You are currently viewing 5 نکته برای بسته بندی تغذیه بازگشت به مدرسه

5 نکته برای بسته بندی تغذیه بازگشت به مدرسه


شارون پالمر از متخصص تغذیه با گیاهان آماده دریافت رژیم غذایی سالم در طول سال با پنج ماده مغذی از این مدرسه شوید.

آیا کودکی دارید که به مدرسه یا پیش دبستانی می رود؟ اگر چنین است ، لوازم مدرسه شما ، بر خرید یک کوله پشتی جدید و کفش های محکم بازی تمرکز کنید. اما فرصت را برای آمادگی برای بازگشت سالم به مدرسه از دست ندهید.

با برنامه ریزی وعده های غذایی سالم مدرسه می توان چیزهای زیادی به دست آورد. مطالعات نشان می دهد که تغذیه سالم با پیشرفت تحصیلی بهتر مرتبط است. همانطور که می بینید ، کودکان یک نیروی خوب هستند. پروتئین برای تأمین نیازهای ویتامین و مواد معدنی خود ، آنها باید در وعده نهار و میان وعده ها مواد مغذی حیاتی خود را تکمیل کنند. دانه؛ لوبیا سبزیجات ؛ میوه ها دریافت تغذیه مناسب از طریق رژیم غذایی مانند آجیل و دانه ها ، کلید یک روز سالم برای جوانان است. جعبه ناهار حاوی چیپس است ، دادن غذاهای ناخواسته ، مانند کراکر تصفیه شده و آب میوه و نوشابه ، تنها ترفند نیست.

سال تحصیلی خود را به طور منظم با پیروی از پنج نکته من برای بسته بندی تغذیه مناسب در مدرسه آغاز کنید.

5 نکته برای بسته بندی تغذیه بازگشت به مدرسه

میله بری اوت تاهینی برای کودکان بسته بندی شده با دانه و کنجد.

1 فرزند خود را درگیر کنید.این زمان آن است که کودک خود را با یک رژیم غذایی سالم ، مانند خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات و گسترش کام او شروع کنید. با فرزند خود خرید کنید ؛ کشاورزان به بازار می روند و میوه ها و سبزیجات تازه را با هم می خورند. به طبخ غذاهای سالم و خوشمزه کمک کنید. با کمک فرزند خود ، یک جفت بار بری جو دوسر تاهینی برای یک غذای سالم اما خوشمزه برای ناهار آماده کنید.

اسموتی کدو تنبل هلو فوق العاده

2 فراتر از ساندویچ فکر کنیدنمی تواند PB & J خوب در نان خوب غلات کامل اشکالی ندارد. اما مواد غذایی و طعم دهنده های بیشتری را در جعبه ناهار به کودک بدهید. چند بسته بندی سالم ؛ می توان آن را به عنوان سس چیلی خانگی و اسموتی خورد. یک راه دیگر

مافین ارزن بلوبری وگان

3 نیازی به زباله نیستکیسه های تراشه ای ؛ میوه ها ”تنقلات ؛ نیازی به افزودن غذاهای مغذی مانند کراکر تصفیه شده و کوکی ها ندارید. در حقیقت ، کودکانی با شکم کوچک و محدوده توجه کوچک ممکن است غذاهای مهم را به جای غذاهای ناخواسته در جعبه ناهار خود جمع کنند. به فرزند شما آموزش داده می شود که مانند این کلوچه های ارزن بلوبری وگان مخلوط و مطابقت داشته باشد. میوه یا چیز خوب برای آنها بدهید.

سوپ سبزیجات برای ناهار عالی است.

4 یک جعبه ناهار بکارید.حتی اگر خانواده گیاهی یا گیاه خوار نیستید ، مهم است که غذاهای گیاهی را در این هفته بگنجانید. خوردن این روش برای جوانان می تواند به آنها در ایجاد عادات سلامتی مادام العمر ، کاهش خطر بیماری های مزمن و افزایش وزن سالم و کاهش ردپای کربن کمک کند. بنابراین ، سبزیجات و حمص ؛ کره بادام ، ساندویچ موز ، یا برخی از پروتئین های سالم گیاهی مانند سوپ گیاهی را امتحان کنید.

بهترین هوموس کلاسیک

5 میوه و سبزیجات را اضافه کنیدنمی تواند این یکی از مهمترین اهداف برای یک ناهار سالم است و اغلب سخت ترین است. اگر فرزند شما اهل غذا خوردن است ، انگور را امتحان کنید ، هویج، میوه ها و سبزیجات را در جعبه ناهار خود مانند گل رز و پرتقال به حداکثر برسانید. برای سبزیجات ، یک لیوان آب به سبزیجات بدهید تا تعامل مانند شیره کنگر فرنگی یا هوم کدو دودی را تقویت کند.

اینها را برای دستور العمل های دیگر برای تکمیل تغذیه خوب مدرسه بررسی کنید.

تخمه آفتابگردان گیلاس ترد
سوپ گوجه فرنگی کلاسیک
عدس خشک ، گوجه فرنگی ، هموس ریحان
کره بادام زمینی ، شکلات تخته ای

دیدگاهتان را بنویسید