وبلاگ


  • تناسب اندام خود را متناسب با سن خود تنظیم کنید

    توسط کیتلین اچ،

    19 فوریه 2024

    تناسب اندام خود را متناسب با سن خود تنظیم کنید

    می دانید که ورزش ضروری است، با مطالعات بی شماری که نشان می دهد چگونه می تواند همه چیز را از سلامت قلب گرفته تا ایمنی، شادابی پوست و موارد دیگر را بهبود بخشد. اما اگر در زندگی ادامه می دهید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که هر حرکتی با افزایش سن کمی دشوارتر می شود – چه تا به حال یک ورزشکار مشتاق بوده اید یا نه.

    واقعیت این است که در حالی که شما همیشه باید تلاش کنید تا ورزش را به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خود تبدیل کنید، اما در مراحل مختلف زندگی شما متفاوت به نظر می رسد – و این چیزی بیش از آن درست است.

    ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بفهمید چه نوع ورزشی ممکن است برای شما مناسب باشد!

  • 7 نکته در سبک زندگی برای کاهش کلسترول بد

    توسط کیتلین اچ،

    12 فوریه 2024

    7 نکته در سبک زندگی برای کاهش کلسترول بد

    کلسترول نقشی حیاتی در بدن شما ایفا می کند و تضمین می کند که سلول های خونی بدن می توانند تکثیر شوند و ویتامین های ضروری را دریافت کنید.

    اما سطوح بالای کلسترول می تواند اثر معکوس داشته باشد و خطر ابتلا به بیماری های جدی را که منجر به سکته مغزی، حمله قلبی و حتی مرگ می شود، افزایش دهد.

    آیا نمی خواهید چند نکته ساده در سبک زندگی داشته باشید که بتوانید فوراً برای کاهش سطح کلسترول و احتمالاً سال ها به زندگی خود اضافه کنید؟

  • شیرینی ولنتاین خود را با این دستور العمل های شیرین راضی کنید

    توسط کیتلین اچ،

    5 فوریه 2024

    شیرینی ولنتاین خود را با این دستور العمل های شیرین راضی کنید

    روز ولنتاین دقیقاً نزدیک است. اگر قصد دارید مهارت های آشپزی را برای یک شب آرام در کنار معشوقه خود تقویت کنید، افزودن یک دسر خوشمزه و سبک در پایان غذا به آنها نشان می دهد که در سطح بعدی هستید. یا شاید می خواهید بچه هایتان دسر سال را به مهمانی کلاس روز ولنتاین ببرند.

    در هر صورت، نمی‌توانید با فهرست هشت دستور غذای سالم‌تر دسر روز ولنتاین ما اشتباه کنید تا شیرینی معشوقه‌تان را برآورده کنید.

  • خلاصه دستور غذا: 8 سالاد خوشمزه برای هر فصل

    توسط کیتلین اچ،

    29 ژانویه 2024

    خلاصه دستور غذا: 8 سالاد خوشمزه برای هر فصل

    این ترکیبی است که به بیش از یک قرن پیش باز می گردد: سالاد و تغذیه سالم. اکثر رژیم های غذایی سالم سالاد را به طور منظم ترکیب می کنند و بیشتر سالادها بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند.

    و اگر شما در میان بسیاری از افرادی هستید که به اشتباه فکر می کنند سالاد خسته کننده است، دوباره فکر کنید. سالادها در تمام طول سال خوشمزه هستند، به شرطی که کمی خلاقیت را امتحان کنید!

  • ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد

    توسط کیتلین اچ،

    22 ژانویه 2024

    ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد

    ورزش در هر زمانی از روز می تواند کمک زیادی به تقویت سلامت جسمی و روانی شما کند. با این حال، یک مطالعه اخیر نشان داد افرادی که صبح ها، به ویژه بین ساعت 7 تا 9 صبح، ورزش می کنند، نسبت به افرادی که در اواخر روز ورزش می کنند، لاغرتر هستند.

    آیا زمانی از روز که در تناسب اندام خود قرار می گیرید واقعاً می تواند تفاوتی ایجاد کند؟

  • تناسب اندام زودتر در زندگی به معنای کاهش خطر ابتلا به سرطان در آینده است

    توسط کیتلین اچ،

    15 ژانویه 2024

    تناسب اندام زودتر در زندگی به معنای کاهش خطر ابتلا به سرطان در آینده است

    با افزایش سن، زندگی پیچیده می شود. با انباشته شدن مسئولیت‌ها، زمان ما محدودتر می‌شود، ما بچه‌هایی داریم، روی ساختن حرفه‌مان تمرکز می‌کنیم.

    هرچه پیچیده‌تر شود، تناسب در ورزش و تمرکز بر مراقبت از سلامت جسمانی‌مان می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد. ممکن است تناسب اندام را در اولویت قرار داده باشید و در سنین جوانی حداقل چهار یا پنج روز در هفته ورزش کنید، اما با افزایش سن، تناسب اندام از بین می رود. می دانید که علم می گوید تناسب اندام می تواند از سرطان و سایر بیماری ها جلوگیری کند، اما انجام مداوم آن تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

    اگر این برای شما صادق باشد، ممکن است خبرهای خوبی وجود داشته باشد.

  • علم ذهن آگاهی و کاهش وزن

    توسط کیتلین اچ،

    8 ژانویه 2024

    علم ذهن آگاهی و کاهش وزن

    شما در حال شروع یک سفر کاهش وزن هستید. احتمالاً در مورد چگونگی انجام موفقیت آمیز آن تحقیق و مطالعه کرده اید. شما در مورد کارهای ضروری که برای رسیدن به اهداف خود باید انجام دهید فکر کرده اید.

    یکی از مواردی که ممکن است حتی به آن توجه نکرده باشید اهمیت تمرکز حواس است.

    این سفر به چیزی بیش از آنچه می خورید و نحوه ورزش شما مربوط می شود. ترکیب ذهن آگاهی می تواند نقشی حیاتی در تضمین موفقیت شما برای مادام العمر داشته باشد

  • 10 تائید کاهش وزن برای قوی نگه داشتن شما

    توسط کیتلین اچ،

    18 دسامبر 2023

    10 تائید کاهش وزن برای قوی نگه داشتن شما

    وقتی سفری را برای کاهش وزن شروع می کنید، ممکن است دلهره آور باشد. شما باید عادات غذایی و نوشیدنی خود را تغییر دهید، آموزش ببینید، جدول زمانی تعیین کنید و موفقیت خود را در این مسیر بسنجید. حتی ممکن است تناسب اندام را در ترکیب قرار دهید، که سطح کاملا جدیدی از عوارض را به همراه دارد. اما مهم نیست که سفر چقدر سخت به نظر می رسد، همیشه در پایان ارزش آن را دارد.

    رسیدن به آنجا چالش برانگیز است، اما یکی از راه‌های بسیار مؤثر برای ادامه راه در زمانی که کار سخت می‌شود، جملات تاکیدی مثبت است.

    به یک مانترا نیاز دارید تا ذهن خود را با انگیزه نگه دارد؟ نگران نباشید، ما برای شما ایده هایی داریم!

  • نکاتی برای حفظ مسیر در هنگام سفر

    توسط کیتلین اچ،

    11 دسامبر 2023

    نکاتی برای حفظ مسیر در هنگام سفر

    فصل شلوغ سفر تعطیلات درست در گوشه و کنار است.

    و اگر شما مانند میلیون ها آمریکایی هستید که قصد دارند سوار هواپیما شوند و برای تعطیلات یا تعطیلات به خانه بروند، به این معنی نیست که باید از اهداف کاهش وزن خود دست بکشید.

    زمانی که چمدان‌هایتان بسته شده و آماده رفتن هستید، متعهد ماندن به غذای سالم و رویداد روتین تناسب اندام غیرممکن نیست.

  • 7 نکته واقعی و قابل انجام برای یک فصل تعطیلات سالم تر

    توسط کیتلین اچ،

    4 دسامبر 2023

    7 نکته واقعی و قابل انجام برای یک فصل تعطیلات سالم تر

    با یک جستجوی سریع در گوگل، انواع مقالاتی به دست می‌آید که همه راه‌هایی را که می‌توانید سالم بمانید و رژیم غذایی خود را قوی نگه دارید در طول تعطیلات به اشتراک می‌گذارد.

    اما آنها چقدر واقع بین هستند؟

    حقیقت: نه خیلی – حداقل اگر می‌خواهید از وقت خود با دوستان و خانواده لذت ببرید بدون اینکه خود را شدیداً محدود کنید (و احتمالاً خود را دیوانه کنید).

    با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از هفت نکته واقعی و قابل انجام برای لذت بردن از فصل تعطیلات با سلامتی هر چه بیشتر – اما نه آنقدر زیاد که آن را بدبخت کنیم، جمع آوری کرده ایم!

  • 2 راه برتر برای کمک به مدیریت دیابت نوع 2

    توسط کیتلین اچ،

    27 نوامبر 2023

    2 راه برتر برای کمک به مدیریت دیابت نوع 2

    اگر با دیابت نوع 2 زندگی می کنید، شانس خوبی وجود دارد که بدانید یک سبک زندگی سالم برای مدیریت این بیماری چقدر حیاتی است.

    ما می خواهیم در مورد دو روش بسیار موثر برای مدیریت دیابت نوع 2 صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد برنامه غذایی متعادل دیابت برنده جایزه خود به اشتراک بگذاریم.

    ما برای کمک اینجا هستیم!

  • تحقیقات جدید نشان می دهد که انواع کلسترول چگونه بر خطر بیماری قلبی تأثیر می گذارد

    توسط کیتلین اچ،

    20 نوامبر 2023

    تحقیقات جدید نشان می دهد که انواع کلسترول چگونه بر خطر بیماری قلبی تأثیر می گذارد

    کلسترول یکی از فاکتورهای اولیه است که هنگام تحقیق در مورد بیماری قلبی تجزیه و تحلیل می شود – کلسترول HDL (سالم) برای نشان دادن محافظت و کلسترول LDL (بد) برای نشان دادن خطر بالاتر. بررسی اخیر مطالعات قبلی نشان می دهد که در واقع پیچیده تر از دانستن اعداد شماست.

    افرادی که ممکن است در معرض خطر بیماری قلبی باشند باید از پزشک خود برای اندازه گیری کلسترول LDL و HDL، کلسترول غیر HDL و اندازه ذرات کلسترول آزمایش خون بخواهند. با یادگیری جزئیات کلسترول خود، می توانید با پزشک خود برای ایجاد برنامه ای برای کاهش شانس ابتلا به این بیماری همکاری کنید.

    اما چه چیز دیگری می توانید برای کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی انجام دهید؟

  • چگونه “دیو لاغر” با رژیم غذایی 45 پوند وزن کم کرد؟

    توسط کیتلین اچ،

    13 نوامبر 2023

    چگونه

    هنگامی که مدیر مراقبت های بهداشتی 56 ساله، دیوید راکول، برای معاینه سالانه در ماه مه به پزشک خود رفت، او متوجه شد که ممکن است خبر خوبی دریافت نکند. مطمئناً، آزمایش خون او نشان داد که او با مشکلات سلامتی زیادی از جمله کلسترول بالا و قند خون مواجه است. پزشک او بلافاصله در مورد تجویز چندین دارو برای او صحبت کرد.

    دیوید تصمیم گرفت قبل از اینکه به یک گروه دارویی بسنده کند، به پزشکش گفت که قرار است تلاشی هماهنگ برای ایجاد یک تغییر اساسی در سبک زندگی انجام دهد.

    دریابید که چگونه رژیم غذایی به او کمک کرد تا آن پوندها را کاهش دهد و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد.

  • خرابی های تردمیل که به همان اندازه که هشدار دهنده هستند خنده دار هستند

    توسط کیتلین اچ،

    6 نوامبر 2023

    خرابی های تردمیل که به همان اندازه که هشدار دهنده هستند خنده دار هستند

    آه، تردمیل – این قطعه ثابت به علاقه مندان به تناسب اندام توانایی راه رفتن یا دویدن را در هر زمان – باران، برف یا درخشش – می دهد.

    اما بیایید با آن روبرو شویم. تردمیل می تواند بسیار خسته کننده باشد. به این اضافه کنید که عملکرد آن به وضوح برخی افراد را گیج می کند، و شما دستور العملی برای برخی اشتباهات خنده دار دارید.

    می دانید که می خواهید 10 شکست برتر تردمیل ما را ببینید…

  • 10 اکتبر میوه ها و سبزیجات با دستور العمل های مناسب!

    توسط کیتلین اچ،

    30 اکتبر 2023

    10 اکتبر میوه ها و سبزیجات با دستور العمل های مناسب!

    مردم به دلایل مختلف از اکتبر استقبال می کنند – دمای خنک تر، رنگ های پاییزی خیره کننده طلایی، قهوه ای و قرمز، راحتی بازگشت به یک روال ثابت پس از شلوغی تابستان، و البته محصولات فصلی!

    پاییز فصل اوج طیف گسترده ای از میوه ها و سبزیجات است – فرصت های زیادی برای لذت بردن از طعم ترد خام یا به عنوان ستاره در دستور العمل های سالم و خوشمزه برای همه وعده های غذایی فراهم می کند.

    ما فکر کردیم که 10 مورد از میوه ها و سبزیجات پاییزی مورد علاقه خود (5 میوه و 5 سبزی) را برجسته کنیم و برای هر کدام چند دستور تهیه کنیم! این هفته کدام یک را به لیست خرید خود اضافه می کنید؟

  • 5 گام عملی برای حفظ تنهایی

    توسط کیتلین اچ،

    23 اکتبر 2023

    5 گام عملی برای حفظ تنهایی

    اگر تا به حال احساس تنهایی کرده اید، می دانید که مسیریابی چقدر چالش برانگیز است. بسیاری از چیزها باعث تنهایی می شوند، از جمله مواردی که ممکن است حتی متوجه نشوید که مقصر هستند. دلایل می تواند شامل هر چیزی از رویدادهای زندگی گرفته تا رسانه های اجتماعی، تیپ شخصیتی شما تا چالش های سلامت روان باشد. و مهم است که توجه داشته باشید که نه تنها زمانی که در کنار هم هستید، بلکه زمانی که در محاصره خانواده و دوستان هستید ممکن است احساس تنهایی کنید.

    تنهایی یک احساس بسیار قدرتمند است که می تواند اثرات مضری بر سلامت روحی و جسمی شما از جمله سفر کاهش وزن شما داشته باشد.

    پس دقیقاً برای مبارزه با تنهایی چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • دوباره سایز 10: معلم بازنشسته بیش از 40 پوند وزن کم می کند

    توسط کیتلین اچ،

    16 اکتبر 2023

    دوباره سایز 10: معلم بازنشسته بیش از 40 پوند وزن کم می کند

    زمانی که لارا به سفر بازنشستگی خود به کائوآی رفت، آن را دوست داشت، اما در وزن 200 پوندی احساس ناراحتی می کرد و خودآگاه بود.

    من از خودم عصبانی بودم که در این اتفاق خاص خیلی بزرگ بودم.»

    این یکی از کاتالیزورهایی بود که لارا را وادار به ایجاد تغییر کرد. او در گذشته رژیم گرفتن را امتحان کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفت رژیم غذایی را امتحان کند. و زمانی که لارا 55 ساله اخیراً به راحتی در یک شلوار سایز 10 که سالها آن را در دست گرفته بود، جا گرفت، لحظه ای قدرتمند برای او بود.

  • بررسی ارتباط بین استرس و افزایش وزن

    توسط کیتلین اچ،

    9 اکتبر 2023

    بررسی ارتباط بین استرس و افزایش وزن

    ترافیک. کار کنید. مواد غذایی. صورتحساب. استرس بخشی از زندگی است – و بیشتر ما روزانه با آن مواجه هستیم. خوشبختانه، ما در مدیریت همه آن عوامل استرس زای رایج روزمره مهارت داریم.

    اما زمانی که استرس زیاد شود، می تواند حفظ وزن سالم را بسیار چالش برانگیز کند.

    رابطه بین استرس و افزایش وزن دقیقا چیست؟

  • زندگی با دیابت نوع 2؟ غذاهایی که باید بخورید و غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید

    توسط کیتلین اچ،

    2 اکتبر 2023

    زندگی با دیابت نوع 2؟  غذاهایی که باید بخورید و غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید

    تغذیه سالم نقش مهمی در ابتلا به دیابت نوع 2 ایفا می کند – و یک مطالعه اخیراً منتشر شده این را تأیید می کند.

    بر اساس این مطالعه، افزایش قابل توجه افراد مبتلا به دیابت نوع 2 در سطح جهان به طور مستقیم ناشی از رژیم غذایی نامناسب است. این مطالعه نشان می دهد که بهبود کیفیت غذای شما چقدر ضروری است. اگر به پیش دیابت یا دیابت نوع 2 مبتلا هستید، تغییر رژیم غذایی برای بهبود سلامت شما حیاتی است.

    بنابراین، چه چیزی باید بخورید؟

  • رتبه بندی محبوب ترین رژیم های غذایی برای سلامت قلب چگونه است؟

    توسط کیتلین اچ،

    25 سپتامبر 2023

    رتبه بندی محبوب ترین رژیم های غذایی برای سلامت قلب چگونه است؟

    از هر گونه فید رسانه های اجتماعی مرتبط با کاهش وزن صرف نظر کنید، و به احتمال زیاد شاهد آن باشید که مملو از افراد مختلف از اینفلوئنسرهای تناسب اندام گرفته تا افراد مشهوری باشید که رژیمی را تبلیغ می کنند که به کاهش وزن در زمان بی سابقه کمک می کند. نکته اینجاست: بسیاری از این رژیم‌ها – مانند کم‌چرب و کربوهیدرات بسیار کم – ممکن است به کاهش وزن شما کمک کنند، اما این بدان معنا نیست که برای شما مفید هستند.

    چه چیزی یک قلب رژیمی را سالم می کند و رژیم غذایی برای رفتن در چه جایگاهی در رتبه بندی قرار دارد؟