You are currently viewing بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟


س: اریکا ؛ انتخاب غذاهایی که باید بخورم برای کنترل کاهش وزن برایم مشکل است. از دست دادن وزنی که برای خودم تعیین کرده ام برایم سخت است. آیا غذای خاصی هست که بخورم؟ کدام برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

به همین دلیل است که هر سال ، US News بهترین و بدترین رژیم ها را برای کاهش وزن رتبه بندی می کند. همه ساله مردم به کتابفروشی ها سرازیر می شوند زیرا می خواهند تا آنجا که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد “غذای رویایی” تازه تاج گذاری شده جذب کنند. (طبق سوابق ، رفتن به پالئو را در نظر بگیرید بدتریننمی تواند تصور کنید که. )

سالهاست. این غذای مدیترانه ای است ، اینطور نیست؟ روغن زیتون ماهی، اسفناج ، فلفل قرمز yadda yadda. مدتی رژیم DasH بود. همچنین یک منبع عالی برای کاهش وزن موفق است. امسال ، این دو با تغذیه ارتباط دارند. (کتابی که در تصویر بالا نشان داده شده است دستور العمل کامل مدیترانه ای‌ این محل خوبی برای شروع است. اینجا را ببین ) (اوه ، اگر از این پیوند یا پیوند دیگری در این کتاب برای بررسی پیشنهادات من استفاده کنید ، آمازون چند سنت برای ارجاع به شما به من می دهد.)

Weight Watchers ، مانند جنی کریگ ، به ویژه در بالای لیست برای کاهش وزن.

من اغلب از کاهش وزن در ماه ژانویه عصبانی می شوم. چون همه این افراد جدید در راه من هستند. تلاش برای بررسی موارد دیگر در لیست کارهای پیچیده و نادیده گرفته شد.

من نمی گویم این را نمی فهمم ؛ من کاملاً انجام می دهم. من سرانجام در سال 2018 برای سال مالی خود هستم: 31 دسامبر و آنچه باید قبل از آن انجام دهم 401Ks است. IRA ها ؛ 529s و کلمات اختصاری فانتزی هنوز من آنها را نمی فهمم. شرم بر شما ، من قطعاً کسی هستم “Giiiiiirllll ، بازی را متوقف کنید و مطمئن شوید که sh-t خود را با هم انجام می دهید.”

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی ، صحبت در مورد مکالمات “کاهش وزن” را که برای من ناامید کننده است ، مفیدتر می کند. از نظر فنی ، “غذاها” در حال حاضر برای کمک به کاهش وزن و درک نحوه خوردن شما در نظر گرفته شده است. اما برخی از این غذاها خنده دار هستند.

. بیا، رژیم کوکی چیست؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه برای توییت کردن کلیک کنید

اگر چیزی که بدنبال آن هستید لیستی از قوانین است ، رژیم مدیترانه ای را ببینید. شامل محصولات تازه ، گوشت را سبک بخورید. تمرکز بر چربی های سالم و گزینه های زیاد. این مزایا را از کشورهای بی شماری ، نه فقط ایتالیا تا مدیترانه (جایی که غذا نامیده می شود) به ارمغان می آورد و همه غذاهای آنها طعم و مزه عالی دارد. زیرا به نوعی با توجه به فصل تهیه می شود. وقتی با هم بزرگ می شوند برو با یکدیگر

اما این فراتر از این است ، اینطور است؟ غذای مدیترانه ای شغل ها قبول کنیم یا نکنیم. خواه ناخواه به دلیل افزایش غذاهای فرآوری شده ، غذای یک فرهنگ مزاحم نشده و از جامعه فرهنگی بهره برده است. آنها در آن منطقه زندگی می کنند غالبا در لیست سالم ترین های جهان

اما باور کنید. باور نمیکنم غذاهای فرآوری شده سرشار از فیبر و چربی هستند. پروتئین و رژیم های غذایی کم چرب سالم را می توانید در هر مکانی پیدا کنید. غذا دیوانه می بینید که کربوهیدرات بالایی دارد سالم ترین مردم همیشه در کتاب هستند راه حل منطقه آبیحتی یک خواندن سریع آن را روشن می کند. رژیم غذایی سالم قطعاً لیستی از غذاهایی است که می خورید مجبور هستم خوردن اما یک خط مرزی روشن مجبور هستم پشت میز بنشینید.

در واقع من وزن مطالعه کردم ضرر – زیان ابتدا و انتها حذف عادت ها و انتخاب های کاهش وزن است. بدون توجه به غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که قول می دهید بعد از کار یا هنگام خواب روی مبل روی مبل کاهش دهید ، نمی توانید وزن خود را کنترل کنید. و اگر از غذایی که در بخشهای کوچک می خورید راضی نیستید ، باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

چرا این هست؟ چیزی غذاهایی که شما را از اکثر رژیم های غذایی دور می کند ، نتایج معینی را به همراه خواهد داشت.

این هست همچنین چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم از خود بپرسید این است؟ همیشه“آیا این روشی است که من خودم را مدام در حال خوردن می بینم؟” پاسخ روشن است وجود دارد “بله” بودن

(برنامه رژیم غذایی من را به عنوان نمونه ای از رژیم غذایی تمیزی که در آن زندگی می کنم مشاهده کنید.)

در حقیقت ، رژیم مدیترانه ای تنها غذایی نیست که این غذا را تأمین می کند. این تنها فرهنگ بدون دستور العمل نیست که می توانید از دستور العمل ها و انگیزه ها استفاده کنید. کتابی که قبلاً به آن اشاره کردم. راه حل منطقه آبیاین فرهنگ های مختلف را با ظروف شگفت انگیز و انگیزه های غذایی زیادی که می توانید ترسیم کنید به نمایش می گذارد. چه چیز دیگری؟ کتاب چی بخورم؟ بیماری قلبی دیابت و فرهنگ های غیر محیطی دیدگاه متفاوتی در مورد غذاهایی که در بسیاری از نقاط جهان ایجاد می شود ارائه می دهند. راستش را بخواهید ، می توانید یک کتاب را از هر کتابفروشی در قفسه بردارید و یک کتاب آشپزی اختصاص داده شده به هر کشوری را در راه خود به شهر بردارید. اگر راحت باشید ، می مانید. (به من آموخت که چگونه ماهی را به روش های مختلف درست کنم. ویوا پرو.) (همچنین ویوا جسیکا هریس)

بنابراین به هر طریقی که می توانید رژیم غذایی خود را بررسی کنید. شما راضی؟ آنچه را که شادی و رضایت را به ارمغان می آورد بررسی کنید. اما فرایند مرزبندی برای شما مهمترین چیز است. خود را از عادات قدیمی که کنترل وزن را برای شما دشوار می کند جدا کنید. هر کلمه سالم است. رضایت بخش عادات جدید رضایت بخش را جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه خواهید بود.



دیدگاهتان را بنویسید