You are currently viewing آیا باید عادات غذایی خود را تنظیم کنید؟

آیا باید عادات غذایی خود را تنظیم کنید؟


زمان خواندن 4 دقایق

هنگام غذا خوردن ، بسیاری از مردم چرخ دستی را جلوی اسب ها می گذارند. به عبارت دیگر ، آنها قبل از توجه به نحوه غذا خوردن خود ، بر آنچه می خورند تمرکز می کنند. از مقایسه دیگری استفاده کنید ؛ مثل این است که تصمیم بگیرید قبل از ساختن چه مبلمانی در خانه بگذارید.

این چیزی است که من اغلب می بینم. آنها بر بهبود رژیم غذایی خود متمرکز هستند و نگران کلسترول یا قند خون خود هستند که می تواند منجر به ناشتا ، تهوع و استفراغ شود. به نظر می رسد در چرخه ای از چرای ناخواسته یا خوردن یویو قفل شده است.

برای رسیدن به جایی که غذای خود را دوست دارید ؛ اما تو دوباره مرا دوست داری این چیزی است که بدن شما برای تامین نیازهای سوختی و سیری به آن نیاز دارد. تمرکز بیشتر بر روی چگونگی و نحوه انجام آن. ممکن است برعکس فرهنگ گوارشی امروز باشد ، اما یادگیری گوش دادن ، خودآگاه است ؛ خود به خود می داند. خوشبختانه ، سه چارچوب خوب برای کمک به بهبود ارتباط شما با غذا وجود دارد. عادات غذایی ؛ آگاهانه و با دقت غذا بخورید

مصرف کیفیت

مهارت های غذا خوردن حاصل تغذیه متخصص تغذیه ثبت شده الین ساتر ، RD ، MS ، LCSW است. او می گوید: “اسرار تغذیه یک خانواده سالم.” چگونه غذا بخوریم نحوه افزایش غذای خوب ؛ “دستور العمل ها” و در وب سایت او. چند سال پیش ، در مصاحبه ای با ساتر برای مقاله ای ، از او خواستم یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد مدارک تحصیلی را نام ببرد. او می گوید: “این مربوط به خوردن غذاهای مناسب و اجتناب از غذاهای اشتباه است.” “آنها می گویند:” غذای خوب. “غذای بد.”

مشابه نیازهای مزلو در بالا و پایین. ساتر سطوح مختلفی از نیازهای غذایی را دارد. وی گفت: این مشکل برای کسانی است که مدت طولانی رژیم غذایی نامناسب داشته اند. او می گوید هنگامی که شخصی به اندازه کافی غذا بخورد ، می تواند برای خوردن غذای سرگرم کننده به بالا و پایین حرکت کند. “شما باید بتوانید آن پایه را ایجاد کنید. غذای کافی دارید. حمایت خوبی از خود دریافت می کنید. سپس بهتر می توانید از قبل برنامه ریزی کنید. “بنابراین می توانید با هر چیزی که مناسب یا در دسترس است بازی کنید و بازی کنید.

وی گفت: “مردم اغلب با انجام این کار ناامید می شوند.” در نهایت ، هنگامی که آنها به غذاهای مختلف علاقه مند هستند ، به ایجاد رژیم غذایی متنوع و مغذی کمک می کنند. ” بر اساس تحقیقات ، مصرف کنندگان واجد شرایط به مواد غذایی با کیفیت بالا دسترسی دارند. این امر به این دلیل است که تا حدی این واقعیت که شما به تنهایی میوه و سبزیجات نمی خورید به آنها اجازه می دهد به غذاهایی تبدیل شوند که آنها را خوشحال می کند. “مردم غذای مقوی می خورند ، نه به این دلیل که می خواهند بازی کنند. فرض اساسی تغذیه این است که از خوردن لذت می برید و احساس خوبی نسبت به آن دارید. ”

خوردن خود به خودی

منشاء تغذیه خودآگاه به دهه 1980 برمی گردد و در سال 1995 رسمی شد متخصصان تغذیه ثبت شده Evelyn Tribole ، MS ، RD و Elyse Resch ، MS ، RDN اولین کتاب خود را با عنوان “Intuitive Eating” منتشر کردند. آنها یک کتاب همراه در سال 2017 منتشر کردند و امسال “غذای روزانه بصیرت انگیز” را به 355 یارد مسابقه آورد ، شامل Insight Card Food و “Journal of Self-Consumer”.

ده اصل عزت نفس رد اشتها ؛ احترام به گرسنگی ؛ به پری خود احترام بگذارید ؛ غذای آرام بخش ؛ این شامل رضایت و احترام به بدن است. مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان بیشتر از نظر عاطفی سالم هستند و بیشتر درگیر عادات ارتقای سلامت می شوند.نمی تواند هنگامی که فرم بدنی بهتری دارند ، کمتر دچار سوء هاضمه می شوند.

با توجه به توانایی خوردن ساتر ، بسیاری از مردم سعی می کنند غذاهای خودآگاه را به “غذاهای گرسنه” منضبط تبدیل کنند. خوردن خود به خود شامل یادگیری تعادل بین گرسنگی و سیری است ، اما همچنین به شما کمک می کند تا از رژیم غذایی خود تغذیه و راضی باشید. آره اگرچه تغذیه بخشی از رژیم آگاهانه است ، اما Tribole و Resch در نهایت اصل “تغذیه سالم” را برای سلامتی خود پذیرفته اند. در حقیقت بسیاری از مردم معتاد به غذا هستند ؛ آنها باید بر نحوه بازسازی بدن خود تمرکز کنند. اولین

غذای نرم چیست؟ “غذاهایی را انتخاب کنید که مزه و طعم خوبی برای شما دارندکه به یاد داشته باشید ، برای سالم ماندن نیازی به رژیم غذایی کامل ندارید. اگر سوء تغذیه دارید یا میان وعده دارید ؛ با خوردن یا خوردن یک روزه وزن اضافه نمی کنید. مهم است که با گذشت زمان ، رژیم غذایی شما بهبود یابد. مهم است که کامل نباشد. ”

با دقت غذا خوردن

ذهن آگاهی و هوشیاری اجزای توانایی غذا خوردن و خوردن خود به خودی هستند. با این حال ، خوردن دقیق غذا به عنوان یک عادت منفرد باعث ناراحتی بیشتر می شود. اصطلاح “تغذیه دقیق” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شود ، اما تعاریف متفاوت است. مرکز تغذیه آگاهانه (TCME) یک رژیم غذایی محتاط محسوب می شود که منابع زیادی را فراهم می کند.

  • آگاهی از فرصتهای مثبت و پرورشی که از طریق انتخاب و آماده سازی غذا در دسترس است من به روانشناسی درونی شما احترام می گذارم.
  • از تمام حواس خود استفاده کنید انتخاب غذاهایی که شما را سیر می کند ، بدن شما را تغذیه می کندنمی تواند
  • واکنش به غذا (دوست داشتن ، دوست نداشتن یا بی طرفی) را بدون تصمیم گیری تشخیص دهید.
  • او از علائم گرسنگی و گرسنگی جسمی آگاه شد آنها را نیز به رفتارهای خوب راهنمایی کنید و از نمایش برخی رفتارهای ناسزا خودداری کنید.

متأسفانه ، بسیاری از مردم سعی می کنند خوردن محتاطانه را به غذا تبدیل کنند ، مانند تغذیه سالم و خوردن آگاهانه. این مورد توسط تعدادی از شرکت های مواد غذایی از جمله Weat Watchers انتخاب شد. در واقع ، متأسفانه تحقیقات زیادی در مورد تغذیه سالم بر کاهش وزن متمرکز شده است ، برعکس فراموشی. اگر می خواهید تغذیه سالم را برای خودتان کشف کنید ، به آندره میشل می ، MD و آندره آ لیبرشتاین ، MPD ، RDN مراجعه کنید ، “آنچه دوست دارید بخورید. من از آنچه می خورید خوشم می آید. »من کتاب ها را توصیه می کنم.

این پست حاوی پیوندهای وابسته به آمازون است. از خریدهای واجد شرایط من به عنوان شریک آمازون دریافت شده است.


کری دنت متخصص تغذیه مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام. نویسنده آزاد مشاور رژیم غذایی خودآگاه با نویسنده صحبت کنید. که شامل ابرقدرت های او می شود در برابر افسانه تغذیه مقاومت کنید در مقابل به زنان قدرت می بخشد برای اینکه بدن آنها بهتر و شادتر شود ؛ غذاهای مغذی و سالم انتخاب کنید.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید