You are currently viewing چهار راه برای کاهش وزن در تعطیلات: مربی کاهش وزن بوپر و مربی زندگی

چهار راه برای کاهش وزن در تعطیلات: مربی کاهش وزن بوپر و مربی زندگی



بسیار هیجان زده هستم که چگونه با اهداف کاهش وزن خود و لذت بردن از تعطیلات خود با شما در میان بگذارم. برای کسانی که قصد دارید از الان تا پایان سال تعطیلات داشته باشید ، این فرصتی است که می توانید دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید. در طول تعطیلات ناامید به خانه برنگشتید. شما می خواهید از پنج رقم دورتر از هدف خود لذت ببرید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد و دنبال می کنند ، یک پوند دریافت نمی کنند. آنها کمی باختند ، اما تعجب کردند که به خانه بازنگشتند. در گذشته ، آنها از تعطیلات خود به عنوان راهی برای فرار از زندگی و کار و کناره گیری از فعالیت های روزانه استفاده می کردند. اغلب این رهایی شامل مواد غذایی با علاقه و استرس شایسته است.

به نظر شما به چه چیزی مربوط می شود؟ هنگامی که آن را احساس کردید ، نتایج حاصل از آن مشخص می شود.

تعطیلات شما تمدید می شود ؛ دوستان با خانواده و طبیعت خود در ارتباط باشید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. برای خوردن این تجربه بسیار متفاوتی را نسبت به آنچه فکر می کردید زمان نوشیدن فرا رسیده است به شما می دهد. دست برداشتن از. نمی تواند

اگر بازنشسته شدی تعطیلات دلیل ترک کار نیست ؛ این نگاه به نقطه ای متفاوت از جهان است. این می تواند شکستن روال عادی شما یا گذراندن وقت با دوستان و خانواده باشد. آیا شنا می کنی؟ من می خواهم فعالیت های جدیدی مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنم. او ممکن است در ساحل نشسته و مطالب ناپسند بخواند.

هر کاری که برای تعطیلات بعدی انجام می دهید ، مهم این است که به اهداف خود نگاه کنید و انتظارات خود و میزان زمانی را که با خود می گذرانید ارزیابی کنید.

اگر تعطیلات خود را با تصور روزی که بر می گردید شروع کنید ، چطور؟ شما به خانه برگشته اید. در را باز کن. کیف های خود را بیندازید و روی تخت دراز بکشید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. در واقع شما فوق العاده سالم غذا می خوردید.

بیشتر از آنچه انتظار دارید تمرین کنید و صادقانه می توانید بگویید این بهترین تعطیلات زندگی شماست. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار می کنید. شما با خودتان ارتباط برقرار کرده و با بدن خود با احترام رفتار می کنید. نوشیدن بیش از حد الکل ؛ شما از پرخوری رنج نمی برید و خود را مجبور به خوردن یک قاشق اضافی می کنید. در عوض ، تفکر خود را به چیزهای خوب زندگی منحرف کنید. پرش به اقیانوس خنک ؛ یا زیر آبشار بنشینید ؛ با نوه های خود بنشینید و بدون نیاز به خواندن آهنگ ، آواز بخوانند.

این تجربه تعطیلات شماست. در اینجا نحوه انجام آن وجود دارد.

4 راه برای کاهش وزن در تعطیلات

اولینبازگشت خود را به خانه با دید شروع کنید. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

بار دومدر تعطیلات یک برنامه تمرینی روزانه هدفمند ایجاد کنید. در اینجا شش مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

شش الزامات کلیدی یک برنامه

  • ضروری شماره 2 چی میخوری؟ تصمیم بگیرید که چه چیزی بنوشید. بسته به تعطیلات ، ممکن است لازم باشد تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. زندگی با خانواده داری آشپزی می کنی؟ سفر به آمریکای جنوبی سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا بدانید چه نوع غذاهایی در دسترس شماست. غذایی را که دوست دارید انتخاب کنید. از مجله غذایی خود برای تعهد استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل چه چیزی بخورید تا بیشترین بهره را از وعده غذایی خود ببرید. در صورت تمایل استثنائاتی قائل شوید. فقط برای آنها برنامه ریزی کنید.

  • ضروری شماره 3 باورها و افکار مورد نیاز خود را مرور کنید تا بتوانید به هر چیزی غیر از رژیم غذایی که باعث احساس راحتی در محیط بدون خوردن چاقی می شود ، تمرین کنید.

نمونه هایی از تضعیف باورها

شما باید در سلامت کامل استراحت کنید

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بیایم و غذا بخورم

من باید همه غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنید در تعطیلات خود را کنترل کنید؟

تعطیلات پر از پیچیدگی نه سرگرم کننده است و نه راحت

معنای انکار هر چیزی در تعطیلات چیست؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم. ممکن است مدتی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من استراحت و مراقبت خوب از خودم است

من ویژگی های جدید را امتحان می کنم

من برای سوخت غذا می خورم

من برمی گردم به خانه ای که به آن افتخار می کنم

وقتی غذاهای مناسب را انتخاب کنم ، احساس بهتری خواهم داشت

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من طبق برنامه غذا می خورم

من رژیم غذایی سالم را انتخاب می کنم

برخی از استثنائات در برنامه من گنجانده خواهد شد

من برای سرگرمی برای سوخت غذا می خورم

  • ضروری شماره 5 برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه کوکی ها شرکت نخواهید کرد. اگر از نظرات خواهرتان ناراحت هستید ، می توانید برنامه هایی را برای فشار دادن برخی از دکمه ها روی او برنامه ریزی کنید. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتل اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید ؛ به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا برنامه آشپزی. میوه تازه؛ سالاد؛ کباب پز: آن را اشتباه نگیرید.

  • ضروری شماره 6 لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و غذا محور نیستند تهیه کنید. فرهنگ محلی را که از آن دیدن می کنید کشف کنید. کسی را بهتر بشناسید. با خیال راحت به کسی بگویید که شما را بهتر می شناسد. حتی اگر گیج شده اید ، به اقیانوس پرش کنید. به چیزهایی که در کودکی از آنها لذت برده اید فکر کنید و به دنبال لذتهای سبک باشید.

سومهر روز را مرور کنید و ببینید چه کاری انجام می دهید و چه چیزی را می توانید بهبود بخشید. مثلا، اگر خواهرتان احساسات شما را آغاز کرد ، خیلی خوب است که او را به خاطر استفاده از مدل واقعا دوست داشته باشید. به افکاری فکر کنید که واقعاً می توانید به آنها فکر کنید خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان بزرگ کنید ، می توانید احساسات بهتری را در کنار احساسات منفی مشاهده کنید. بگذارید هر دو با هم زندگی کنید. مکانی دوست داشتنی ایجاد کنید که همه ، از جمله شما ، ناقص باشند.

چهارمبرنامه سفر را ارزیابی کنید. چه کرده ای چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ برخی از استراتژی ها م effectiveثر نیستند ، اما برخی م effectiveثر هستند؟ پیروزی خود را جشن بگیرید و ببینید چه چیزی را می توانید یاد بگیرید در جایی که علامت را از دست داده اید.

اگر عمدا از عادت طراحی انواع مختلف تعطیلات استفاده کنید ، خانه شما می تواند شاداب و سالم باشد.

زندگی یعنی زندگی و یادگیری از تجربیات شما. اگر بین 50 تا 60 سالگی در تلاش برای کاهش وزن هستید ، تعطیلات فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود است و شما را در حال تخریب پشت سر می گذارد.

تمرین عمدی این کار را می کند. همانطور که چیز جدیدی یاد می گیرید ، در حال تقویت و گسترش ظرفیت خود برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر هستید.

کاهش وزن در تعطیلات تازه شروع کار است. حفظ زندگی سالم بین 60 تا 70 سال ؛ شما می توانید آن را با ذهن سالم ، شادی و هدف داشته باشید.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزن و وزن است. او مربی زنانی در 50 سالگی بوده است که در طول زندگی با پرخوری دست و پنجه نرم می کردند. او چگونه وزن کم می کند؟ این به آنها می آموزد که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و احساسات زیادی ایجاد نکنند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او برای دفع وزن بسیار دیر شده است.



دیدگاهتان را بنویسید