You are currently viewing 8 غذای کم کالری برای تعطیلات – دکتر  رویا خادمیان

8 غذای کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

از میان وعده های کم کالری برای تعطیلات

علاوه بر پیروی از رژیم غذایی سالم ، انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری برای رسیدن به اهداف تناسب اندام بسیار مهم است. به خصوص در تعطیلات ، انتخاب کتاب کمیک باید متناسب با اندازه و تعادل باشد.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده ای پرکالری اما کم کالری داشته باشید ، استفاده از پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده حاوی فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی ادامه دهد. 5 گرم چربی اشباع شده را در ذرت بو داده خشک شده بخورید. حاوی 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اجازه ورود به آشپزخانه را ندارید. اگر می خواهید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است که به مدت طولانی شما را از گرسنگی محافظت می کند.

سیب آب پز:

سیب یکی از سالم ترین تنقلات است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها آشپزی است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

مصرف این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. یک سوم اونس منجمد منجمد فقط 90 کالری دارد و 60 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

کره بادام زمینی شیرین نشده را می توانید با نان گندم کامل یا سس سیب میل کنید. این میان وعده حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

دانه های آفتابگردان:

یک قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان را می توانید با یک فنجان ماست میل کنید. آجیل ها 19 کالری و بیش از یک گرم چربی اشباع شده در کل میان وعده ندارند. آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند. مراقب باشید ، مخصوصاً اگر به میزان سدیم بدن خود توجه کنید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها اشباع نشده یا برای بدن مفید هستند. 20 پسته بخورید و کمتر از 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته حاوی پروتئین است ، فیبر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.

عصبانیت:

انگور آب زیادی دارد. یک انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور شما را سیر می کند. انگور سرشار از ویتامین K و مقداری منگنز و فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید