8 راه برای بهره مندی از ملاقات با متخصص تغذیه


توسط کیتلین اچ،

14 نوامبر 2022

با یک متخصص تغذیه ملاقات کنید!

هنگام شروع یک سفر کاهش وزن، دانستن اینکه دقیقا از کجا شروع کنید می تواند یک چالش باشد.

سوالات زیادی برای پیمایش وجود دارد!

  • کدام رژیم برای من بهتر است؟
  • تغذیه مناسب چگونه است؟
  • هر هفته چقدر می توانم وزن کم کنم؟*
  • آیا نیاز به ورزش دارم و اگر بله چقدر است؟
  • چگونه برنامه ای ایجاد کنم که برای من کارساز باشد؟

اشکالی ندارد که احساس غرق شدن و عدم اطمینان داشته باشید. خوشبختانه، متخصصانی وجود دارند که می‌توانند راهنمایی کنند، به سؤالات شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا یک برنامه کاهش وزن فردی ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

یک متخصص تغذیه ثبت شده، یک متخصص سلامت است که در بهترین راه ها برای استفاده از تغذیه، غذا، تناسب اندام و موارد دیگر برای کمک به شما در رسیدن به اهداف سلامتی خود متخصص است. Diet-to-Go می داند که ارائه این خدمات به مشتریانش چقدر ضروری است، به همین دلیل است که متخصص تغذیه و متخصص تغذیه ما، ربکا مونینگ، در آماده باش است تا به شما کمک کند تا یک برنامه کاهش وزن منحصر به فرد ایجاد کنید که برای شما مفید باشد.

هشت روشی که می توانید از کار با یک متخصص تغذیه بهره مند شوید را بخوانید.

۱) زمانی را صرف یادگیری شما می کنند.

ایجاد یک برنامه مناسب بدون دانستن اینکه شما چه کسی هستید غیرممکن است – سبک زندگی شما، آنچه شما را وادار می کند، اهداف سلامتی شما، شما نام ببرید. به همین دلیل است که یک متخصص تغذیه خوب وقت صرف می کند تا همه چیز را در مورد شما بیاموزد و مطمئن شود که متوجه می شود چه نیازهایی دارید که ممکن است با دیگران متفاوت باشد.

2) آنها می توانند نیازهای غذایی فردی شما را مشخص کنند.

هیچ دو نفری دقیقاً شبیه هم نیستند. به همین دلیل است که بینش یک متخصص تغذیه راهی عالی برای اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی متعادل متناسب با شما و بدنتان است. به عنوان مثال، رژیم کتو ممکن است برای افرادی که قندهای تصفیه شده بیش از حد در رژیم غذایی خود دارند، خوب عمل کند، اما ممکن است برای افرادی که زیاد ورزش می کنند، کارایی نداشته باشد. یک متخصص تغذیه متوجه خواهد شد.

3) آنها به شما در ایجاد یا نقد اهدافتان کمک می کنند.

داشتن اهداف، به ویژه اهداف هوشمند، خوب و خوب است. با این حال، گاهی اوقات می‌توانیم نسبت به آنچه در یک زمان معین قابل دستیابی است، غیرواقع بین باشیم. یک متخصص تغذیه به شما کمک می کند تا اهداف خود را ایجاد یا تنظیم کنید تا بتوانید انتظارات واقع بینانه ای در مورد اینکه چه چیزی موثر است داشته باشید، از سفر در حین رسیدن به آنجا لذت ببرید و نقاط عطفی را که در طول مسیر به دست می آورید جشن بگیرید!

4) آنها می توانند به شما کمک کنند تا در طول سفر در مسیر خود قرار بگیرید.

پس از کمک به شما در ایجاد یک برنامه، یک متخصص تغذیه می تواند از بازدیدهای بعدی استفاده کند تا شما را در مسیر درست نگه دارد. اینها شامل ارزیابی پیشرفت شما در طول مسیر و انجام تنظیمات در صورت لزوم می شود.

5) آنها می توانند به شما در مقابله با مسائل عاطفی در مورد غذا کمک کنند.

معمولاً مسائل روحی و عاطفی عمیق تری وجود دارد که ممکن است باعث شود وزن شما بالا برود یا سلامت شما از کنترل خارج شود. متخصصان تغذیه با شما آشنا می شوند تا به شما کمک کنند تا خودتان را بشناسید و درک کنید تا بتوانید روی بهبودی کار کنید. دانستن اینکه چرا انتخاب‌های بهداشتی ضعیفی انجام داده‌اید، می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

6) آنها می توانند سابقه سلامتی و کارهای آزمایشگاهی شما را ارزیابی کنند.

شما همیشه باید با پزشک خود در مورد درمان هر گونه مشکل سلامتی مانند دیابت، فشار خون بالا یا کلسترول بالا مشورت کنید. تغذیه همچنین اغلب نقش حیاتی در برنامه های درمانی مناسب ایفا می کند. متخصصان تغذیه می توانند به ارزیابی اینکه چگونه خوردن سالم تر ممکن است در درمان سایر بیماری ها معجزه کند کمک کنند.

7) آنها می توانند راهنمایی های تناسب اندام ارائه دهند.

همه نمی توانند یا نمی خواهند به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن ورزش کنند. با این حال، یک متخصص تغذیه می‌تواند به ارزیابی میزان تناسب اندام، در صورت وجود، کمک کند تا نه تنها به اهداف کاهش وزن خود برسید* بلکه سریعتر به آن برسید.

8) انگیزه ایجاد می کنند.

بخشی از هر سفر کاهش وزن که اغلب نادیده گرفته می شود (اما ضروری!) انگیزه است. می‌توانید از راه‌های مختلفی برای ادامه راه الهام بگیرید – گروه‌های آنلاین، دوستان و خانواده، رسانه‌های اجتماعی. اما چیزی در مورد داشتن متخصص تغذیه شخصی شما و پیشرفت شما در هر مرحله وجود دارد. این یک نوع انگیزه عمیق است که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

متخصص تغذیه - ربکا مونینگ

ربکا مونینگ، متخصص تغذیه داخلی Diet-to-Go، آماده است تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. ربکا بیش از 17 سال تجربه در کمک به افراد برای کاهش وزن، ورزش، تغذیه صحیح و سلامتی دارد. او به شما کمک می کند تا روی تصویر بزرگ تمرکز کنید و برنامه ای را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد. به علاوه، مشتریان رژیم غذایی می توانند به صورت رایگان از خدمات او استفاده کنند! برای تنظیم قرار ملاقات خود به ما به آدرس support@diettogo.com ایمیل بزنید.

———————————————— ———————————


نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی

کیتلین مدیر انجمن Diet-to-Go و یک دونده مشتاق است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام، بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.


متخصص تغذیه رژیمی