آیا آگاو کتو دوستانه است؟ – نه بون لطفا


“این پست حاوی لینک های وابسته است و اگر پس از کلیک روی لینک های من خریدی انجام دهید، خسارت دریافت می کنم.”

آگاو یک شیرین کننده طبیعی است و یکی از بسیاری از جایگزین های شکر است. اما آیا آگاو کتو دوستانه است؟ به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید.

آیا آگاو کتو دوستانه است
برنت هوفاکر / Shutterstock.com

آگاو چیست؟

شربت آگاو یا به طور ساده آگاو شیرین کننده ای است که از شیره گیاه آگاو تولید می شود. و غیر از شربت آن از گیاه آگاو برای تهیه تکیلا نیز استفاده می شود.

علاوه بر این، آگاو طبیعی، گیاهخوار است و به عنوان جایگزینی برای شکر سفره استفاده می شود. حدود 1.5 شیرین تر از شکر است و حاوی سطوح بالاتر فروکتوز نسبت به شکر و سایر شیرین کننده ها مانند عسل است.

اطلاعات تغذیه ای برای آگاو

اجازه دهید قبل از پاسخ دادن به این سوال که “آیا آگاو کتو دوستانه است؟” اطلاعات تغذیه ای آگاو را بررسی کنیم؟

یک قاشق چای خوری آگاو که حدود 7 گرم است، حاوی 21 کالری، صفر چربی کل و 5.3 گرم کربوهیدرات کل است.

آیا آگاو کتو دوستانه است؟

نه، آگاو دوستدار کتو نیست. در حالی که یک شیرین کننده طبیعی است، کربوهیدرات بالایی دارد و حاوی فروکتوز بیشتری نسبت به شکر سفره است. بنابراین، حتی با مقدار کمی می تواند بلافاصله شما را از کتوز خارج کند.

ریختن شربت آگاو روی لیوان با قاشق
Pat_Hastings / Shutterstock.com

جایگزین های کتو برای آگاو

اریتریتول

اریتریتول یا الکل قند یک جایگزین کم کالری برای آگاو است. حدود 70 درصد به شیرینی شکر است، اما تنها 6 درصد از محتوای کالری آن را دارد.

استویا

استویا یک شیرین کننده طبیعی است که برای کتو عالی است. حدود 100 برابر شیرین تر از شکر است. بنابراین، اگر به دنبال جایگزین شیرین تری هستید، این بهترین انتخاب شماست.

میوه راهب

عصاره میوه این جایگزین به عنوان جایگزین قند استفاده می شود. اگر اهل کتو هستید، میوه راهب یکی دیگر از گزینه های خوب برای شیرین کردن غذا و نوشیدنی است!