You are currently viewing خوردن جو به کاهش سریع وزن کمک می کند

خوردن جو به کاهش سریع وزن کمک می کند


در این مقاله می توانید برای شما طرح جو بنویسید و از جو استفاده کنید. با ما بمان.

رژیم جو برای کاهش وزن

برای دریافت این رژیم ، موارد زیر را انجام دهید:

اولین روز:

صبحانه: 1/2 فنجان بلغور جو دوسر ؛ 2 قاشق غذاخوری شیر کم چرب + 1 قاشق غذاخوری کشمش + 1 قاشق غذاخوری دارچین + چای یا قهوه

صبحانه: نصف فنجان توت فرنگی

ناهار – یک فنجان جو پوسته پوسته شده + یک موز + یک فنجان ماست کم چرب

شام: نصف لیوان ادویه چینی یا آب هویج

شام: 150 گرم سینه مرغ + سالاد + آرد جو و نصف پیمانه ژله

رژیم لاغری جو و دستورالعمل های آن

روز دوم:

صبحانه: نصف جو ، نصف فنجان شیر کم چرب + یک قاشق چای خوری میوه خشک + نصف قاشق چایخوری دارچین + چای یا قهوه

صبحانه: یک سیب متوسط

ناهار: در روز دوم این وعده غذایی ، یک فنجان جو + یک فنجان ماست کم چرب + یک فنجان توت فرنگی برای ناهار بدهید.

شام: یک مشت بادام

شام: 150 گرم ماهی کبابی + یک لیوان کلم بروکلی + یک لیوان اسانس چینی

رژیم لاغری جو

رز سوم:

صبحانه: یک فنجان جو + یک فنجان شیر کم چرب + موز + وانیل + قاشق + چای یا قهوه

اصول صبحانه: دو کیوی

ناهار: نصف جو ، نصف فنجان شیر کم چرب یک چهارم فنجان گیلاس + یک قاشق غذاخوری دارچین

شام: یک سیب

شام: 150 گرم مرغ یا بوقلمون بدون چربی + یک فنجان کدو سبز + یک لیوان ژله

جو را به مدت پنج روز بخورید

روز چهارم:

صبحانه: چهار فنجان جو برای صبحانه ، یک فنجان صبحانه + یک فنجان ماست کم چرب + یک فنجان میوه خام + چای یا قهوه.

صبحانه: چند عدد بادام

ناهار: جو نیمه پوسته پوسته ، نصف فنجان شیر کم چرب نصف فنجان توت فرنگی + یک قاشق غذاخوری دارچین

شام: موز

شام: 150 گرم گوشت کبابی + سه فنجان سالاد + یک پرتقال

چگونه جو بخوریم؟

روز 5:

صبحانه: 1/2 فنجان جو + 2 فنجان شیر کم چرب + 2 فنجان کشمش + 2 فنجان زردآلو + چای یا قهوه

صبحانه: یک سیب

ناهار: نصف جو ، نصف فنجان ماست کم چرب و یک چهارم فنجان وانیل + وانیل

شام: قاشق کره بادام زمینی + 4 حبه گشنیز چینی

شام: خورشت مرغ پخته + دو فنجان سبزیجات + نصف پیمانه پودینگ رومیزی

رژیم لاغری جو

خواص جو برای سلامت جسمی

علاوه بر کاهش وزن و کاهش وزن. جو فواید دیگری برای سلامتی دارد. در مورد خواص آن بر سلامت جسمانی ما بحث شده است.

کاهش فشار خون و کلسترول

فشار خون بالا و کلسترول در صورت عدم کنترل می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. یکی از فواید شگفت انگیز جو این است که کاهش منظم فشار خون و کلسترول می تواند با مصرف منظم چربی خون و فشار خون را کاهش دهد. خون خود را کنترل کنید.

فواید شگفت انگیز جو

کاهش خطر ابتلا به سرطان

جو سرشار از فیبر است. سیستم روده و سیستم ایمنی را تقویت می کند و در برابر انواع سرطان ها محافظت می کند. علاوه بر این ، جو برای بدن سمی است و سلول ها را از بین می برد. حاوی سرطان و رادیکال های آزاد است.

سلامت استخوان و دندان

جو حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که یک راه عالی برای تقویت استخوان ها و دندان ها است ، بنابراین جو می تواند برای تقویت استخوان ها و دندان ها استفاده شود.

خواص بی نظیر جو

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

جو حاوی مقدار زیادی ویتامین C و مواد مغذی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و مصرف منظم آن به التیام زخم ها و جلوگیری از سرماخوردگی کمک می کند.

عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

یبوست یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی در انسان است. جو سرشار از فیبر است زیرا می توان آن را با کمک جو درمان کرد.

خوردن جو و جو برای سلامتی مفید است

درمان کم خونی

بسیاری از افراد ممکن است دچار کمبود آهن یا ویتامین B باشند ، اما می توان با کمک جو آن را از بین برد.

مواد معدنی موجود در جو بسته به نیاز روزانه

  • آهن 18
  • 15 درصد ریبوفلاوین
  • کلسیم 3
  • نیاسین 21٪
  • ویتامین B6 15
  • فولات 5
  • 30 درصد منیزیم
  • تیامین 40٪
  • منگنز 90٪
  • فسفر 25٪
  • پتاسیم 12
  • روی 17٪
  • 23 درصد مس
  • سلنیوم 50٪

در پنج روز وزن کم کنید و از این رژیم کاهش چربی جو برای وزن ایده آل خود استفاده کنید. می توانید سایر غذاهای لاغری را در سایت Arga ، از جمله رژیم لاغری خیار و رژیم هفتگی کاهش وزن ، بررسی کنید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید