You are currently viewing 11 بدترین غذایی که نباید قبل از ورزش مصرف کنید

11 بدترین غذایی که نباید قبل از ورزش مصرف کنید


آنچه در این مقاله می خوانید

کاری که هیچ کس در باشگاه از او نمی خواهد گرسنگی است. از دست دادن رژیم غذایی اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهای مناسب و تغییر به انرژی برای کیفیت ورزش ، به ویژه ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

می دانید که نباید یک تا دو ساعت قبل از کلاس پیتزا بخورید ، اما قبل از ورزش غذاهای مهم دیگری نیز وجود دارد. در این مقاله، مجله علوم ورزشی توضیح می دهد که بیشتر افراد دچار سوءتغذیه چه چیزی بیشترین خستگی را قبل از تمرین ایجاد می کنند و چه چیزی بخورند.

باقیمانده

رشته فرنگی برنج و سیب زمینی منابع خوبی از کربوهیدرات هستند و برای اکثر مردم مفید است. اما بهترین راه برای خوردن آنها این است که به سادگی بدون سس گوجه فرنگی و هر چیز دیگری ورزش کنید. طعم و عطر شما را آزار خواهد داد. معده

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند منبع خوبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “پر شدن چربی کند است.”

بدیهی است که قبل از ورزش باید روزه بگیرید. واضح است که لازم نیست فکر کنید. حتی میان وعده های سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند شما را بیمار کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. طبق گفته کلینیک مایو ، رژیم های غذایی پرچرب می توانند باعث ایجاد نفخ در هنگام ورزش شوند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 بدترین غذایی که نباید قبل از ورزش مصرف کنید

پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، اما می تواند یک سلاح نیز باشد. برخی از شکلات های قبل از تمرین پروتئین بالایی دارند اما کربوهیدرات کمی دارند.

چربی مانند چربی خیلی سریع وارد جریان خون نمی شود. بنابراین حتی اگر غذا بخورید ، ممکن است احساس خستگی و لرزش کنید. ” به عنوان یک دستورالعمل کلی ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد تا سطح انرژی شما حفظ شود. فریب بازاریابی و تبلیغات را نخورید. پروتئین دارای قند بالایی است. شما به دنبال چیزی هستید که راحت تر بازی کند. اگر چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، یکی را انتخاب کنید که قند و چربی کمی دارد.

قبل از ورزش سالاد سبزیجات بخورید

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است قبل از تمرین عالی به نظر برسد ، اما اینطور نیست. طبق گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم، به گفته کلینیک مایو ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا ادعا می کند که سطح بالای فیبر می تواند ناراحتی جدی ایجاد کند ، به ویژه هنگام دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، دارای فیبر زیاد و آجیل و دانه ها دارای چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ کدام از آنها انرژی کافی برای کربوهیدرات ها را تامین نمی کنند.

آب میوه و ژله

مایعات ؛ مایعات ؛ نوشیدن نوشیدنی های شیرین مانند نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث نفخ و اسهال شود. این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت بدن مفید هستند ، اما انرژی پایداری را تأمین نمی کنند. آنها را در حد اعتدال بخورید ، به ویژه با رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات بالا برای ورزش طولانی مدت. این می تواند باعث رفلاکس اسید شود ، به ویژه اگر برنامه ورزشی شدید دارید.

نوشابه های گازدار

11 بدترین غذایی که نباید قبل از ورزش مصرف کنید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث نفخ و نفخ معده در بیشتر افراد می شود. بیش از حد شکر ، که در نوشیدنی های گازدار رایج است ، اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه این موارد می تواند باعث مشکلات معده شود. تحقیقات نشان می دهد که کافئین ممکن است قبل از ورزش سطح انرژی شما را افزایش دهد ، اما کمی موثرتر از نوشیدنی های کافئین دار یا نوشیدنی های انرژی زا است.

سبزیجات

غذاهای غنی از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی خوب هستند ، اما خوشمزه نیز هستند. سبزیجات خام مانند اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد باعث ناراحتی شدید شوند. سبزیجات پر فیبر اغلب باعث نفخ و نفخ می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش چیزی سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از آب سبز و سالاد را انتخاب کنید. نصف فنجان میوه مورد علاقه خود را بخورید ، با آب و کمی بلغور جو دوسر یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما می تواند جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را به طور منظم بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار دچار سوء تغذیه هستند و از همه مهمتر قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما قند بالای آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد سیستم گوارشی شما شده ، سرعت شما را کاهش داده و باعث فلج شدن شما شود. بجای، نوشیدن آب گوجه فرنگی کم نمک که حاوی پتاسیم است ، به دلیل دارا بودن نمک کم ، می تواند به تنظیم فشار خون و حتی کنترل سطح آب کمک کند.

نان سبوس دار و مافین

آره، هنگام ورزش ، بهتر است نان سبوس دار بخورید. به طور کلی ، مخمر و کربوهیدراتهای محدود شده با گلوتن باعث التهاب می شوند ، که باعث می شود آب آنها حفظ شود و باعث نفخ شود. این نان ها به شما انرژی می دهند ، اما عوارض جانبی آن ارزشش را دارد. در عوض ، می توانید از کمی کره و برش های موز و یک نان ذرت یا تورتیلا با فیبر کم استفاده کنید.

دانه های خیس

اگر قبل از ورزش با یک مشت غلات خام خود را سرگرم کنید ، شکم شما متورم می شود. این دانه ها سرشار از چربی هستند و اگر از رژیم غذایی کم فیبر استفاده می کنید می توانید آنها را محدود کنید.

یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کنید. قابل خوردن است چاق ترکیب پروتئین و کربوهیدرات یکی از سه مورد اساسی برای عملکرد مطلوب بدن است.

ادویه ها

هیچ کس گرفتگی عضلات و حالت تهوع را دوست ندارد. این امر به ویژه در صورت خوردن غذاهای تند از شب قبل صادق است. هضم غذاهای حاوی فلفل و ادویه بیشتر طول می کشد. بنابراین به جای آماده شدن برای بیرون رفتن ، چرت می زنند. اگر می خواهید یک غذای خوشمزه و تند داشته باشید ، می توانید مرغ یا بوقلمون غنی از پروتئین را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که از مارک های کم نمک و غیر تقلبی خرید کنید.

نکته آخر

استقامت فردی متفاوت است. ورزش در هضم غذا اختلال ایجاد می کند. این معمولاً به این معنی است که غذاهای مناسب با روال تمرین شما مطابقت ندارد. مهمترین نکته در تمرینات قبل از تمرین این است که رژیم جدیدی داشته باشید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر قصد دارید یک مسابقه بزرگ یا یک تمرین سنگین انجام دهید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از انواع خاصی از تمرینات آزمایش کنید تا از وقایع ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

ویرایش و ترجمه elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی- آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید