You are currently viewing علوم ورزشی برای شکم شش تکه چه بخوریم؟

علوم ورزشی برای شکم شش تکه چه بخوریم؟


حتی اگر هر روز به باشگاه بروید ، می توانید شش نتیجه بگیرید حتی اگر به آنچه برای تغذیه می خورید توجه نکنید. ورزش و تغذیه ، به ویژه برای یک بسته شش تایی ، کار درستی است. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی برخی از مواد مغذی مفید برای خشکی معده را معرفی می کند.

ماست رنده شده

سرشار از پروتئین است و برای عضله سازی مفید است و شن و ماسه حاوی کلسیم و پروبیوتیک ها است. طبق تحقیقی که در مجله اروپایی کلینیک ها منتشر شده است ، افرادی که به طور مرتب نوشابه های حاوی پروبیوتیک می نوشند ، بیشتر چربی شکم خود را از دست می دهند. وقتی ماست رنده شده می خرید بدون مو است. مراقب برچسب های بدون قند باشید.

پروتئین وی

این منبع پروتئینی حاوی آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه ای است که از آسیب ماهیچه ها جلوگیری می کند ، باعث رشد ماهیچه ها و حفظ بافت ماهیچه ای می شود. طبق مطالعه ای که در مجله FASEB منتشر شده است ، افرادی که گوشت می خورند با خوردن گوشت در رژیم غذایی خود چربی بیشتری از دست می دهند. بافت ماهیچه ای را از دست ندهید. اگر لبنیات برای شما مشکل ساز است و ممکن است به دلیل حساسیت نتوانید آن را بخورید ، ممکن است باعث ناراحتی معده ، حالت تهوع و استفراغ شود. این مشکل با نفخ یا حتی عدم تحمل لاکتوز ایجاد نمی کند.

آجیل برای خشکی معده

در اینجا شش ماده غذایی وجود دارد که برای خشک شدن معده باید بخورید

کربوهیدرات های پیچیده؛ آجیل ، به ویژه ، انرژی را در حین ورزش تأمین می کند و به حفظ شکم سالم و محکم کمک می کند. دانه؛ فیبر به کاهش چربی شکم ، افزایش سطح هورمون ها و جلوگیری از چاقی کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که مقدار زیادی آجیل می خورند چربی اضافی خود را در وسط بدن از دست می دهند.

مارچوبه

مارچوبه منبع غنی از فیبر پری بیوتیک است (پری بیوتیک ها در غذاهای ضروری که رشد باکتری های پروبیوتیک را در بدن تحریک می کنند یافت می شوند) مارچوبه دارای خاصیت مدر است. حجم ادرار را افزایش داده و سموم را از کلیه ها خارج می کند.

آره، برای افرادی که نارسایی کلیه دارند توصیه نمی شود. مارچوبه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که ماهیچه ها را تقویت کرده و از التهاب ناشی از افزایش وزن جلوگیری می کند. به طور کلی ، خوردن سبزیجات بیشتر برای از بین بردن چربی شکم مفید است. کیوت یکی از مواردی است که می تواند به یبوست کمک کند.

تخم مرغ

تخم مرغ ها به دلیل دیر هضم بودن اهمیت دارند. این می تواند باعث شود شما بیشتر بمانید. حاوی فیبر و مواد مغذی است و در کاهش چربی مثر است. حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند کاروتنوئیدها است که به تثبیت قند خون و تثبیت قند خون کمک می کند.

بادام ها

بادام سرشار از پروتئین و فیبر و کربوهیدرات کمی است. به دلیل داشتن فیبر زیاد ، از یبوست و نفخ جلوگیری می کند. بر اساس مطالعه ای که در سال 2015 در مجله انجمن قلب آمریکا انجام شد ، خوردن روزانه 30 تا 35 عدد بادام می تواند در صورت کاهش رژیم غذایی به کاهش وزن افراد کمک کند.

با چای سبز شش شکاف شکمی

خواص چربی سوز چای سبز شامل کافئین و آنتی اکسیدان ها است. هر دوی این موارد می توانند به شما در از بین بردن چربی شکم کمک کنند ، اما ورزش آنها را بهتر می کند. چربی سوزی چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان EGCG است.

این آنتی اکسیدان با افزایش دمای بدن یا سوزاندن کالری اضافی و استفاده از چربی ذخیره شده به عنوان انرژی ، گرمای بیشتری تولید می کند. طبق یک مطالعه ، افراد چاق ممکن است سطح اکسیژن خود را با ورزش هوازی و چای سبز برای افزایش استقامت افزایش دهند.

غذاهایی که برای خشکی معده نباید خورد

از خوردن غذاهای سرشار از چربی ترانس خودداری کنید. همچنین از غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید. بهتر است غذاهایی که با غلات تصفیه شده تهیه می شوند را نخورید. از آنجا که کربوهیدرات های آنها قابل هضم هستند و می توانند به راحتی سطح قند خون را بالا ببرند ، با ترشح انسولین به ذخیره چربی کمک می کنند. اگر مشروبات الکلی مصرف می کنید ، حتماً سیگار را ترک کنید.

ویرایش و ترجمه توسط elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید