You are currently viewing سالاد شام بهاری – ریشه های من

سالاد شام بهاری – ریشه های من


سلام رفیق. برای سرگرمی ، یکی از پست های وبلاگم را که در سال 2010 نوشتم احیا کنید. یک بشقاب کره گرم و سالاد لوبیا ؛ چرا یک دهه دستور هویج سیر و برنج وحشی را دوباره منتشر می کنم؟ آفرین! من مطمئن نیستم که آیا گروه جدیدی از پیروان در این نزدیکی هست (سلام ، حتی در راه). ثانیاً ، اکثر افرادی که از ابتدا به اینجا می آیند می توانند آن را فراموش کنند. سوم این یک دستور غذاخوری ایده آل است. و نکته آخر اینکه تیتر شما را مجبور به خواندن این مقاله کرد. خیلی زیاد مزه کره خامه ای ؛ سیر طلایی – سکه هویج ؛ ته دیگ پیاز ترد ؛ کلم پیچ روشن و شوید تازه با آب خردل روی لب الهه آمد. و فراتر

من آن را سالاد شام بهاری نامگذاری کردم زیرا در فصل مناسب آن را تغذیه کردم. غذا خوردنبا ترکیب محصولات و طعم های زمستانی و بهاری ، ما شتاب بیشتری می گیریم. متعجب!

این دستور خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. من حدود سه سال است که در رستوران های کپنهاگ کار می کنم. من عاشق کارم هستم. واقعا سخت است که به کسی اعتماد کرد پرداخت شده در آشپزخانه داغ ، من روزانه ده ها غذای جدید می پزم ، بدون هیچ منو و دستور غذایی. به غذاهایی که می پزم اطمینان دارم. من از تکنیک های آشپزی خلاقانه برای تحریک خلاقیت خود استفاده می کنم. من هر روز خلاق بودم ، در نظر داشتم که چقدر سریع در حال یادگیری و رشد بودم. من قطعا غواصی می کنم این یکی از هیجان انگیزترین دوران زندگی من بود.

شیفتم را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم. تا زمانی که در را برای ناهار باز می کنم ، بسیاری از غذاهای من باید آماده باشد. این زمان نسبتاً کوتاهی برای جذب 200 وعده است هر چیزیاما چند سال بعد ، من راههای کوتاهی را اختراع کردم که طعم و مزه زیادی می بخشید. یکی از این راههای کوتاه روغن سیر است. اولین کاری که بعد از بستن کمربند می کنم ماریناد است ، گوشت و سوپ کبابی ؛ سوپ این چیزی است که تمام روز برای سوپ ها و خورش ها انجام می شود. در حقیقت، فکر نمی کنم غذای زیادی از ایستگاه من بیرون بیاید زیاد نیست سیر را پس بگیرید. (راهی آسان برای بهبود طعم). این چربی روی نیمکت من نشست و آن را به همه چیز انداخت. همه منتظر بازگشت بیشتر هستند.

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد استفاده از روغن سیر ، سبزیجات زمستانی است. آنها را با مایع طلا پرتاب کردم. آن را روی اجاق گاز بگذارید. در عرض نیم ساعت. اعتراف به ریشه های رنگین کمان روشن ؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب لیمو را فشار داده و سبزیجات تازه را آسیاب کنید. بگذارید تسلیم شوم. هیچ کس نمی خواهد در آن غوطه ور شود! و ارزان بود. مانند اکثر رستوران ها ، ما تمرکز خود را بر روی این موضوع حفظ کردیم و همیشه به دنبال راهی برای تهیه بهترین غذاها بودیم. بررسی روغن سیر.

در رستوران ، کمپین امضای من خوردن سبزیجات بود ، ترکیبی از دانه ها و لوبیا (که در آن زمان بسیار ابتکاری بود) ، بنابراین این غذا ارزش هویج بو داده سیر را از یک اجاق تجاری مورد نیاز برای خانه می گیرد. با یک کره نرم و خامه ای از فر و برخی از پوسته های برنج که من را از یخچال بیرون می آورند ، این ترکیب بافت ها ، طعم ها و بافت های مختلف را ترکیب می کند. رنگ و طعم در نظر گرفته می شود.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. این همان برش دادن سیر در روغن نیست. در اینجا شما به آن نیاز دارید مجبور هستم الک شده یا مخلوط شده و به صورت خمیر ماهی در می آید. به این ترتیب ، سیر همه جا می رود و بالاترین شکل طلای خالص است که نرم ، شیرین و برشته است. نفرت نخواهی داشت.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً از همه مواد مغذی که درباره آن می شنویم جذاب ترین و کم جذاب ترین است. همه چیز درباره پروتئین است. چاق! اگر با کربوهیدرات ها آشنا شوید ، ممکن است ناخودآگاه اشتباه باشد. چرا فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و فقط مادربزرگ شما اهمیت می دهد؟ شما آیا به آن احتیاج دارید؟

غذاهای غنی از گیاهان به دلیل دارا بودن فیبر زیاد و همچنین تنوع فیبر یکی از مزایای اصلی سلامتی هستند. در گذشته ، دو نوع اصلی فیبر نامحلول و نامحلول وجود داشت. در این زمینه تحقیقاتی ، چیزهای جدید و هیجان انگیزی را می توان یافت که فیبر را می توان به چند نوع تقسیم کرد (ما پلی ساکاریدهای صمغ بدون آلودگی ، مقاوم و غیره). به طور خلاصه ، منابع غذایی باکتری های روده ما باعث می شود تنوع گیاهانی که می خوریم تنوع میکروبیوم ما را افزایش دهد.

چرا این مهم است؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما نیروهای نظامی زیادی در خط مقدم سیستم دفاعی خود داریم ، شانس ما نه تنها بهتر است. بقااما بهبود یافته است. فیبرهایی که می خوریم باکتری های خوب ما را تغذیه می کند. انواع فیبرها از انواع خاصی از باکتری ها تغذیه می کنند. از خوردن انواع مختلف گیاهان برای حمایت از وسیع ترین افراد در دستگاه گوارش خود لذت ببرید. من به شما می گویم ، آنها با شمشیر بلند به شما پس می دهند.

تنها غذاهایی که فیبر بالایی دارند حبوبات و حبوبات هستند. سبزیجات ؛ میوه ها آجیل و آجیل و دانه ها (به یاد داشته باشید که غذاهای حیوانی حاوی فیبر نیستند). محلول الیاف نامحلول ؛ مقادیر مختلف فیبر تخمیر شده و فیبر تخمیر شده در همه این گروه های غذایی یافت می شود. خوردن آنها به صورت جداگانه بسیار توصیه می شود. به جای تمرکز بر گرم (حداقل توصیه شده روزانه 25 گرم است ، ما در مورد آن صحبت نمی کنیم) ، شما باید بر تفاوت تمرکز کنید. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی استفاده کنید. تغییر تدریجی در موقعیت زمین خود را تجربه کنید. همه چیز به روده برمی گردد ، نه فقط همه چیز شما دارم میخورم اما باکتری های روده شما چه می خورند؟

با این ظرف شما این قهرمانان را با فیبر تغذیه خواهید کرد شش گیاهان مختلف! در مورد مواد جامد صحبت کنید. حبوبات دانه؛ سه نوع مختلف سبزیجات و سبزیجات تفاوت قابل توجهی در فیبر ایجاد می کنند. باحاله، باحاله، باحاله. از

نکته جالب در مورد مرور این دستور غذا این است که می توانم ببینم آیا می توانم این بار چیزی را تغییر دهم یا خیر. من خیلی چیزها آموختم و ده سال پیش به عنوان یک آشپز باورنکردنی بزرگ شدم. بنابراین من تعجب می کنم که تغییرات زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. تنها چیزی که برای این سالاد به آن احتیاج داشتم سارای B کلاسیک تخمیر شده با برگ های سبز بود. ما هنوز بهار سبز نداشتیم ، بنابراین کیلان تصمیم گرفت او برنده باشد. پیاز قرمز پخته شده را سریع به مایه خمیر تبدیل کردم. این یک تکنیک ضروری آشپزخانه است که من از ابتدای شروع آن یاد گرفته ام.

این غذای سالادی هر چیزی را که از یک بشقاب نیاز دارید میل می کند. این فوق العاده خوشمزه و کامل با تمام بافت های مخلوط نشده است تا خواسته های شما را برآورده کند. اگر غذای زیادی برای پخت و پز وجود دارد ، می توان در روزهای خاص همه مواد را جداگانه تهیه کرد. اگر به خط رولور رفتید ، لوبیا و برنج را حدود یک روز قبل از پخت بجوشانید (هنگام خوردن آن را اضافه کنید ، آماده سازی برای برندگان است) و پیاز را یک هفته قبل از آن بپزید. ماساژ Kailan می تواند یک روز قبل انجام شود. با این حال ، هویج باید بلافاصله قبل از غذا تفت داده شود.

اگر کره ، لوبیا سفید (دریایی ، کانلینی ، گریت شمالی یا حبوبات) ندارید هر نوع برنج می تواند م workثر باشد. کینوا طعم خوبی خواهد داشت. به جای هویج ، از سبزیجات ترد خود استفاده کنید. چغندر ؛ စွန်⁇၊ هویج یا برگهای زمستانی در روغن سیر بسیار خوشمزه هستند. شوید گیاه رویای شما نیست. . سعی کنید آن را با گیاهان دارویی یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها ما سوالات زیادی می پرسیم. زمین برای شفافیت و ارتباط به آشپزخانه برگشتم. هیچ پاسخی وجود ندارد. فقط وجود دارد. من از تخته برش جلوی آن عبور کردم و از آنچه پیش روی من بود تشکر کردم. هویج را نصف کردم و به خاطر چیزهای ساده تشکر کردم.

من همه شما را دوست دارم بیرون در امنیت باشید.
خو ، سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید