پچ پچ‌کردن زیاد و خوردن بی‌اهمیت است. افرادی که در کاهش وزن به موفقیت دست پیدا می‌کنند، می‌توانند با لذت بردن از همراهی دوستان خود تعادل برقرار کنند و در عین حال به نشانه‌های بدن خود توجه کنند تا وقتی سیر شدند دست از غذا خوردن بردارند. تمرین غذا خوردن آگاهانه زمانی که آنها تنها هستند یا در خانه هستند این مجموعه مهارت را آسان تر می کند.

5) هرگز گرسنه به یک رویداد نمی آیند.

موفق ترین افراد با لذت بردن از وعده های غذایی سالم در طول روز و حتی یک میان وعده قبل از گردهمایی، روال معمول خود را حفظ می کنند. دلیلش این است که آنها می دانند که آمدن به یک مهمانی یا رستوران در حالت گرسنگی یک دستور اجتناب ناپذیر برای پرخوری و یک فاجعه رژیم غذایی سالم است.

۶) کالری خود را نمی نوشند.

نوشیدنی‌های الکلی، نوشابه و لیموناد اغلب در مهمانی‌ها یا منوی رستوران‌ها از غذاهای اصلی هستند. بهترین افرادی که با موفقیت وزن خود را کاهش می دهند، آب یا نوشیدنی های کم کالری بزرگسالان (مثلاً جین و تونیک را در نظر بگیرید) به جای نوشیدنی های قندی و پر کالری مانند نوشابه یا مارگاریتا انتخاب می کنند.

۷) معاشرت را در اولویت قرار می دهند.

تمام هدف رفتن به رستوران با دوستان یا شرکت در یک رویداد اجتماعی مانند عروسی یا حمام نوزاد لذت بردن از زمان با هم است. افراد موفق پیش از اینکه شکم خود را پر کنند، گفتگو با عزیزان یا همکاران خود را در اولویت قرار می دهند. آنها دور از میزهای بوفه می ایستند و با هر تعامل گوش دادن فعال را تمرین می کنند.

8) در مواقع لزوم حد و مرز تعیین می کنند.

دوستان و عزیزان اغلب وقتی اصرار بر دسر یا نمونه برداری از چیزهای ناسالم دارند بهترین نیت را دارند. موفق ترین افراد با مهربانی از تصمیمات خود رد می شوند و محکم می ایستند، مرزهای سالمی را تعیین می کنند و به برنامه های خود متعهد می مانند.

در نهایت، کسانی که پربارترین نتایج را دارند، مسلح به یک برنامه عملی مشخص وارد موقعیت‌های اجتماعی می‌شوند و به آن پایبند می‌مانند. تقلید از عادات آنها یک راه عالی برای اطمینان از اینکه سطح موفقیت خود را نیز پیدا می کنید است.


———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


سبک زندگی / تندرستی