You are currently viewing دولت سوئد |  عوارض جانبی رژیم سوئدی

دولت سوئد | عوارض جانبی رژیم سوئدی


افرادی از کشورهای شمال اروپا و سوئد ؛ مردم نروژ و دانمارکی در سراسر جهان به دلیل سبک زندگی سالم و ساده خود شناخته می شوند. این شهروندان از رژیم نوردیک پیروی می کنند که بسیار شبیه غذاهای مدیترانه ای است. با این حال ، این رژیم غذایی سوئدی توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است و به بسیاری از افراد کمک کرده است که در مدت زمان کوتاهی وزن خود را کاهش داده و به یک بدن نمونه تبدیل شوند.

دولت سوئد چه دولتی است؟

دولت سوئد چه دولتی است؟

این برنامه رژیم غذایی یک برنامه رژیم کوتاه مدت است که به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند در عرض دو هفته 3 تا 10 کیلوگرم وزن کم کنید. این رژیم غذایی محدودیت های قابل توجهی دارد و اعتقاد بر این است که می تواند متابولیسم شما را تسریع کند. به خاطر همین این برنامه تضمین می کند که وزن از دست رفته به مدت دو سال به بدن بازگردانده نمی شود.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که بعد از هفته دوم پس از پایان رژیم ، آن را کاملاً کنار گذاشته و سه ماه بعد این کار را تکرار کنید. متخصصان تغذیه به شما توصیه نمی کنند که به طور منظم از این رژیم پیروی کنید.

برای مطالعه رژیم سلیاک چیست؟

قوانین جنگ
چای، از قهوه و نوشابه (نوشابه های شیرین) خودداری کنید.
روزانه 2 لیتر آب بنوشید.
بیش از 13 روز غذا نخورید. غذای خود را تا روز ششم متوقف نکنید.
کمتر از سه ماه دیگر غذا نخورید.
می توانید محل ناهار و شام را در یک روز تغییر دهید.

چه غذاهایی در غذاهای سوئدی مجاز است؟

• گوشت ، جوجه، بوقلمون، ماهی و صدف
• تخم مرغ آلی
سبزیجات غنی از خاک مانند کلم ، گل کلم، قارچ ، خیار ، پیاز، فلفل، گوجه فرنگی، کلم بروکلی ، جوانه بروکسل ؛ က ညွတ်، کدو تنبل بادمجان، . ဟင်း နု နွေး، پوشال آووکادو
• محصولات لبنی طبیعی: ماست ، کره خامه ترش پنیر خامه ای پنیر پرچرب.
• آجیل – گیلاس ؛ بادام ها؛ دانه های آفتابگردان دانه کدو تنبل آجیل؛ دانه های Thiho (محدودیت) و غیره

داشتن رژیم غذایی برای کاهش وزن ضروری است. برای مشاهده آن کلیک کنید.

نوشابه: آب (حداقل 2 لیتر در روز) ؛ قهوه و چای (بدون قند)
• روغن های گیاهی
• برخی دانه ها مجاز هستند مانند جو دوسر و چاودار.
چه غذاهایی در رژیم غذایی مجاز نیست؟
جوش شیرین شیرین. مایعات ؛

این به این دلیل است که شیر بدون چربی و شیر طبیعی دارای قند بالایی هستند.
روغن تصفیه شده و مارگارین
دسر: کیک ، آب نبات شکلات ؛ بستنی، میله گرانول؛ نوشابه های تقلبی و محصولات لبنی با قند بالا
• موسلی ؛ نان رشته فرنگی برنج سیب زمینیها سیب زمینی سرخ کرده چیپس یاگو لوبیا و عدس اینها کربوهیدرات بالایی دارند.

موضوعات مرتبط: ژنتیک

مزایای برنامه رژیم غذایی

ارزش غذایی
مانند رژیم مدیترانه ای ، رژیم سوئدی مواد مغذی زیادی برای بدن انسان فراهم می کند. مثلا در طول این غذا ، غلات ، میوه ها و سبزیجات کالری زیادی بدون کالری تأمین می کنند. خوردن انواع توت ها می تواند منبع عالی آنتی اکسیدان برای بدن باشد و توجه بیشتر به ماهی می تواند اسیدهای چرب امگا 3 را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

غذاهای سوئدی دارای همه گروه های اصلی غذایی هستند. همچنین از غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید. این به تنهایی به سلامت جسمی کمک می کند.

سلامت کامل جسمانی

سلامت کامل جسمانی

دو مطالعه 6 ماهه و 12 هفته ای ؛ رژیم سوئدی فشار خون را کاهش می دهد. یک مطالعه دیگر که بر روی چندین بیمار در مدت زمان طولانی مورد بررسی قرار گرفت ، نشان داد که می تواند از سکته و حمله قلبی جلوگیری کند. برای مشاهده رژیم لاغری هم اکنون کلیک کنید.

آگاهی زیست محیطی
غذای سوئدی اثرات مضر کمی بر محیط زیست دارد و می تواند تا حد زیادی در حفظ طبیعت و کره زمین کمک کند.

ثبات
غذای سوئدی نه تنها از محیط زیست (تأکید بر غذاهای تولید شده با روشهای پایدار) محافظت می کند ، بلکه شیوه زندگی مردم را نیز تغییر می دهد. افرادی که این غذا را انتخاب می کنند معمولاً به خوردن غذاهای ساده تشویق می شوند و محدودیت های زیادی برای این غذا وجود ندارد.

نکات زیبا – غذای ساحل جنوبی

عوارض جانبی رژیم غذایی

غذاهای دریایی گران قیمت جزء اصلی این رژیم است. سفر به شهرها و کشورهای دور از دریا دشوار و گران است. دسترسی به مزارع ارگانیک و استفاده از محصولات آنها نیز می تواند هزینه این غذا را افزایش دهد.

زمان بر
یافتن و تهیه غذا در غذاهای سوئدی می تواند گران و زمان بر باشد. شما باید زمان زیادی را صرف پخت این غذا در خانه کنید ، زیرا استفاده از غذاهای فرآوری شده در برنامه سوئدی توصیه نمی شود. علاوه بر این ، متخصصان تغذیه و برنامه ریزان رژیم غذایی معتقدند که غذاهای سوئدی باید به آرامی و با دقت مصرف شوند.

دولت سوئد چطور؟

پس از معرفی ، به زودی به یک روند جهانی تبدیل شد. امروزه بسیاری از مردم جنوب آسیا و خاورمیانه این رژیم را می پذیرند و از آن پیروی می کنند. با مرور نظرات افرادی که از این رژیم پیروی کرده اند ، ادعاهای این رژیم برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاه درست و صحیح است. همه افرادی که رژیم می گیرند می توانند این نوع کاهش وزن را تجربه کنند.

با این حال ، بسیاری از متخصصان تغذیه در سراسر جهان معتقدند که کاهش وزن می تواند آنقدر کوتاه مدت و وحشتناک باشد که در طولانی مدت منجر به چاقی شود. کاهش مایعات بدن و دریافت کمتر از 1000 کالری در روز بخشی از این رژیم است.

آیا غذای سوئدی برای من مناسب است؟

آیا غذای سوئدی برای من مناسب است؟

زنان حامله این رژیم برای افراد مبتلا به دیابت و سایر اختلالات توصیه نمی شود. اگر به غذاهای دریایی تازه دسترسی ندارید یا علاقه ای به خوردن ماهی و میگو ندارید ، رعایت رژیم ممکن است دشوار باشد. این رژیم برای افراد بالای 35 سال توصیه نمی شود.

از برنامه غذای سوئدی لذت ببرید

هدف این رژیم کاهش وزن سریع در مدت زمان کوتاه است و تمرکز اصلی آن بر استفاده از غذاهای تازه است. رعایت این رژیم می تواند یک چالش باشد ، اما افرادی که از این رژیم پیروی می کنند در عرض دو هفته 5 تا 9 پوند وزن کم می کنند.

کلید پیروی از این برنامه رژیم غذایی این است که روزانه 2 لیتر آب مراقبت کنید. افرادی که از این رژیم پیروی می کنند اغلب دچار کم آبی بدن می شوند و خستگی و بی حسی را تجربه می کنند. بسیاری از متخصصان تغذیه نیز معتقدند که افراد در ابتدای این رژیم به دلیل کاهش سریع مایعات بدن وزن زیادی از دست می دهند.

در رژیم های دیگر ، کم آبی در بدن رخ نمی دهد و می تواند منجر به کاهش وزن شود.
بسیاری از افرادی که برن را امتحان کرده اند معتقدند که پیروی از دستورالعمل های این رژیم غذایی به صورت گروهی یک راه موثر برای کاهش وزن است. این محرک ها می توانند شرایط دشواری را برای افراد آسان کرده و انگیزه کافی را برای افرادی که در تلاش برای کاهش وزن در دو هفته هستند ایجاد کنند.

خلاصه مقاله

این برنامه غذایی بسیار دشوار است اما یکی از مثرترین آنهاست. اعتقاد بر این است که این رژیم غذایی می تواند با افزایش میزان متابولیسم در کمتر از 15 روز منجر به کاهش وزن قابل توجهی شود. هر دوره غذا 14 روز است و باید بین 90 فصل حداقل 90 روز فاصله داشته باشد.

مصرف دو لیتر آب در روز یکی از مهمترین بخشهای رژیم سوئدی برای جلوگیری از کم آبی بدن و خستگی مفرط به دلیل رژیم سخت است. در بسیاری از موارد ، نادیده گرفتن این عوامل باعث می شود افراد رژیم غذایی سوئدی را زود ترک کنند. این برنامه غذایی مزایای زیادی دارد و می تواند زمان بر و گران باشد.

مهمترین نیروی این برنامه رژیم غذایی این است که به محیط زیست آسیب نرساند. این رژیم برای زنان باردار و افراد بالای 35 سال توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید