You are currently viewing چگونه می توانم بدنم را پس از رژیم غذایی نامناسب ترمیم کنم؟

چگونه می توانم بدنم را پس از رژیم غذایی نامناسب ترمیم کنم؟


آیا تا به حال چیزی خورده اید که فکر می کنید بد است؟ و فوراً با خود فکر می کنید که “چگونه می توانم بدنم را ترمیم کنم و غذای بد بخورم؟”

این یکی از رایج ترین عباراتی است که توسط یک متخصص تغذیه ثبت شده استفاده می شود.

متاسفانه توصیه نمی شود آنچه را که خورده اید تغییر دهید یا انجام دهید. سالم یا ممکن است نتایجی را که انتظار دارید به شما ندهد.

اما اگر این افکار را داشتید تا آنچه را که فکر می کردید غذای بد است “اصلاح” کنید ، دقیقاً می دانید که باید چه کار کنید.

اکثر پیام های متنی از محیط غذا و تغذیه در همه حال 100٪ کامل هستند ، بنابراین سم زدایی ، بازسازی ؛ تقدس دوبار رفتن به باشگاه بدنسازی ؛ نیاز به کاهش دارد و لیست همچنان ادامه دارد.

اکنون که این وضعیت را دارید ، چرا بهترین راه مقابله با آن نیست؟ باید چکار کنم؟ بیشتر بخوانید ما به آن شیرجه می زنیم

چرا نیازی به جوانسازی بدن نیست (و چگونه می تواند بر سلامتی و اهداف بلند مدت شما تأثیر بگذارد)؟

مفهوم بازیافت و ترمیم غذای بد از مفهومی به نام اخلاق غذایی ناشی می شود که برچسب مواد غذایی را “خوب” یا “بد” می نامد.

به طور کلی ، غذاهای مغذی در رده “خوب” و غذاهای سرگرم کننده بیشتر در رده “بد” قرار می گیرند.

مشکل اخلاق غذا این است که می تواند گلوله برفی ایجاد کند و رابطه شما را با غذا اشتباه بگیرد.

وقتی برچسب غذا را “خوب” و “بد” قرار می دهیم ، غذا سیاه و سفید شد ؛ درست و غلط شد. غذایی که می خوریم (یا نمی خوریم) شروع به تعیین احساس ما می کند.

مثلا وقتی انتخاب های “خوب” انجام می دهیم ، می توانیم احساس غرور و اعتماد به نفس داشته باشیم. وقتی انتخاب های “بد” انجام می دهیم ، ممکن است احساس شرم و گناه کنیم.

این باعث می شود از غذاهایی که در گروه بد هستند اجتناب کنیم یا آنها را محدود کنیم.

اما به عنوان یک انسان ، ما نمی توانیم اغلب این کار را انجام دهیم. به دلایل خوب و اغلب ، غذاهای “بد” واقعاً سرگرم کننده و واقعاً جالب هستند.

این قوانین رژیم غذایی و خطوط سخت بین درست و غلط ما را در جنگ نگه می دارد. به خودم گفتم غذاهای “بد” نخورم. اما می دانیم که واقعاً آنها را می خواهیم. بنابراین در نهایت آنها را داریم. این در نهایت ما را به این می رساند که بخواهیم غذای بد را درست کرده و آماده کنیم.

با این حال ، این افکار و رفتارها اغلب می تواند تحریک کننده باشد و منجر به رابطه ناسالم با غذا و بدن شما شود ، که در نهایت می تواند به سلامت جسمی و روحی شما آسیب برساند. بر سلامت روحی و جسمی تأثیر می گذارد.

برخی از غذاها واقعاً خوب هستند ؛ آیا برخی واقعا بد هستند؟

اکنون وقت آن است که به خود بگویید. “خوب ، اریکا ، برخی از غذاها برای من خوب نیستند ، من نباید آنها را بخورم ، بنابراین اگر احساس گناه کنم و واکنش” خوب “باشد چه؟

ممکن است در اینجا کمی دچار مشکل شویم. و سپس ماهیت نابرابر همه چیز یا هیچ چیز شروع می شود.

یک چرخه همه یا هیچ

طیف تعادل یکی از ابزارهایی است که ما در Nutrition Stripped برای توصیف چرخه تغذیه متعادل استفاده می کنیم. از یک سو ، ما خوشحال هستیم. از سوی دیگر ، ما تغذیه می شویم. در وسط آنها دور هم جمع می شوند. اینجاست که تعادل خود را پیدا می کنیم. اما در دو سر طیف همه انتهای “داخل” و “بیرون” طیفی وجود دارد که می خواهیم از آنها اجتناب کنیم.

اگر با ابزار Balance Spectrum ما آشنایی ندارید ، می توانید راهنمای رایگان ما را برای واضح تر دانلود کنید.

وقتی سعی می کنیم آن را برطرف کنیم ، در نهایت به چیزی به نام “تغییر تعادل” در طیف تعادل می رسیم. ما به سرعت از پایان لذت غذا خوردن به انتهای پایان مغذی حرکت می کنیم.

پایان “همه” غذای “بد” است. محاسبه کالری شمارش کلان با محدودیت های رژیم غذایی و محدودیت های رژیم غذایی مشابه است. همه سعی می کنند خود را برای غذای بد آماده کنند.

اما فکر می کنید وقتی زمان زیادی را در “پایان” آغاز و پایان چرخه می گذرانیم ، چه اتفاقی می افتد؟ شما آن را حدس زدید؟ ما به “پایان” موج برمی گردیم.

مقیاس را در اینجا رسم کنید. اگر ما به تنهایی بیش از حد قوی باشیم ، کشش در نهایت به ناچار تمام مسیر را در جهت مخالف منحرف می کند.

“پایان” نتیجه پرخوری است. مانند این است که نتوانید رژیم غذایی خود را بدون در نظر گرفتن تغذیه کنترل کنید.

آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم یک چرخه کامل یا بیهوده است.

چه چیزی بهتر از آماده سازی و آماده شدن برای رژیم غذایی بد؟

ما می دانیم که تشخیص غذا به عنوان “بد” و تلاش برای خوردن آن می تواند منجر به رابطه منفی با غذا شود.

پس می خواهیم چکار کنیم؟

این عادت را کنار بگذارید و برای دو افراط طیف تعادل ارزش قائل شوید. ما غذا ، آب و سرپناه داریم. من می خواهم برای هر غذایی دقیقاً ارزش قائل شوم.

ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که غذا یک غذای ساده است. مغذی است. شادی یا ترکیبی از هر دو. در واقع هیچ غذای خوب یا بد وجود ندارد.

هنگامی که می توانیم این کار را انجام دهیم ، می توانیم انتخاب های غذایی را که فکر می کنیم واقعی و درست است ، انجام دهیم. ما دیگر خود را مجبور نمی کنیم که برای غذای بد آماده شویم. ما به راحتی روی طیف ترازو می لغزیم. ‌ سفت کردن ترازو از یک طرف به طرف دیگر ؛

خوردن به این روش دقیقاً همان چیزی است که ما در رویکرد تغذیه ذهن آگاه به ما آموزش داده اند. با استفاده از طیف تعادل ما به صورت روزانه ، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه با احتیاط کار کنید ، به این منظور که بین تغذیه خود و خوردن تعادل ایجاد کنید.

ما برای احیای رابطه شما در رژیم غذایی خود پیشرفت خواهیم کرد. این به شما می آموزد که چگونه یک رابطه جدید ایجاد کنید که ثبات و پشتیبانی را ارائه دهد.

شما می توانید در کارگاه آموزشی رایگان ما ببینید که چگونه با انتخاب غذایی خود متعادل تر باشید و می توانید از مواد غذایی و اعتیاد خلاص شوید. وزن متعادل خود را حفظ کرده و با رژیم غذایی و رژیم خود رابطه مثبت ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید