You are currently viewing 7 عامل شگفت انگیز که ماهیچه های شما را مهم می کند

7 عامل شگفت انگیز که ماهیچه های شما را مهم می کند


آیا بدن شما آماده عمل است؟

آیا در فعالیت های بیرون از خانه شرکت می کنید؟ خطرات ؛ با خانواده و دوستان خود خوش بگذرانید و به راحتی از کارهای روزانه خود بگذرید؟

کی اینو نمیخواد؟ من می دانم چه می کنم!

داشتن ماهیچه های قوی هریک از این موارد را آسان کرده و اعتماد به نفس کلی شما را افزایش می دهد. آره، سلامت کلی شما

7 عامل شگفت انگیز که ماهیچه های شما را مهم می کند …

  1. ماهیچه ها به بدن شما در کنترل قند خون کمک می کنند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند ، قند موجود در شریان های شما. با گذشت زمان ، این باعث کاهش سطح قند خون شما می شود.

    همچنین به بدن شما کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد. این می تواند از مشکلات متابولیک و دیابت جلوگیری کند.

  2. آنها شما را قوی می کنند. پیاده روی گلف ؛ باغبانی؛ دوچرخه سواري؛ پیاده روی رقصیدن بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل تمام ماهیچه های شما را تقویت می کند.
    مهم است که آنها به طور منظم برای قوی نگه داشتن آنها کار کنند.

    آیا می دانید تا سن 30 سالگی ، حجم عضلات شما کاهش می یابد و با افزایش سن افزایش می یابد؟ بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم.

  3. ماهیچه کالری بیشتری می سوزاند.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه شبانه روزی. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز و 10 پوند چربی 20 کالری می سوزاند. به نظر نمی رسد که این خیلی شبیه هم باشد. اما با گذشت زمان ، این احتمال وجود دارد که تغییر کند.
  4. برای روحیه و عزت نفس شما مفید است.آیا وقتی ماهیچه های قوی و متعادلی دارید وضعیت بهتری دارید؟ وضعیت بهتر باعث ایجاد احساسات بهتر و اعتماد به نفس بیشتر می شود.
  5. برای مفاصل و استخوان ها مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت می کند ، آنها را فعال تر کرده و درد را تسکین می دهد. من می توانم این را قول دهم.

    به دلیل میزان تمریناتی که برای عضلاتم انجام دادم ، درد زانو (احتمالاً آرتریت شدید) سالهاست که وجود دارد و تعویض زانو بد نیست.

    کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

  6. شما را زنده نگه می دارد.قلب شما ماهیچه است. ورزش ماهیچه های قلب شما را تقویت کرده و به شما در حفظ وزن سالم کمک می کند. از آسیب رگ های خونی ناشی از قند خون بالا و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.شما را فعال نگه می دارد. این می تواند به شما قدرت و استقامت دهد تا چیزهای جدید را امتحان کنید. تا بتوانید کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید.

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم یک تمرین را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات شبیه من است) ؛ من به همه دلایلی که این کار را نکردم فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه از لحظه تنبل من گذشته اند.

ترفند بعدی من این است که کفش و لباس ورزشی بپوشم و اگر دوست ندارم با اجازه شروع کنم. آفرین! وقتی شروع کردم ، همیشه می رفتم.

لطفاً دلایل خود را برای انجام تمرین و / یا نحوه ایجاد انگیزه در ورزش به من اطلاع دهید.


မင်း တို တို، من می خواهم 5 تا 20 دقیقه نتایج مثر دریافت کنم. (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد؟) سپس راهنمای تمرین Time Crunch من را بررسی کنید.

همچنین شامل عکس ها و توضیح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی معتبر تغذیه جامع
مشاور معتبر کارشناسی ارشد سلامت محل کار
Vitality و تیم قدیمی FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، خوش آمدید به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityنمی تواند این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی برای یک زندگی با کیفیت و فعال است. رایگان چالش ها اولین نفری باشید که محلی برای به اشتراک گذاشتن طنز است.

دیدگاهتان را بنویسید