چه چیزی یک رژیم کتوژنیک برای بدنسازان را می سازد؟

رژیم کتوژنیک چی بخوریم تریگلیسرید با زنجیره متوسط (MCT) بیشتر از LCTها، کتوژنیک هستند؛ چرا که هنگام سوختوساز، کتونهای بیشتری بر حسب واحد انرژی تولید 10 مطمئن روش‌ها برنامه غذایی کتوژنیک شرکت شما به پایین 1402 میکنند. الان حدود ۴ ماهه بیرون زدگی از مقعدم احساس میکنم. من 7 روزه که لیزر بواسیر خارجی انجام دادم واینکه دکترم گفتند که نمیدونم چه اصطلاحی بکار بردند که اونجای مقعدم تنگ است برام درستش کردن و از داخل مقعد ام را بخیه زدن همزمان با لیزر انجام شد . دختری ۱۹ساله هستم،حدود دو هفتست که تو ی مدفوعم خون تازه و روشن میبینم،هیچ گونه درد و سوزشی هم ندارم،فقط گاهی خارش مقعد،هفته پیش به پزشک مراجعه کردم،بدون معاینه فیزیکی برای من شیاف انتی هموروئید و پودری تجویز کردن که شکمم رو شل کنه..الان بعد از یک هفته که شیاف رو استفاده کردم،با این ک یبوست هم ندارم،هنوز خون دفع میکنم.حتا یکبار یه چیز ژله مانند همراه با خون دفع کردم.آیا ممکنه که بواسیر نباشه،سرطان باشه؟ 16سال دارم دوهفته قبل چندروز بعد از مدفوع یک قطره خون شفاف بدون درد می آمد رفتم دکتر گفت هموروئید و شیاف و کپسول رو همورین تجویز کرد.الان پنح روز که کاملا خوب شدم فقط اسهال شدم .در ضمن سابقه کولیت عصبی روده دارم و هروقت اوت میکنه کپسول کلپرمن میخورم .نمیدانم علت اسهال داروها است یا کولیت عصبی روده.آیا باید داروهای هموروئید رو ادامه بدهم ودرکنار آن کلپرمن رو هم میتونم بخورم؟

بهتر است قبل از دفع ناحيه مقعد بخوبى با پماد چرب شود تا مدفوع راحت خارج شود. با این میزان، شما به میزان خوبی از ویتامین بی دسترسی دارید که انرژی بدن را تامین میکند. بینایی را بهبود می بخشد: خامه دارای بخش زیادی از ویتامین D (رتینول) است. بدون استثنا، رژیمهای کم کربوهیدراتی به هر شکلی منجر به کاهش وزن ابتدایی بیش از رژیمهای کمچرب میشود. مشخصه این وعده ها، کاهش وزن زیاد در مدت کم است. هرزگاهی وقتی اول مدفوعم سخت باشه و بد بیاد درد میگیره و مهمتر اینکه خیلی کم در این مواقع خونریزی دارم به قدری که یک قطره هم نیست و فقط موقع پاک کردن یکم خونی میشه به رنگ روشن! هدف از مصرف قرص لاغری تنوئید ریتارد، کمک به جلوگیری از اشتیاق بیمار برای غذا خوردن و رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر کاهش اشتها است. این امر می تواند به شما کمک کند اگر رژیم کتوژنیک را با ورزش ترکیب کنید. روزانه نيم ساعت ورزش بصورت پياده روى با سرعت متوسط داشته باشيد.

فروشگاه کتوژنیک در اصفهان

و یا سرعت پیشرفت بیماری را به حداقل رساند. دچار یبوست شدم و موقع دفع کمی خون دیدم و همون یبار بود بعد از اون فقط احساس کمی سوزش دارم موقع راه رفتن یا نشستن و دنبالچه و قسمت پایینترش هم درد میکنه وقتی راه میرم یا اخرشب . سلام ببخشید من چنباری هس وقتی دفع از طریق مدفوع داشتم چند قطره خون اومد بعدا هم یه چیز کوچیک تقریبا قرمز مایل به سیاه در قسمت مقعدم ایجاد شد الان ک نگا کردم نبود ولی بازم خون اومد من ۱۹ سالمه و هیچ رابطه ای نداشتم این مشکل جدیه؟ ولی اصلا درد و سوزش ندارم. واقعا ممنون كه ج داديد حتما براي ليزر اقدام ميكنم پيشتون ولي تا اون موقع بهم بگيد كه الان چه پمادي براي شرايط من موثره كه زخمم خوب شه و بتونم راحت دستشويي برم حتي يبوست هم ندارم با درد شديد ميرم دستشويي چون هموروئيدم بيرون زده ايا پماد داخلي استفاده كنم يا بيروني؟ سلام من هفده سالمه سال پیش به یه کلینیک مراجعه کردم و گفتن برای درمان با لیزر باید سن هجده سالگی مراجعه کنم از ابتدا خونریزی نداشتم گاهی درد و بیرون زدگی بود گفتن ورزش های هوازی انجام بدم و اینکه معده ی عصبی دارم الان بهترم نه بیرون زدگی داره نه درد اما هنوز این بیماری و دارم به نظر شما ممکنه خود به خود خوب بشه یا حتما باید برای لیزر برم؟ This  post has ᠎been created  by GSA Content Gen᠎erator D em᠎over᠎si on᠎!

از ملین های زیادی هم استفاده کردم ولی نمیتوانم دفع کنم. سلام و عرض ادب ،من حدود دو سال پیش احساس درد و خارش شدید در ناحیه مقعد داشتم و بعد مدتی یه ضایع اندازه عدس کنار مفعدم بوجود اومد و دوباره براثر یبوست یه ضایعه دیگه هم ایجاد شد و چند ماه پیش هم در موقع اجابت مزاج درد شدیدی داشتم همراه با خونریزی که متوجه شدم یه ضایع گوشتی از داخل وجود داره که زمانی که اجابت دارم میزنه بیرون و درد داره و دقیقا جلوی مقعد هست سعی میکنم یبوست نشم ولی باز گاهی اوقات سوزش داره آیا باید لیزر کنم و بواسیر داخلی و خارجی رو همزمان با هم لیزر میکنن و آیا برگشت نداره واقعا میترسم از عملش خواهشا راهنمایی کنید خیلی اذیت میشم و آیا استراحت نیاز داره. ایا برگشت پذیر هست ؟ سلام من ۳۷ سال سن دارم حدود ۱۵ روز پیش عمل لیزر و اسفنکترومی را به هم انجام دادم تا روز دهم مشکلی نداشتم ولی سه چهار روزه که موقع دستشویی از داخل مقعد خارش و سوزش دارم ولی نه به شدت قبل از عمل خاهش میکنم راهنماییم کنید ایا امکان بازگشت شقاق در این فاصله هست وایا احتیاج به مصرف دارو یا پماد هست یانه؟

رژیم کتوژنیک در شیردهی ایا باید تغییر رشته بدم؟ سلام ۱هفتست لیزر همورویید کردم دکتر شربت واسه شل شدن شکم داد خوردم طوریکه که در روز چندبن بار میرفتم دستشویی بصورت ناقص که شربت رو قطع کردم الان بعد یک هفته متوجه شدم کمی خونریزی دارم در صورتیکه چندروز اول اینطور نبود چرا بعد ۱هفته باید سوزش و خونریزی داشته باشم؟ سلام دکتر من یک بار عمل بواسیر کردم دوماه اول خوب بودم ولی بعدش همچنان درد دارم نمیتونم تحمل کنم میشه راهنمایی کنید. یه چند هفته ای هست که درون مقعدم یک برامدگی به اندازه یه نخود کوچک مانند گوشت اظافه ایجاد شده ولی اصلا اذیت نمیشم میخواستم بدونم اگه هیچ درمانی صورت نگیره مشکلی پیش امیدد؟ سلام همه مراکز می گن که عمل با لیزر دردی نداره ولی من عمل کردم خیلی درد دارم و دکتر گفت که تا یک هفته این درد ادامه دار هست چرا؟ سلام من یک ماه پیش خیلی کمتر از چن قطره خون همراه مدفوع داشتم بعدش دیگه خونی نبود خوشبختانه و سریع هم به پزشک مراجعه کردم و یه شربت لاکتوز و پماد هموروئید نوشتن که چن روز استفاده کردم و جواب داد و آزمایش خون و مدفوع دادم و آزمایش خوب بود هیچ مشکلی نداشت حتی واسه اطمینان کونولوسکوپی هم دادم و اونم هیچ مشکلی نداشت خوشبختانه و همه چی نرمال بود حالا سوال من اینه آیا میتونم ورزش کنم ؟

از سوئی دیگر بعضی روشها مثل عمل های جراحی گرچه در کاهش وزن و چربی بدن بسیار سریع و مؤثر هستند اما گذشته از اینکه مناسب همه افراد نیست؛ محدودیتهای زیادی از جمله هزینه بالا، دوران نقاهت بعد از عمل وعوارض جدی بعد از عمل دارند و مهمتر اینکه در صورتی که افراد رژیم غذایی مناسبی را رعایت نکنند بعد از مدتی، برگشت وزن خواهند داشت. نشانههای این تغییرات سریع و گسترده معمولاً ناخوشایند است و در اصطلاح آنفولانزای کتو نامیده میشود. جالب تر اینجاست در این رژیم بدون محدود کردن چربی یا کالری کلی روزانه کاهش وزن سریع اولیه را تجربه می کنند. آنفولانزای کتویی در حقیقت مشکل یا عارضهای است که در مراحل اولیه این رژیم غذایی بروز میکند. همچنین به دوستان و اعضای خانواده تان پیشنهاد دهید تا در کنار شما از رژیم کتو لذت ببرند. دلایل زیادی برای بهتر بودن رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به رژیمهایی با محدودیت چربی وجود دارد؛ دلایلی از جمله افزایش مصرف پروتئین برای بهرهمندی بیشتر از فواید آن، در کنار افزایش کتونها، کاهش فشار خون و تنظیم انسولین. نزدیک چندسال میشد بصورت پراکنده مثلا فصل های زمستان یا اینکه مواقع پریودی میدیدم موقع اجابت مزاج درد داشتم و گاهی هم مقدار کمی خون میدیدم.

سلام. من همیشه دو سه روز قبل از پریودم یبوست میگیرم و بعضی ماه ها هم یبوست باعث خونریزی و درد موقع اجابت مزاج میشه. بازم ممنون از پاسختون من مشكل داخلي ندارم فقط هموروئيدم بيرون زده موقع دستشويي زخم ميشه و درد ميگيره اندازه نيم سانت بيرون اومده يه پودري ميخورم كه شكمم نرم كار كنه.در اين صورت دردش كمتر ميشه اگر يه روز سفت كار كنه ميميرمو زنده ميشن فقط ميخوام يه پماد بهم معرفي كنيد كه بزنم زخمو زود خوب كنه داخلي درد ندارم نيازه پماد داخلي با اپليكاتور بزنم؟ من 22سالمه دیشب درد خفیف در ناحیه آنال داشتم وامروز فهمیدم یک زائده در امده درد خاصی هم ندارم حتی در حین دفع مدفدع نمیدونم دقیقا چیه ؟ سلام.من چندماهیه متوجه یک تیکه گوشت اضاف خیلی کوچیک اطراف مقعدم شدم که درد وخارش وهیچ علامتی نداره میخواستم ببینم این بدترمیشه؟ ممکنه به خاطر پوستی داخل مقعدم که در اثر عمل به وجود اومده باشه؟ سلام دو روزه که هموروئیدم را جراحی کردم چون یه سمتش خیلی بیرون زدگی داشت که دکتر به من گفت همورویید داخلی و همون سمت که بیرون زدگی داشته را برداشته الان مجددا یه قسمتی از همورویید زده بیرون که تماس گرفتم دکتر گفتن بعد از عمل عادیه و تا یکی دو هفته درست میشه.

فواید و مضرات رژیم کتوژنیک

دیابت یکی از بیماری هایی هستش که متاسفانه خیلی از افراد درگیر اون هستن. سلام دکتر من چند روز پیش برای مشکل شقاق رفتم پیش پزشک و دسووری که داده بودن پماد ام جی باریج هم بود ولی فکر کنم گفتن روزی ۲بار بمالم دقیقا یادم نمیاد ولی وقتی از داروخانه خریدم دستور خود دارو برای داخل مقعده ولی حتی داروخانه هم نوشت روزی ۲بار بمالید الان من باید داخلی مصرف کنم یا بمالم؟ چند ماهی ست که دور مقعد تورم داشته ولی اخیرا دردش شروع شد که ده روز پیش جراحی هموروئید کردم غیر از تحمل درد زیاد دور مقعد ورم زیادی نسبت به قبل داره . از این طریق بدن شما قبل از حذف کامل کربوهیدراتها، یاد میگیرد که بیشتر از چربیها استفاده کند. یکی از عوارض حذف کربوهیدرات لرزش است. محدودیت دریافت مایعات در گذشته یکی از ویژگیهای این رژیم درمانی بود، اما چون موجب یبوست و سنگ کلیه میشد، دیگر آن را مفید نمیدانند. کمک کند. ولی همچنان به تحقیقات بیشتری برای تایید و تعیین اثر بخشی و ایمنی طولانی مدت این نوع رژیم نیاز داریم. با عرض سلام ادب و احترام .مدت ۱۰ روز که لیزر بواسیر کردم ولی بیرون زدگی مقعد دارم همراه با درد .

باسلام و احترام من 5 روز پیش عمل جراحی بواسیر خارجی با لیزر داشتم. سلام از ۹ مآه بود عمل اول ولی الان ۳۹ سلام دارم خونریزی دارم مانند شیلنگ آب سوراخ بشه همان طور است تالار ۵ بار عمل کردم ولی جواب نگرفتم درد اصلا نداری همانیم مثانه هم داشتم عمل.شده۲۵سال پیش. من مشکل هموروئید دارم ولی دکتر تشخیص شون این بود که نیازی به جراحی نیست و دارو بخورم. مشکل خاصی هم تا بحال ایجاد نکرده. در پروتکلهای قدیمی، درمان به صورت یک گرسنگی طولانیمدت آغاز میشد تا بیمار محدودیت شدید دریافت کالری داشت ۵-۱۰٪ وزن بدنش را از دست بدهد، اما نگرانیهایی که بر سرِ سلامتی و رشد کودک وجود داشت سبب شد تا در پروتکلهای جدید محدودیتهای رژیمی کمتر شود. ممکن است در بعضی از بیماری های خاص مانند دیابت و سندروم متابولیک این نوع رژیم مزایایی داشته باشد ، اما به طور کلی برای حفظ سلامت و هموستاز بدن پیروی از یک رژیم متعادل و متنوع توصیه می شود. محققان اعلام کردند که رژیمی به مانند رژیم کتوژنیک باعث میشود که اندازه ذرات کلسترول بد افزایش یابند اما در مجموع تعداد ذرات کاهش پیدا میکند.