You are currently viewing 8 گام برای یک رژیم غذایی ساده برای سلامتی و کاهش وزن – مربی کاهش وزن بوپر و مربی زندگی

8 گام برای یک رژیم غذایی ساده برای سلامتی و کاهش وزن – مربی کاهش وزن بوپر و مربی زندگی



کاهش وزن موفق و شیوه زندگی سالم برای افراد ساده است.

رژیم غذایی سالم ؛ همیشه شیوه زندگی وجود نداشت. من کمی نان گیلاس دوست دارم. اگر آن را از جعبه خارج کرده و سریعتر در مایکروویو بگذارید خوشحال تر می شوم. من علاقه و تخصص چندانی در پخت غذاهای مفصل ندارم. مشکل این بود که من می خواستم غذای ناخواسته بیشتری بخورم و آن را در دامن خود بگذارم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

در رسانه های اجتماعی و تلویزیون ، هرگز انتظار نداشتم پوست نازک و شفاف (شلوار مردانه) را که مادر کامل پوشیده بود ، ببرم.

من سریع هستم من یک سرشماری کامل برای تولیدکنندگان فست فود هستم که نیازهای من را برای غذاهای ارزان و خوشمزه برآورده می کنند.

مشکل این بود که فست فود سلامتی مرا خراب می کرد. فست فود می تواند به سلامتی شما آسیب برساند. غذاهای سریع و پیچیده می توانند به شما در حفظ وزن سالم کمک کرده و هورمون ها و سیگنال های گرسنگی خود را با هم اشتباه بگیرند. این غذاها باعث التهاب می شوند و باعث بیماری های مزمن می شوند که در سنین بالا با آنها روبرو خواهید شد.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – شما می توانید مغز خود را تغییر دهید. مطالعات متعدد این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده است.

انتخاب؛ برنامه ریزی؛ برنامه ریزی و مدیریت خودکار و در نهایت رژیم سالم به شیوه ای حرفه ای. منجر به کاهش و بهبود وزن می شود. با تکرار این فرآیند می توانید نحوه تبدیل شدن به یک مهارت را بیاموزید.

انجام مکرر این کار به شما کمک می کند تا به اهداف سلامتی خود برسید و تغذیه سالم را به عادات و تمرینات جدید تبدیل کنید.

چگونه می توانید انتخاب غذا و آماده سازی خود را ساده کنید؟

هنگامی که سالم هستید و اهداف خود را برای 6 ماه تعیین کرده اید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه هفتگی خود قرار دهید:

اول از همه ، باید بدانید که مردم غذاهای مورد علاقه خود را می خورند. ممکن است به نظر زیاد مهم نباشد ، اما می گوید که برای کاهش وزن یا ایجاد و رعایت رژیم غذایی سالم باید غذاهای مورد علاقه خود را ارائه دهید.

به این فکر کنید که به طور کلی کدام غذاها را دوست دارید و کدام یک از این گروه ها 100٪ خالص هستند. هیچ کس نمی تواند لیستی از ترکیباتی را که می توانید تلفظ کنید اضافه کند.

ما موافقت می کنیم تا حد امکان غذاهای ناخواسته را برای کاهش وزن حذف کنیم. غذاهای سرشار از قند ؛ غذاهای فرآوری شده ناپدید می شوند. (به استثنای برنامه ریزی شده)

مرحله 1 ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید

من آن را از راب ولف در Wired to Eat گرفتم. تنبلی این نگرانی است که بسیاری از مصرف کنندگان از غذاهای فرآوری شده به غذاهای فرآوری شده روی می آورند. رژیم غذایی شما شامل تمام غذاهای سالم است که می خواهید بخورید. یک ایمیل به [email protected] بفرستید تا یک نسخه از کارنامه ماتریس غذایی من دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید