میزبانی لینوکس چیست؟

در هر حال اگر هنوز نمیدانید که چه سیستم عاملی را انتخاب کنید، میتوانید از مطلب «بهترین توزیعهای لینوکس در سال ۲۰۱۸» ما بهره بگیرید. در هر صفحه روی کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید. به هر صورت با فرآیند بوت شدن پیش بروید. برای مثال اگر قصد دارید بر روی تست نفوذ سایت ها و سرور ها تمرکز کنید نیاز به سیستم عامل خاصی ندارید و می توانید از تمام سیستم عامل ها استفاده کنید زیرا در مبحث تست نفوذ سایت ها اکثرا تست نفوذ به صورت دستی انجام می شود. البته وی پی اس ویندوز، محیطی مناسب برای تست و خطایابی نرم افزارهای متنوع نیز محسوب میشود. در این مرحله از نصب کالی لینوکس در دیسکی را برای پارتیشنبندی انتخاب کنید. در صفحه بعدی از این مرحله از نصب کالی لینوکس، موقعیت جغرافیایی سیستم خود را انتخاب کنید. پس از دانلود کالی لینوکس، مرحله بعدی ایجاد یک قابل بوت است. را اجرا کنید، سپس مراحل زیر را برای ایجاد یک قابل بوت دنبال کنید. دوره لینوکس برای چه کسانی توصیه میشود؟ توجه: توصیه میکنیم درایو خود را به درگاه 3.0 وصل کنید تا کار سریعتر انجام شود. برای ایجاد یک قابل بوت، را به درایو کامپیوتر خود وصل کنید.

چگونه سرور بسازیم

این تنها عیب این روش است، اما برای سیستمی مانند کالی لینوکس ارزشش را دارد. دلیل اصلی که ممکن است نصب کالی لینوکس بهصورت بوت دوگانه را انجام دهید، برخلاف اجرای آن در ماشین مجازی، دسترسی مستقیم به به سختافزار سیستم شما است. یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که را در یک ماشین مجازی نصب کنید، همانطور که در بخش قبل برای نصب در را توضیح دادیم. /را انتخاب کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. در بیشتر حالات این تنظیمات توسط کنترل پنل هاست ایران – خارج و ثبت کننده نام دامین انجام می شود. در هاست اختصاصی به هر اکانت شش گیگ رم و شش هسته پردازنده طبق الگوریتم کلاد لینوکس اختصاص داده می شود . بنابراین، ارائه دهندگان هاست هاست وردپرس را به عنوان بخشی از سرویس میزبانی مشترک خود ارائه می دهند. همچنین از آنجاکه اکثر سایت­های مبتنی بر زبان برنامه نویسی از به عنوان دیتابیس استفاده می کنند، ترجیح طراحان وب سایتی که از زبان استفاده می کنند بر تهیه یک سرویس لینوکسی است. با استفاده از ابزار ویندوز میتوانید فضایی که پس از حذف پارتیشنهای لینوکس اوبونتو آزاد شده را به عنوان یک پارتیشن جدید تعریف و استفاده کنید. ​​​!

شما این گزینه را در حالت پیشفرض نگهدارید (- از کل دیسک استفاده کنید) و را بزنید. بنابراین، شما میتوانید از طیف گستردهای از توزیعهای لینوکس گزینه مورد نظر خود را بر حسب نیاز انتخاب و تنظیمات اولیه سیپنل cpanel را در 2 دقیقه انجام دهید نصب کنید. یک محیط بوت دوگانه به این صورت کار میکند که هنگام راهاندازی از شما میخواهد سیستمعاملی را که میخواهید در آن بارگیری کنید، انتخاب کنید؛ بنابراین، هر بار که میخواهید در سیستمعامل دیگری بارگیری کنید، باید کامپیوتر خود را مجدداً راهاندازی کنید. سرور مجازی به یکی از خدمات میزبانی وب اشاره دارد که در آن یک سرور فیزیکی به صورت مجزا به چندین سرور خصوصی تقسیم میشود. اما برای مشاغلی که قصد میزبانی سرور خود را دارند، داشتن چنین آدرسی بسیار مهم است. در بسیاری از مواقع شما باید یک گروه برای دستهای کاربران خاص ایجاد کرده و به این گروه دسترسیهای مشخصی را اعمال کنید و چنانچه در آینده بخواهید یوزر جدیدی با دسترسیهای مشابه ایجاد کنید کافی است یوزر را به این گروه الحاق نمایید و کار شما بسیار راحتتر خواهد شد. در مرحله بعد از آموزش نصب کالی لینوکس در شما باید نام میزبان سیستم خود را در این کادر پیکربندی شبکه وارد کنید. ​​​​!

بعدازاینکه نام سیستم را وارد کردید.

انتخاب نام بهصورت دلخواه است. در واقع پایگاه داده بومی سیستم عاملهای لینوکسی است. مشابه هر رابط گرافیکی کاربری موجود در هر سیستم عامل دیگری، از جمله ویندوز یا مک، دسترسی آسان به پوشهها، تصاویر و اسناد یک ضرورت است. هر دو گزینه مزایا و معایب خود رادارند. اما هر چه مهارتهای فنی شما تکامل پیدا کند میتوانید از امکانات بیشتری از بهره بگیرید. لینوکس از بندی استفاده می کند و قابلیت محاسبات فوق پیشرفته و سنگین را دارد. یک رمز عبور برای نام کاربری خودتنظیم کنید که پس از نصب از آن برای واردکردن به سیستم خود استفاده میکنید. بعدازاینکه نام سیستم را وارد کردید. در صفحه بعدی، باید نام کاربری که قبلاً وارد کردهاید را دوباره وارد کنید. نام ماشین را وارد کرده و را انتخاب کنید. سپس، یک نام کاربری را برای ایجاد یک حساب کاربری بنویسید. دارای یک رابط زبانه ای قدرتمند برای مشاهده تمام اتصالات از راه دور است.