You are currently viewing ماه میوه و سبزیجات مردان

ماه میوه و سبزیجات مردان


ماه سپتامبر ماه ملی میوه ها و سبزیجات است و ما می خواهیم به راحتی بتوانیم میزان مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات خوشمزه و سالم خود را افزایش دهیم. تلاش برای یافتن راه های عملی برای چشیدن.



افشاگری: این پست در سال 2020 در متخصص تغذیه داخلی ارسال شده است. با این حال ، به روز شده و بارگذاری مجدد شده است.

دلیل رویداد

من می دانم که هر هفته “روز ملی” متفاوتی وجود دارد (جاهای خالی را پر کنید). همه چیز از روز ملی اسفناج گرفته تا روز شربت افرا و پنکیک ملی بلوبری.


با این حال برای یک پایه سلامت بهتر تولید کنید (PBH) ماه سپتامبر را به عنوان ماه ملی میوه ها و سبزیجات تعیین کرده است.

مصرف میوه و سبزیجات در ایالات متحده

یک کاسه بزرگ توت فرنگی

غذاهای غنی از میوه و سبزیجات می توانند فشار خون را کاهش داده و خطر بیماری های قلبی را کاهش دهند. این ماده در برابر برخی سرطان ها محافظت می کند و خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. اگرچه 80 درصد بیماری های قلبی به دلیل تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی قابل پیشگیری است ، اما بیماری های قلبی هنوز عامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است.


میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. مواد معدنی ؛ همچنین سرشار از آنتی اکسیدان های فیتوشیمیایی و قوی است. آنها همه چیز را از چشم ما گرفته تا سیستم ایمنی ما را پشتیبانی می کنند.

با وجود این مزایا ، آمریکایی ها به میزان توصیه شده روزانه خود از میوه ها و سبزیجات عمل نمی کنند.

بر اساس گزارشی که CDC در سال 2018 منتشر کرد

فقط 1 نفر از هر 10 بزرگسال آمریکایی میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را مصرف می کنند

جوانان برای میوه هندوانه می خورند

جوانان میوه و سبزیجات کمتری مصرف می کنند فقط 2٪ دانش آموزان دبیرستانی مصرف سبزیجات روزانه خود را تجربه می کنند و روزانه فقط 9 درصد میوه ها را می خورند.

توصیه های فعلی میوه و سبزیجات چیست؟

مطابق با 2020-2025 دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابه بزرگسالان توصیه می شود روزانه موارد زیر را بخورند.

  • 1.5 – 2 فنجان میوه
  • 2-3 فنجان سبزیجات

سلام دستورالعمل های غذایی مدیترانه ای بیشتر غذاها ، از جمله میوه ها و سبزیجات را توصیه کنید. بر افزودن مواد مغذی اساسی بیشتر به گیاه تأکید کنید.

نکاتی برای مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

یک بشقاب هویج

در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند میوه و سبزیجات بیشتری در هر روز دریافت کنید.

  • اسفناج یا سبزیجات را به آب صبح اضافه کنید
  • کاهو ، روی آن ساندویچ بوقلمون خیارها روی سبزیجات مانند جوانه بگذارید.
  • برای راحتی غذا ، میوه (تازه یا یخ زده) را با ماست مخلوط کنید
  • هر هفته یک سبزی جدید در فروشگاه می چینم و به دنبال روش های جدیدی برای تهیه آن هستم
  • هفته ای یکبار ، سبزیجات ستاره نمایش روی میز شام هستند دوشنبه بدون گوشت غذایی که باعث تحریک ذهن می شود
  • هفته ای یک تکه کامل سبزیجات را تفت دهید و غذا را در دست خود بگذارید
  • هنگام صرف شام یک بشقاب سبزیجات بیرون بیاورید
  • مخلوط کردن a میکس جاده خانگی با میوه های خشک مانند زردآلو ، زغال اخته یا گیلاس
  • میوه مانند یک دسر اضافه می شود آجیل ماکادمیا بو داده نعناع با ماست یا سالاد میوه

قول گیاه بدهید

PBH یک فعالیت سرگرم کننده به نام Have A Plant Challenge ترتیب داده است که به دنبال ادغام بیشتر میوه ها و سبزیجات در زندگی روزمره آنها است. امسال ، آنها آماده استفاده از تخیل ما برای لذت بردن از میوه ها و سبزیجات در سراسر جهان هستند. به مناسبت مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی میوه و سبزیجات 2021 ، رویداد امسال شامل فعالیتهای دیجیتالی و اجتماعی هیجان انگیز است. موضوعات انگیزشی از سراسر جهان ؛ شامل دستور العمل ها و موارد دیگر خواهد بود.

گیاهان چالش برانگیز هستند

من از شما می خواهم که آن را بگیرید گیاه قول دارد خودتان را به چالش بکشید که هر ماه میوه و سبزیجات بیشتری به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

سلام وب سایت گیاهان وجود دارد همه منابع در مورد میوه و سبزیجات. پر از دستور العمل ها و اطلاعات است.

برخی از دستور العمل های سبزیجات و سبزیجات غذاهای مدیترانه ای مورد علاقه ما

دیدگاهتان را بنویسید