8 مخلفات بهاری مورد علاقه ما


توسط کیتلین اچ،

1 آوریل 2024

مخلفات بهاری مورد علاقه

لذت بردن از غذاهایی با رنگ های روشن که به زیبایی گل ها، میوه ها و سبزیجاتی که در بهار جوانه می زنند، چیز خاصی است.

با ایجاد یکی از 8 غذای بهاری مورد علاقه ما – اقلام خوشمزه مانند هویج سوخاری، تخم مرغ آووکادو، سالاد ماکارونی، و موارد دیگر – از این فصل پر نعمت استفاده کنید. درخواست بیشتر

1) سالاد اسفناج توت فرنگی

سالاد توت فرنگی اسفناج
تعداد سرویس ها: 6-8
کالری: ~ 300

رنگ در این ترکیب مرکباتی از اسفناج، انواع توت ها، گردو، پنیر بز، و سس دانه خشخاش لیموی تند با طعم مطابقت دارد. این غذای عالی برای برانچ عید پاک یا غذای عصرانه شما است، مطمئناً همه درخواست دستور غذا را دارند.

دستور پخت با حسن نیت ارائه شده توسط The Pioneer Woman

2) مارچوبه پخته پنیر خامه ای

مارچوبه پخته پنیر خامه ای
خدمات: 6
کالری: 223

اولین باربیکیو شما در هوای گرم به چیز خاصی نیاز دارد تا دوستان و همسایگان را شگفت زده کند. مارچوبه پخته پنیر خامه ای را وارد کنید، یک دستور غذای خوشمزه که از مارچوبه ترد تشکیل شده است که روی آن سس سفید خامه ای و پنیر چدار کهنه شده است. میهمانان می‌توانند به اندازه‌ای که می‌خواهند سس بخورند یا بگذارند، و شما می‌توانید بسیاری از مواد تشکیل دهنده را برای رعایت محدودیت‌های غذایی جایگزین کنید – یک غذا برای همه و همه.

دستور غذای فصول و شام

3) هویج بو داده با سیر و سبزی

هویج بو داده با سیر و سبزی
خدمات: 4
کالری: 36
هویج ستاره این غذای پر طعم و آسان است که چه در یک محله باشید و چه چیزی برای همراهی با غذای اصلی در شام آماده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید هویج، روغن زیتون، سیر، چاشنی ایتالیایی، نمک و فلفل است تا این غذای روشن و با تم بهاری را تهیه کنید که همه از آن لذت ببرند.

دستور پخت پیش از آویشن

4) تخم مرغ شیطانی آووکادو

تخم مرغ شیطانی آووکادو
خدمات: 3
کالری: 275

تخم‌مرغ‌های اهریمنی یک خوراکی رایج برای گل‌های بهاری یا مراسم عید پاک است. امسال، با جایگزین کردن سس مایونز با گواکامول – یک پایه خامه‌ای سالم‌تر که به همان اندازه خوب (اگر نه بهتر!) طعم اصلی را دارد، آنها را با رنگ سبز به سطح بعدی ببرید. تقریباً می‌توانیم ظرف 30 دقیقه پس از چیدن ظرف خالی را تضمین کنیم.

دستور پخت از طریق Downshiftology

5) سیب زمینی شیرین چیپوتل دوبار پخته شده

سیب زمینی شیرین چیپوتل دو بار پخته شده
خدمات: 4
کالری: ~ 140

سیب زمینی شیرین ممکن است به طور طبیعی شیرین باشد، اما این بدان معنا نیست که برای شما خوب نیست! سیب زمینی شیرین مملو از بتاکاروتن است که از سلامت روده و سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند. دستور العمل سیب زمینی شیرین پخته معمولی خود را با این روش افزایش دهید، که از فلفل چیپوتل برای افزودن کمی لگد استفاده می کند. مردم آن را دوست خواهند داشت.

طرز تهیه چگونه غذا بخوریم

6) برنج لیموی گشنیز

برنج لیموی گشنیز
خدمات: 6
کالری: 287

هیچ چیز مانند یک ظرف رنگی روشن با برنج سفید و گشنیز سبز بهار را فریاد نمی زند. شما به راحتی می توانید این دستور خوشمزه را در یک قابلمه فوری یا روی اجاق گاز تهیه کنید، و آن را فقط با یک سینه مرغ سبک یا به عنوان پایه کاسه های بوریتوی خانگی می توانید تهیه کنید. می تواند برای یک رویداد یا به عنوان یک طرف خوب با تم بهاری برای یک شام خانوادگی کار کند.

طرز تهیه قاشق چایخوری تارا

7) سالاد پاستا بهاره

سالاد پاستا بهاره
خدمات: 6
کالری: 270

این سالاد ماکارونی با الهام از بهاری سرشار از سبزیجات تازه و فصلی مانند مارچوبه و قارچ است و روی آن سس جعفری لیموی تند می‌ریزد. درست کردن آن آسان است و می توانید آن را در دمای اتاق یا سرد سرو کنید.

دستور پخت جشن در خانه

8) سالاد خیار گبی

سالاد خیار گابی
خدمات: 4
کالری: 185

برخی از مردم این سمت خاص بهار را “اعتیادآور” توصیف کرده اند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ ترکیب آن از خیار ترد، آووکادوی مخملی و سس بالزامیک تارت، آن را در بین کسانی که آن را امتحان می کنند، مطمئن می کند.

دستور پخت با کوکی و کیت


———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


دستور العمل ها و نکات آشپزخانه