You are currently viewing قبل و بعد از ورزش چه بخوریم

قبل و بعد از ورزش چه بخوریم


قبل و بعد از ورزش چه بخوریم

قبل از ورزش چه بخورم؟ بعد از ورزش چه می خورید؟ اینها تنها دو س theالی است که مبتدیان اغلب از مبتدیان می پرسند. تغذیه مناسب قبل و بعد از ورزش برای اهداف تمرینی شما مهم است. تغذیه مناسب به سوزاندن چربی و عضله سازی کمک می کند. بازسازی عضلات را تسریع می کند. در ادامه مطلب تنورها قبل از ورزش تغذیه را حین و بعد از کار توضیح دهید. با ما همراه باشید

وقتی صحبت از تناسب اندام می شود ، قطعاً یک برنامه تغذیه به همراه یک برنامه تناسب اندام سالم وجود دارد. چگونه می توانید هنگام ورزش کالری بسوزانید و انرژی دریافت کنید؟ چگونه می توانم بیشترین بهره را از تمریناتم ببرم؟ همه این سوالات دارای پاسخ هستند. بخور! اما زمان مهم است.

بسیاری از زنان تصور می کنند که بهترین راه برای کاهش وزن ، کار سخت است. همچنین ، منتظر بمانید تا زمانی برای خوردن داشته باشید. اما تنها راه داشتن اندامی زیبا خوردن غذاهای مناسب به طور منظم و ورزش منظم است. این امر اهمیت برنامه تمرینی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

جنگیدن تناسب اندام و رژیم را به صورت آنلاین دریافت کنید از طرف کارشناسان تنورها کلیک

قبل از ورزش چه بخورم؟

اهمیت خوردن قبل از ورزش

قبل و بعد از ورزش چه بخورم؟ مهم است که رژیم غذایی خود را بلافاصله پس از ورزش در نظر بگیرید قبل از ورزش غذا بخورید ورزش می کنیم. مطالعات نشان می دهد که چه بخورید و چه نخورید ، میزان چربی سوزی شما قبل از ورزش یکسان است. اما اگر به طور منظم و بدون احساس گرسنگی ورزش کنید ، ماهیچه های خود را از دست خواهید داد. ماهیچه سوزی هدف هیچ ورزشکاری نیست.

وقتی گرسنه هستید ، بدن شما این حالت را “حالت بقا” می نامد و به جای کلیه و کبد ، پروتئین را از ماهیچه ها دریافت می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، متوجه کاهش توده عضلانی می شوید. در نهایت ، متابولیسم بدن کند می شود. در نتیجه برخلاف انتظار ماست. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. اگر وقتی گرسنه نیستید ورزش می کنید ، انرژی لازم برای ورزش در حین ورزش شدید را ندارید. بنابراین ، مهم است که قبل از ورزش بهترین رژیم غذایی را دریافت کنید.

برنامه قبل از تمرین

قبل از ورزش چه بخورم؟ بهترین محرکهای قبل از تمرین شامل کربوهیدراتها و پروتئینهای پیچیده است. همیشه کربوهیدراتهای پیچیده و ساده را با خود ترکیب کنید. در این حالت ، شما هنگام ورزش ، انرژی بدنی خود را نیز حفظ می کنید. چند تا برو بهترین رژیم غذایی و ورزش قبل از ورزش به ما اشاره شده است.

  • برنج قهوه ای (1/2 فنجان) و لوبیا سیاه (1/2 فنجان)
  • سیب زمینی های کوچک پخته شده در روغن زیتون (1 فنجان نمک) و کلم بروکلی با کمی نمک پخته شده است
  • کره بادام و موز (2 قاشق غذاخوری)
  • کره بادام و سیب (2 قاشق غذاخوری)
  • خانه (3 قاشق غذاخوری) برای کراکر (10 عدد)
  • بلغور جو دوسر (1/2 فنجان) با میوه ها ؛ استویا یا آگاو و شیرین
  • سیب و گیلاس (1/4 پیمانه)
  • نان تست گندم با موز و دارچین (1 عدد)
  • ماست رنده شده (30 گرم) آجیل (1/4 فنجان)

بعد از ورزش چه بخوریم

اهمیت رژیم غذایی بلافاصله بعد از ورزش

در طول ورزش ، بدن شما از گلیکوژن (عضله ذخیره شده) برای انرژی استفاده می کند. پس از تمرین ، ماهیچه های شما ذخایر گلیکوژن خود را تخلیه می کنند. توصیه می شود 30 دقیقه تا یک ساعت بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات مصرف کنید. در این حالت ، ذخیره انرژی پر شده و ماهیچه ها ترمیم و بازیابی می شوند. به سوختن بدن کمک می کند.

اگرچه هدف کاهش وزن وجود دارد ، اما تغذیه بعد از ورزش بسیار مهم است. مهم نیست که چه اهدافی دارید ، بدن شما به این مواد مغذی برای قوی ماندن نیاز دارد. در غیر این صورت ، شما به همان دلیل زنده ماندن کالری بیشتری می سوزانید. هرچه زودتر سوخت گیری کنید ، بهتر است.

تحقیقات در مورد غذا خوردن بعد از ورزش نتایج جالبی را در مقایسه با دو ساعت بعد نشان می دهد. اگر دو ساعت صبر کنید ، 50 درصد از توانایی بدن برای ذخیره ماهیچه ها را از دست خواهید داد. بنابراین قبل از ورزش به این فکر نکنید که چه چیزی بخورید. بجای، از قبل برنامه ریزی کنید و غذای تازه خود را به باشگاه بیاورید. بعد از ورزش بادام زمینی یا ساندویچ ژله ای همراه داشته باشید.

بعد از ورزش چه بخوریم

به گزارش مجله تغذیه بین المللی ورزشی ، بهترین رژیم غذایی بعد از تمرین ، پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند: با این غذاها بیشترین استفاده را از رژیم غذایی خود ببرید و از ورزش خود بیشترین بهره را ببرید.

  • نصف موز پودر پروتئین پروتئینی شیک شامل شیر بادام و بادام
  • نخود فرنگی بو داده (1/2 فنجان) ؛ کمی روغن زیتون و سرکه
  • 1/2 فنجان توفو طبیعی و سبزیجات سرخ شده (1 فنجان)
  • توت سیاه (1 فنجان) و گیلاس (1/4 فنجان) و کینوا (1 فنجان)
  • خرده نان (2 تکه) را با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی بکر و آب آگاو مخلوط کنید.
  • حبوبات (1/2 فنجان) ؛ برنج قهوه ای (1/2 فنجان) ؛ بوریتو با سالسا و گوآکامول (2 قاشق غذاخوری)
  • مرغ برشته (115 گرم) یا سبزیجات (1 فنجان)
  • املت (2 عدد تخم مرغ) سبزیجات بو داده (1/2 فنجان) و آووکادو (1/4 ، ورقه شده)
  • سلیمان کبابی (115 گرم) ؛ سیب زمینی شیرین (140 گرم)
  • 2 برش نان گندم کامل و ماهی تن (85 گرم) مخلوط کرده و 2 قاشق غذاخوری اضافه کنید. اسفناج (1/2 پیمانه)
  • شیر شکلاتی (1 فنجان)

گذشته از همه اینها قبل از ورزش بعد از غذا خوردن چی میخوری؟ پاسخ ترکیبی از کربوهیدرات ها و پروتئین ها قبل و بعد از ورزش است. حتماً با ورزش رژیم غذایی خود را رعایت کنید. همچنین ، هنگام ورزش مقدار زیادی آب بنوشید. بهتر است در آب خیس کرده و بنوشید.

نتیجه

قبل از ورزش چه بخورم؟ بهترین پاسخ به اهمیت غذا پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده است. بلغور جو دوسر موز، برنج قهوه ای ماست رنده شده و … اینها نکات خوبی هستند. این غذاها انرژی بدن شما را تامین می کنند و به کاهش وزن و حفظ توده عضلانی کمک می کنند.

در پاسخ ، بعد از ورزش چه بخوریم؟ ما بر ترکیب پروتئین و کربوهیدرات تأکید می کنیم. بعد از تمرین ، مرغ بخورید ، فعالیت پروتئین ؛ سبزیجات ؛ کوینو خوردن نان سبوس دار را فراموش نکنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای)
در حال بارگذاری …


نویسنده

تان ورز (برگرفته از مقاله ای توسط shape.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شد. برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1702

در صورت تمایل ، می توانید از سایر برنامه های تخصصی سوختگی برای تناسب اندام و تناسب اندام استفاده کنید.

این یک برنامه آموزش دیده تحت نظارت مربی است

برنامه غذایی

برنامه تناسب اندام اختصاصی برای ورزش

ورزش شکم را در 6 هفته انجام دهید

برنامه فشرده عضلات سینه به مدت 4 هفته

برنامه 4 هفته ای سفت کننده عضلات

آرایش شدید عضلات شکم و افقی در عرض 4 هفته رابطه جنسی داشته باشید

برنامه فشرده برای افزایش اندازه بازو در عرض 4 هفته

برنامه بدنسازی تابستانی شدید در 6 هفته

برنامه تمرینات خانگی عمومی

آشنایی با برنامه تمرینات خانگی

برنامه نیمه حرفه ای ورزش خانگی

برنامه تمرینات خانگی حرفه ای

برنامه آموزشی حین کار

طرح توده مفصل ران



دیدگاهتان را بنویسید