You are currently viewing آیا این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید؟  زنان عمومی

آیا این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید؟ زنان عمومی


زنان به ویژه زنان یائسه وقتی روی ترازو قرار می گیرند عصبانی می شوند. آنها احساس می کنند همه چیز را “درست” انجام می دهند. اما به نظر نمی رسد وزن کم کنم. اگر سر خود را به نشانه موافقت تکان دهید ، ممکن است در یکی از این ده وزنه اشتباه کنید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه می توانید آنها را در مسیر اصلی خود قرار دهید تا بهترین باشید.

10 اشتباه در کاهش وزن

انگیزه ضعیف

روانشناس بالینی نویسنده کتاب The Revolution-free Diet ، نویسنده The Digestive Medicine می گوید: “وقتی مشتریان می گویند می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که هدف شما چیست؟ “بیشتر اوقات ، آنها” قول می دهند “که در صورت کاهش وزن به نوعی بهبود خواهند یافت. آنها شادترند. نازکتر بیشتر می خواهم یا ممکن است شانس بیشتری داشته باشید. اما این یک کلاهبرداری است که توسط فرهنگ غذا تبلیغ می شود. فرهنگ غذایی تصور می کند که افراد (وزن فعلی آنها) مشکل دارند و به اندازه کافی خوب نیستند. و آنها می خواهند ترفندهای جادویی را برای حل مشکل ایجاد شده به شما بفروشند. آره، این راه حل ها جواب نمی دهد. ”

روزه داری

نصف لوبیا روی بشقاب - اشتباه در کاهش وزن

بیشتر خانم ها زمانی غذا می خورند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند. ایده خوردن یک وعده غذایی به این معناست که در برخی مواقع قصد دارید غذای خود را کاهش دهید زیرا کار نمی کند. کوناسون می گوید: “فرهنگ رژیم غذایی می تواند با محدود کردن آنچه می خوریم به کاهش وزن کمک کند.” “برخی از غذاها بد هستند.” اما این درست نیست. کونسون می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد. و آنها باید به آنچه مردم تمرین تغذیه دقیق می نامند گوش دهند.

ما غذا خوردن دقیق را درک نمی کنیم

غذای آگاهانه (یا آگاهانه) صرفاً خوردن چیزی نیست که بخواهید ، صرف نظر از ارزش غذایی آن. این در مورد بدن شما است که در واقع به آنچه شما می گویید گوش می دهد. آرلن انگلندر ، نویسنده نامه پرخوری احساسی و غذای شما ، نویسنده کتاب روان درمانی و روان درمانی ، می گوید: وقتی سیر می شوید ، دیگر نمی خواهید غذا بخورید. کانسون می افزاید: “بدن ما به طور طبیعی برای خوردن غذاهای متنوع و مواد مغذی به دنبال حفظ وزن سالم است.”

کل گروه غذایی را حذف کنید

اگر حساسیت یا عدم تحمل ندارید ، دلیلی وجود ندارد که هیچ گروه غذایی را حذف کنید. کانسون می گوید: “ما وسواس غذاهای خوب و بد را داریم.” به طور خاص ، هدایت دائما در حال تغییر است. به یاد داشته باشید که چربی بد است. پس کربوهیدراتها چطور؟ ما باید از خوردن غذای شیطانی دست بکشیم. “

نانی وجود ندارد.  کربوهیدرات ها  نمیخورم

خودداری از خوردن برخی غذاها ، بستری برای تغذیه ناسالم است. انگليسي توضيح مي دهد که اگر با خود مي گوييد “نمي توانيد پيتزا بخوريد” ، هنگامي که پيتزا را دوست داريد ، زمينه پرورش پيتزا را ايجاد مي کنيد. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد سهم معقولی دریافت کرده و راضی خواهید بود. ”

رژیم غذایی

انگلستان می گوید: “اگر شما 10 بسته 100 کالری می خوردید ، 1000 کالری می خوردید.” این 1000 کالری به اندازه یک کیک خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذاهای محدودی نداشته باشید و آنچه را که دوست دارید میل کنید. انگلیسی اگر چیزی شیرین می خواهید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب یا خوب پخته بخورید.

مقیاس ها را می توان از نظر احساسی تعیین کرد

این انگلیسی می گوید: “استفاده از ترازو برای قلدری کردن خود ناسالم است.” “سرزنش خود می تواند استرس زا باشد و منجر به آشفتگی احساسی شود. ترازو زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی خود استفاده کنید. انگلیسی توضیح داد ؛ “شما باید توجه داشته باشید که اعداد در مقیاس در نوسان هستند. بنابراین وزن خاصی را تعیین نکنید. اگر چند کیلو اضافه وزن دارید ، ممکن است از خود بپرسید که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا خواب کافی ندارید.

آب کافی نیست

یک لیوان آب با لیمو و آب لیمو

این انگلیسی می گوید: “مردم فکر می کنند گرسنه هستند.” اما آنها تشنه هستند.

به عنوان تنبیه استفاده می شود

حرکت مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید ، مجبور نیستید بدوید. و اگر به خودتان فشار بیاورید ، حرکت به چیزی تبدیل می شود که بیش از آنچه انتظار دارید از آن اجتناب می کنید. فعالیت بدنی مورد علاقه خود را نسبت به آنچه فکر می کنید بهترین کالری را می سوزاند انتخاب کنید.

احساس می کنیم از نظر احساسی “بنزینمان تمام شده است”

خوردن غذاهای استرس زا.  احساسات خود را بخورید

ملی پوش تیم ملی انگلیس گفت: اکثر ما برای صرف شام می نشینیم و استراحت نمی کنیم. استرس را روی میز بگذارید و روی میز بگذارید. مغذی بودن ؛ برای شاد بودن به جای تلاش برای بازیابی ، ما در غم خود غوطه ور هستیم و بنابراین ، شکست بیشتری را تجربه می کنیم. ”

اهداف غیرواقعی

کوناسون می گوید: “با افزایش سن بدن ، وزن ما کاهش می یابد و مطمئناً چیز بدی نیست.” هدف شما ایجاد تعادل در کارهایی است که در 20 سالگی انجام داده اید. این عملی و سالم نیست. به جای تمرکز بر یک عدد در یک بعد ، بر پذیرش خود تمرکز کنید و با غذا رابطه سالم برقرار کنید.

اگر متوجه این اشتباهات در کاهش وزن می شوید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. در زندگی روزمره خود سالم و شاد باشید و روی رژیم غذایی خود کار کنید.

بیشتر بخوانید:

4 دقیقه ورزش … AKA Nitric Oxide Dump

راهنمای رژیم غذایی برای طول عمر

7 غذای شگفت انگیز ناسالم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام رایگان است ؛ ما هر هفته مقالات خوبی از این دست را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید