You are currently viewing چاقی در یک هفته |  لیست غذاهای چاق

چاقی در یک هفته | لیست غذاهای چاق


رژیم چاق در هفته گروه خاصی از عادات است که بسته به افزایش کالری می تواند منجر به افزایش وزن در مدت زمان کوتاهی شود.

چگونه در یک هفته وزن کم کنیم

چاقی در یک هفته |  چگونه در یک هفته وزن کم کنیم

امروزه اکثر مردم جهان به دنبال راه های سریع برای کاهش وزن هستند ، اما بسیاری به فکر افزایش وزن در کوتاه مدت هستند. خوشبختانه ، برای این گروه از افراد برنامه ها و روش های رژیم م effectiveثری برای چاقی وجود دارد. نوجوانان و کسانی که از کاهش وزن زیاد رنج می برند از جمله مخاطبان اصلی برنامه چاقی هستند.

از این رو این مقاله در مورد چاقی است. ما رژیم های هفتگی و راه های موثر برای افزایش وزن را در مدت زمان کوتاهی مرور خواهیم کرد.

یاد بگیرید: رژیم کتوژنیک

افزایش وزن در یک هفته می تواند برای بدن بسیار استرس زا باشد و فشار زیادی را بر نقاط مختلف بدن وارد کند. بنابراین ، این روش باید زیر نظر پزشک انجام شود تا از آسیب به قسمت های مختلف بدن جلوگیری شود. چندین کار مهم وجود دارد که می توانید برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه انجام دهید.

افزایش میزان کالری دریافتی از غذا باید ویژگی های فرد را در نظر بگیرد. متخصصان تغذیه معتقدند که کاهش 20 درصد کالری به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید باید 20 درصد کالری بیشتری در روز دریافت کنید.

مثلا، اگر به طور منظم 2000 کالری دریافت می کنید ، برای افزایش وزن باید 2400 کالری دریافت کنید.

می توانید از مکمل های پرکالری به عنوان منبع انرژی اضافی استفاده کنید. افزایش وزن کربوهیدرات ها و پروتئین های پیچیده باید در نظر گرفته شوند. برای تهیه برنامه غذایی کلیک کنید.

خوردن رژیم غذایی معمولی (معمولاً شش بار در روز) یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام افزایش وزن است. این کار فشار بر دیواره معده را کاهش می دهد. رژیم غذایی چاق باید شامل چهار وعده غذایی معمولی در هفته و دو وعده غذایی کامل باشد. غذاهای اصلی باید کالری بالایی داشته باشند و شامل میوه ها و سبزیجات باشند. خوردن آجیل و دانه ها گزینه بهتری است. ر

فعالیت بدنی مانند تمرینات قدرتی برای عضله سازی با رژیم غذایی خود را فراموش نکنید. بعد از تمرین می توانید غذاهای غنی از پروتئین و پروتئین بخورید.

علاوه بر غذا. قوانین دیگری نیز وجود دارد که می تواند برای کاهش وزن یا افزایش وزن موثر باشد. برای مثال کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. بنابراین ، هشت ساعت خواب خوب و اجتناب از شرایط استرس زا می تواند منجر به افزایش قابل توجه وزن شود.

بیشتر بدانید: دولت سوئد

یک هفته برای برنامه چاقی

لیست غذاهای چاق
ماهی سالمون، တူ နာ، ماهی های چرب مانند شاه ماهی و آنچوی
•بوقلمون، جوجه گوشت گاو و گوسفند
•لوبیا، لوبیا، سیاه لوبیا
• تخم مرغ
کره و آجیل بادام زمینی بادام ها؛ گیلاس و پکن
نان گندم رشته فرنگی گندم آجیل هایی مانند برنج قهوه ای و کینوا
میوه ها و سبزیجات پر کالری مانند آووکادو ، نارگیل، موز، انبه و میوه های خشک
•شیر، محصولات لبنی چرب ، از جمله ماست و پنیر

لیپوساکشن سریع

لیپوساکشن سریع

برای یک برنامه چاقی یک هفته ای ، چربی سوزها ، مانند شیک های پروتئینی ، می توانند راهی موثر برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه باشند. چربی سوزهای خانگی انتخاب بهتری نسبت به همتایان تجاری خود دارند. نسخه های تجاری این معجون ها معمولاً بیشتر شیرین و مغذی تر هستند. مواد لازم برای تهیه چربی سوز خانگی شما کنترل بیشتری بر طعم و ارزش غذایی خواهید داشت. در اینجا چند روش وجود دارد که داشتن چربی سوز به شما کمک می کند.

• آب میوه های مختلف: آب میوه حاوی میوه ها و سبزیجات مختلف است. عسل شیر دارای تمام مواد اولیه انسانی از پروتئین های مغذی مانند آب پنیر و ماست است بسته به سلیقه خود می توانید از این ترکیب طعم پرکالری استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات مربوط به غذا خوردن روی پیوند کلیک کنید.

شیر موز: موز یکی از مغذی ترین و مفیدترین میوه ها برای کاهش وزن است. این میوه کالری و چربی بالایی دارد. سرشار از پتاسیم و کربوهیدرات است. شیر موز، ترکیب عسل یا دارچین برای افزایش وزن بسیار قوی است. آب میوه ای خوشمزه و مناسب است.

ترکیب شیر نارگیل با شیر عسل نارگیل دارای کالری بالا و چربی های سالم است. ترکیب شیر و عسل در این میوه یک نوشابه بسیار مفید و خوشمزه برای کاهش وزن است.

کلیک کنید تا ببینید آیا غذای دانمارکی می تواند بر چاقی تأثیر بگذارد

چاقی در یک هفته

برای هر دوز پیشنهادی ، از شیر معمولی یا دو لیوان شیر (470 میلی لیتر) (برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز) استفاده کنید. پروتئین همه این ترکیبات ، که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند ، بین 400 تا 600 کالری دارند.

برنامه رژیم غذایی رایگان برای کاهش وزن

اولین روز
صبحانه: بوریتو سبزیجات منجمد ؛ 1 فنجان توت فرنگی
غذای اول: 1 عدد شکلات بادام و عسل
ناهار: 2 عدد سبزیجات و سالاد ماهی تن ؛ انبه 1 فنجان
1 سیب در بعد از ظهر ؛ 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام: سیخ خردل و هویج ؛ نصف برنج قهوه ای مانند گربه بخورید

روز دوم:
صبحانه: تمشک ، لیمو و یک لیوان آب انبه. 1 تخم مرغ آب پز
اولین میان وعده: 15 هویج ؛ 3 قاشق غذاخوری ؛ 1 عدد نارنجی
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم. 1 نان تست با کره بدون نمک
بعد از ظهر ، تکالیف خود را انجام دهید. یک عدد موز بزرگ 8 عدد بادام بدون نمک
شام: 2 بسته استیک فیلادلفیا ؛ 2 فنجان اسفناج تازه و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف قاشق چایخوری سرکه بالزامیک

رز سوم:
صبحانه: 2 آجیل مخلوط با آب انگور و 1 لیوان شیر
میان وعده: 1 تکه پنیر سوئیسی ؛ 8 عدد کراکر و 7 دانه
ناهار: 1 گل کلم با گل کلم بو داده و سبزیجات ؛ 1 نان که روی آن کره بدون نمک ریخته شده است
بعد از ظهر: 6 اونس ماست ؛ 1 فنجان توت فرنگی 1 قاشق غذاخوری عسل
شام: رشته مرغ جوانه بروکسل و قارچ خامه ای دو بار

برای تنبل ها. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

برنامه رژیم غذایی رایگان برای کاهش وزن

روز چهارم:
صبحانه: 2 آجیل مخلوط با آب انگور و 1 لیوان شیر
میان وعده: 15 هویج کوچک ؛ 1/4 فنجان خانه ؛ 1 عدد نارنجی
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم. 1 نان تست با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 4 ترقه گراهام. 1 عدد سیب
شام: 1 عدد مرغ سرخ شده. 1 سالاد سیب زمینی یونانی 1 بسته سیر و نخود سبز

روز 5:
صبحانه: تمشک ، آب بادام زمینی و انبه ؛ دو عدد تخم مرغ
میان وعده: دو شکلات پرانرژی ؛ عسل و بادام
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم و سبزیجات. 1 کره بدون نمک و 1 قرص نان
بعد از ظهر: دو شکلات ؛ بادام و عسل
شام: 2 بسته سالاد مرغ خام ؛ به ازای هر هفت قرص نان یک قرص

روز ششم:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک. هلو و انبه ؛ 2 عدد تخم مرغ دو عدد پرتقال
میان وعده: 1 سیب ؛ 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
ناهار: 2 بسته لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای ؛ 1 فنجان توت فرنگی
بعد از ظهر: 4 ترقه گراهام
شام: 2 بسته سالاد لوبیا سیاه و چیپس تورتیلا

روز هفتم
صبحانه: 1 اسموتی تمشک. هلو و انبه ؛ 2 عدد تخم مرغ یک عدد موز متوسط
دسر: 6 اونس ماست ؛ نصف فنجان زغال اخته ؛ 1 قاشق غذاخوری عسل
ناهار: 2 عدد لوبیا سبز و آووکادوی خامه ای
بعد از ظهر: 1 عدد بادام شکلاتی و عسل
شام: 1 بسته ماهی قزل آلا پر از اسفناج. 3/4 فنجان برنج سبز مانند گربه

چاقی در یک هفته

چاقی در یک هفته

با رژیم غذایی امکان افزایش وزن وجود دارد. در این قسمت غذاهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، مرور می کنیم. در اینجا برخی از غذاهای مفید برای پا آمده است:
پروتئین: سینه مرغ تیلاپیا کباب و گوشت
محصولات لبنی کم چرب ماست و پنیر
نان غلات و غلات کامل
انگور انواع توت ها میوه ها و سبزیجات پرانرژی ، مانند هندوانه و موز
• سیب زمینی و قارچ. سبزیجات نشاسته ای ، از جمله سبزیجاتی مانند کدو سبز و خیار
آجیل و دانه ها مانند گیلاس هستند
تخم کتان و دانه های چیا
• لوبیا
روغن آووکادو و روغن زیتون

الکل به مدت یک هفته از فست فودها و غذاهای سرخ شده و شیرین کننده های مصنوعی خودداری کنید. خوردن این غذاها می تواند به سیستم گوارش شما آسیب برساند و در روند عضله سازی شما اختلال ایجاد کند. بهتر است از گل کلم و گل کلم خام خودداری کنید. از آنجا که اینها فیبر بالایی دارند ، می توانند افزایش وزن شما را تغییر دهند.

گیاهان دارویی و چاقی

گیاهان دارویی و چاقی

برخی از گیاهان می توانند به شما در افزایش وزن در یک هفته ، به ویژه در کوتاه مدت کمک کنند. در اینجا چند درمان رایج برای چاقی وجود دارد:
بابونه: بابونه گیاهی خوراکی است. خوردن روزانه این غذا باعث افزایش اشتها و افزایش وزن می شود.

روز شکرگزاری ریشه های روز شکرگزاری برای دهه ها برای کاهش وزن و کاهش اشتها مورد استفاده قرار گرفته است. این گل به بدن کمک می کند تا غذا را به درستی دریافت کند. اشتها و جریان صفرا را افزایش می دهد. شکرگزاری یک گیاه بسیار تلخ است و معمولاً به شما کمک می کند تا در رژیم غذایی خود بهتر غذا بخورید.

زنجبیل: در طب سنتی از زنجبیل برای درمان بیماری های روده استفاده می شود. زنجبیل برای معده درد مفید است. این بهترین گیاه دارویی برای تهوع و سوء هاضمه است. این گیاه اشتها را سرکوب می کند و به شما کمک می کند تا از غذای خود لذت بیشتری ببرید.

خلاصه مقاله

نوجوانان دوست دارند وزن خود را بسیار کوتاه کاهش دهند و بازیگرانی که نیاز به کاهش وزن دارند در کوتاه مدت دوست دارند در یک هفته وزن خود را افزایش دهند. ویژگی های جسمانی یک فرد ؛ وزن هدف بسته به متابولیسم و ​​فعالیتهای روزانه شما ، یک پزشک تغذیه مناسب باید رژیم غذایی هفتگی خود را تنظیم کند.

عدم رعایت قوانین می تواند به سیستم گوارش ، به ویژه دیواره معده آسیب جدی برساند. یک برنامه نامحدود چاقی هفتگی می تواند مشکلات طولانی مدت دیگری مانند فشار خون بالا را با فشار زیاد بر بدن ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید