You are currently viewing آیا تو استرس داری؟  آن را امتحان کنید

آیا تو استرس داری؟ آن را امتحان کنید


امروز ما زمان زیادی را صرف می کنیم. می خواهم بگویم که من برای انتخاب رژیم غذایی سالم بسیار تلاش کردم ما (پست های اینستاگرام را می خوانیم و قصد خرید محصولات داریم) غذای سالم و رژیم غذایی و د) اما ما همه اینها را انجام دادیم اما نتیجه مطلوب را دیدیم ما متوجه نمی شویم!

به طور خلاصه ، نظریه ای وجود دارد به نام مجموعه نقطه نیازهای ما مشروط است

این می تواند انرژی مورد نیاز مانند استرس و همچنین مشکلات عصبی را تأمین کند در نتیجه تغییر بدن ، روند کاهش وزن مملو از مشکلات و شکست ها خواهد بود.
وقتی صحبت از نقش استرس و کاهش وزن می شود ، ابتدا باید به استرس فکر کنید. برخلاف افسردگی ، اختلالات عصبی یک بیماری شایع است. مثل کمی استرس است (به عنوان مثال رانندگی در شلوغی ترافیک ، کار و شرایط استرس زا)

پس ما چکار کنیم؟ این شرایط استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد در رژیم غذایی به جای نگاه به مواردی مانند شیوه زندگی چه می کند؟مصرف وی را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما من متوجه وزن او نشدم کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش 10 تا 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم.

آفرین! شما درخواست امتحان داشتید. پس ما چکار کنیم؟ این یکی از راه حل هایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم لیستی از کارهایی که می توانید برای کاهش استرس انجام دهید اوقات خوبی داشته باشی. آماده کردن

بر اساس تجربیاتم ، می خواهم یک لیست شخصی تهیه کنم. این ایده ها می توانند به شما کمک کنند.

روی یک صندلی بنشینید ، پاها را روی بالهای خود بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به سمت هدف طبیعی بروید. (باغ خوب است)

کشیدن، کشیدن

کلیک

فیلم تماشا کنید تئاتر (به ویژه کمدی)

یوگا تمرین کنید.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید