You are currently viewing 5 نکته برتر در مورد تغذیه باروری

5 نکته برتر در مورد تغذیه باروری


ما اغلب فکر می کنیم که باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت به این معنا نیست آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما باردار نمی شوند. زندگی و لوازم جانبی با تغییر برخی از کارهای معمول در اکثر اوقات حذف برخی از عملکردها ، باردار شدن را آسان تر می کند.
تجربیات یک مادر

“تا آنجا که ما می دانیم ، ما کاری برای انجام داریم ما نمی دانیم. این می تواند مانع بچه دار شدن شما شود: ما در خانه ورزش کردیم و رژیم غذایی خود را فقط برای سه ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرت تغییر ، مانند تغذیه و شیوه زندگی ، می تواند بسیار فراتر از تولد باشد این باور نکردنی است و رسالت رژیم درمانی ماست
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
هر کس باید سلامت سلول خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشد. بنابراین ، پس از خواندن این نکات مهم ، خود را در 90 روز آینده پیدا کنید برای زایمان آماده شوید.

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای شما بسیار سخت خواهد بود. ولی باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات شگفت انگیز هستند. با تخم مرغ اسپرم ها بسیار جوان هستند و فشارهای آنتی اکسیدانی می توانند باعث آسیب شوند تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به اختلافات شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین) و میوه ها سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان ها هستند و حاوی 3-4 نوع هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند ایده خوبی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب آنتی اکسیدان ها را تأمین می کنند نارنجی، اسفناج ، کلم، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز؛ فلفل، گوجه فرنگی، هویج، هندوانه ، انواع توت ها انار و انگور.

فراموش نکن شریک زندگی خود را با خود ببرید

2 ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D است. به من ویتامین D دادند نام ویتامین خورشید به خوبی شناخته شده است و می تواند به اندازه کافی ویتامین های ما را تولید کند D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمولی ما ویتامین D برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن کافی نیست گاهی اوقات پاسخ این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D خود را از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. این نقشه راه به شما می آید چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید؟
ماهی قزل آلا بهترین منبع ویتامین D در ایران است. ماهی سلیمان ساردین شاه ماهی ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (منظور من این است که این ماهی ها ماهیان سردابی هستند ما منابع مشابه دیگری داریم) روغن ماهی نیز منبع خوبی است کپسول محسوب می شود. شیر و محصولات لبنی ؛ زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. به من چند خمیر داده شد سرشار از ویتامین D

3 چربی های ضد التهابی امگا 3 بخورید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند. پیشگیری مناسب از بارداری بسیار مهم و ضروری است. هدف در حال حاضرنیازی نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم. تو باید بدانی در عرض 2-3 هفته ، ماهی های معمولی ، شبیه ماهی روغنی ساردین پادشاه ماهی نخورید. بهتر از این است که به دنبال یک مکمل امگا 3 خوب باشید خوب بنظر میرسه.

4 استرس را کاهش دهید.

من میفهمم در این شرایط عادی ، شخصی به شما می گوید آرام باشید به طور تصادفی ، شما می خواهید مشتی حواله زیبا را در قلب خود جشن بگیرید تو به من فحش میدی اما این هورمون استرس نیز هست کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع ضروری خود تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، هر دو را می دزدد اینها هورمونهای استروئیدی هستند. بنابراین ، تولید کورتیزول را کاهش می دهد منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد :

ویتامین C و ویتامین B به کاهش استرس کمک می کند. خورده اند شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید در مقاله نقل قول کنید به سایت بروید) اما صادق بودن بخش مهمی است آروم باش. کاری را که دوست دارید انجام دهید ؛ خوشحال باش برگشت یوگا تمرین کنید. ورزش. موسیقی گوش کن کتاب خواندن از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت
شما می خواهید با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5 مکمل های بارداری مصرف کنید.

این مولتی ویتامین ها دارای 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری هستند بارداری و شیردهی. اگر منتظر اولین بارداری خود هستید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما آشنا هستیم به مشتریان توصیه می شود این دارو را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند بخور

ما اغلب به تخمهایی که در تخمدانهایشان تخم می زنند فکر می کنیم ما هرگز نمی توانیم کاری را که تا انتها پایدار و سالم است انجام دهیم بگذار باشد !! خوب ، این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه رشد تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت و غیرطبیعی بودن تخمک های ما دارد. حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در گذشته صادق است مدتی است که هورمون های خود را کنترل می کنید و در واقع خسته شده اید استروئیدهای مورد نیاز در دوران بارداری بسیار مهم هستند خوش بگذره (برای کنترل هورمون ، به عنوان مثال ، مصرف قرص های ضد بارداری ؛ حتی برخی از محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه و بدون نسخه هورمون وجود دارد. )

زنا با استفاده از مولتی ویتامین ها در دوران بارداری احتمال بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید چه باید کرد بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد.

یادداشت مهم

این مکمل بارداری را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیدبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً هر روز یک وعده غذایی معمولی می خوریم
ارجاع می دهیم در برخی موارد ، این مکمل ممکن است عوارض جانبی مانند تهوع داشته باشد این روند را با مشورت یک متخصص ادامه دهید. گمشو مصرف آنچه فکر می کنید را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید درمان ویژه حضور جراح ؛ مشکلات خونریزی در طول درمان قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن
سعی می کنم به زودی مطلبی در مورد تغذیه ارسال کنم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید