امسال از منطقه راحتی خود خارج شوید


توسط کیتلین اچ،

23 ژانویه 2023

بیرون از Comfort Zoen خود بروید

سال جدید اغلب زمانی است که به فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در برخی (یا چند مورد!) از جنبه های زندگی خود فکر می کنیم. ما اهداف خود را در نظر می گیریم، اهدافی را تعیین می کنیم و شروع به انجام هر کاری می کنیم تا به آنها برسیم.

امسال موارد زیر را در نظر بگیرید: هر چند وقت یکبار هدف خود را برای انجام کاری خارق‌العاده تعیین می‌کنید که به شما احساس نشاط واقعی بدهد؟

انجام کاری خارج از منطقه راحتی به شما امکان می دهد با افراد جدید درگیر شوید و از یک تجربه منحصر به فرد لذت ببرید. دریچه ای به سمت فرصت ها و رویدادهای زندگی ایجاد می کند که احتمالاً هرگز انتظارش را نداشتید. همچنین می تواند آغازگر تغییرات مثبت باشد و احساس رضایت جدیدی به زندگی شما بیافزاید.

ما هفت ایده برای خروج از منطقه راحتی شما جمع آوری کردیم – چیزهایی که بدون شک موارد غیرمنتظره را به بهترین شکل ممکن به ارمغان می آورند.

1) با ثبت نام در کلاس تناسب اندام، تمرینات خود را افزایش دهید.

شروع یک رژیم ورزشی ممکن است دلهره آور به نظر برسد، به خصوص اگر هرگز آن را انجام نداده باشید. ثبت نام در یک کلاس تناسب اندام راهی ساده برای متعهد شدن به چیزی به طور منظم است. مربیان هر حرکت شما را هدایت می کنند، بنابراین مجبور نیستید به تنهایی مسائل را بفهمید. برنامه تنظیم شده تضمین می کند که درگیر خواهید ماند. و بهتر از همه، شما احتمالاً با چند نفر جدید ملاقات خواهید کرد و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.

2) دنیای خود را روی آب بالا ببرید.

اگر هرگز ورزش های آبی را امتحان نکرده اید، هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد! امسال گزینه های زیادی برای بیرون رفتن روی آب وجود دارد. می‌توانید چیزهای ساده‌تری را امتحان کنید، مانند کایاک سواری یا کلاس ایروبیک در آب – یا با ثبت‌نام در کلاس موج‌سواری، رفتن به قایقرانی در آب‌های سفید، شرکت در کلاس‌های غواصی یا اجاره جت اسکی. هر گزینه ای را که انتخاب کنید، احتمالا دنیا را از نقطه نظر جدیدی تجربه خواهید کرد، با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و شاید حتی سرگرمی جدیدی پیدا کنید.

3) آدرنالین خود را با چتربازی بالا ببرید.

چتربازی قطعاً برای افراد ضعیف نیست، اما واقعاً یکی از هیجان‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های خارج از منطقه راحتی است که تا به حال تجربه کرده‌اید. هیچ چیز قابل مقایسه با احساس سقوط آزاد در آسمان با سرعت زیاد و دیدن مناظر خیره کننده ای که پس از باز شدن چتر نجات به دنبال دارد، وجود ندارد. مبتدی ها با یک مربی حرفه ای همراه می شوند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از هیجان لذت ببرید.

4) تمام شب را در یک ماجراجویی ستارگان بیدار بمانید.

اگر بیشتر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید به آسمان نگاه کنید تا اینکه از میان آن بیفتید، پس تماشای ستارگان ممکن است چیزی باشد. یک سفر موفق رصد ستارگان به معنای متعهد شدن به یک شب کامل در طبیعت است، چه از روی کاپوت ماشین خود در امتداد یک جاده آرام و چه در کنار یک چادر و آتش در اعماق جنگل. حتماً یک شب روشن را انتخاب کنید و یک دوربین دوچشمی یا یک تلسکوپ به همراه داشته باشید. حتی می توانید برنامه هایی را دانلود کنید که نام ستارگان، سیارات و صورت های فلکی را به شما می گویند!

5) با یک روز آبگرم آرامش بخش وقت بگذارید.

اگر هرگز به یک روز اسپا نرفته اید، زمان استراحت جدی را از دست داده اید. روزهای اسپا ممکن است گران باشند، اما ارزش آن را نیز دارند. بسته های یک روزه اغلب شامل ماساژ، صورت، مانیکور و پدیکور، استراحت در جکوزی و موارد دیگر است. آنها یک راه عالی برای پاداش دادن به خود برای دستیابی به یک هدف یا صرفاً یک استراحت شایسته از زندگی هستند.

6) با رفتن به یک کنسرت یا نمایش، در یک عصر روز هفته بیرون بروید.

کنسرت ها نباید فقط برای آخر هفته ها باشند. یک روز مرخصی بگیرید و در یک روز غیرمنتظره هفته به یک نمایش بروید. یک نوازنده کاملاً جدید را ببینید. در یک نمایش کمدی یا بداهه بخندید. بنشینید و از یک سیرک شگفت زده شوید. در یک موزیکال یا نمایش شرکت کنید. چیزی برای همه در تجارت نمایش وجود دارد!

7) چیزهای بی اهمیت یا شب کارائوکه را در محله محله خود امتحان کنید.

نوشیدن نوشیدنی با دوستان در یک بار محلی یک گردش کاملاً آشنا است. و در حالی که این می تواند سرگرم کننده باشد، چرا با رفتن به کارائوکه یا شب های چیزهای بی اهمیت آن را به سطح بعدی نبرید؟ رها کردن با خواندن آهنگ دلخواه خود یا به اشتراک گذاشتن دانش خود در طول یک مسابقه چیزهای بی اهمیت باعث خنده های فراوان و احتمالاً چند دوست جدید می شود.

چه چیزی را امتحان کنید که آدرنالین ترشح می‌کند یا به سادگی شما را فراتر از جایی که در گذشته بوده‌اید، می‌برد، امسال خارج شدن از منطقه راحتی‌تان احتمالاً شما را به جاده‌های جدید و غیرمنتظره سوق می‌دهد و عنصری از هیجان را به زندگی‌تان اضافه می‌کند. در اینجا می توانید ایده های بیشتری دریافت کنید.



 

———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


سبک زندگی / تندرستی