You are currently viewing راهنمای متخصص تغذیه: انتخاب های سالم در استارباکس

راهنمای متخصص تغذیه: انتخاب های سالم در استارباکس



یافتن منویی برای انتخاب غذای سالم و نوشیدنی در Starbucks (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار سخت باشد. اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متاسف بدون موکا یا کیک نعناع.

هنگامی که نیاز به اصلاح کافئین دارید ، مطمئن شوید که لیستی از گزینه های سالم در Starbucks و یک تصویر از این صفحه دارید.

Ps: می توانید این مجموعه را در پادکست آگاهی از تغذیه ما بشنوید.

نوشیدنی بدون الکل

  • قهوه یا چای شیرین نشده شیر را به آب اضافه کنید تا طعم تلخ آن از بین برود
  • ایالات متحده
  • لاته یا کاپوچینوی شیرین را با هر شیر سرو کنید
  • چای چای لاته شیرین نشده
  • نیترو سرد دم ؛ با شیر معمولی یا شیرین نشده
  • Nitro Cold Brew … یک دسر و یک فرد بالغ فقط 4 گرم قند دارد که 4-10 برابر بادام زمینی در مقایسه با دیگر نوشابه های موجود در SB است.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات

  • اگر شکر دارید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف لیمو را کنار بگذارید.
  • از خوردن شیرینی های بدون قند خودداری کنید. آنها می توانند شما را مجبور به خوردن شکر بیشتر در طول روز کنند
  • اگر متوجه کافئین شدید یا در خوابیدن مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر یک کافئین کافئین سفارش دهید
  • اگرچه ماتچا فواید سلامتی دارد ، اما ماتچا لاته از استارباکس شیرین است. چای سبز را با همان خواص آنتی اکسیدانی بدون قند انتخاب کنید

آیا برای اهداف تغذیه سالم و وزن خود به مسئولیت 1: 1 احتیاج دارید؟
از مجازی ما استفاده کنید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • سفیده تخم مرغ اسفناج و فتا
  • تخم مرغ سرخ شده را با نصف میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک بخورید
  • ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب-من طرفدار معمولی کم چرب نیستم ، اما طعم آنها عالی است. در مقایسه با سایر گزینه ها ، هنوز مشخصات تغذیه ای خوبی دارد.

نکات

  • اگر آنها فکر می کنند سالم هستند ، از جوش شیرین با پوست موز یا پیاز زغال اخته خودداری کنید.
  • بلغور جو دوسر حاوی آگاو قند دار است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک را سفارش دهید. بهتر است میوه خود را مانند یک موز از پیشخوان اضافه کنید.

ناهار

  • هر جعبه بیسترو پروتئینی ؛ تخم مرغ و حمص و پنیر (V) ؛ PB & Jim (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ بسته های مرغ جنوب غربی برای وعده های غذایی بزرگتر.
  • ریحان ترکی پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (V)

رضایت

  • ماست سیگی
  • پنیر ظهر
  • رشته پنیر
  • بادام ها
  • نوارهای نوع
  • میله های کامل
  • تکان دهنده ترکی
  • هيپپه (پفک نخودچی!)
  • اینجا میله های It است

نکات

  • بهترین تغذیه. برای تعادل انرژی و قند خون حداقل 10 گرم پروتئین به رژیم غذایی خود اضافه کنید. (یعنی هپپه را می توان با پنیر ، آجیل خورد ،

و تو داری نگاهی سریع به برخی از سالم ترین گزینه های موجود در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که از آن استفاده می کنید) بیندازید.

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توصیه متخصص تغذیه است؟ از ما بپرس س questionال خود را به اینستاگرام (@ nutrition.awareness) DM ارسال کنید.

ممکنه دوست داشته باشی …

کیت ریچاردسون ، فلوریدا ؛ او متخصص تغذیه در اورلاندو است. او از رژیم گیران یویو مورد علاقه خود با یک مربی تغذیه 1: 1 استفاده می کند تا به آنها در دستیابی به اهداف سلامتی خود در آگاهی از تغذیه ، عمل جداگانه کمک کند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید