نه برنامه رژیم کتوژنیک اسرار کاملاً محافظت شده با جزئیات واضح توضیح داده شده است.

لیست برنامه غذایی رژیم کتوژنیک با توجه به تحقیقات در نظر گرفته شده توسط کارشناسان تغذیه مشخص شده است که ۶۵ درصد از افرادی که به علت بیماری صرع از رژیم کتوژنیک پیروی میکردند، دچار یبوست فراوان شده بودند و با این مشکل دست و پنجه 10 مطمئن روش‌ها برنامه غذایی کتوژنیک شرکت شما به پایین 1402 نرم میکردند. ضمنا این مکمل ها از نظر هزینه گرون نیستن و امکان تهیه اونها در داروخانه ها به شکل قرص یا پودر هم وجود داره. این موضوع رو مثبت 10000 نفری که تا الان از این رژیم استفاده کردن، اثبات میکنه. برای تقریبا یک دهه، این رژیم در دنیای پزشکی جایگاه یک برنامه غذایی درمانی را برای کودکان مبتلا به تشنج از آن خود کرده بود تا این که معروفیت آن توسط معرفی داروهای ضد تشنج متوقف گردید. خزینه یک استخر کوچک، بسیار تاریک و خیلی کثیف بود که مردم روستا در آن حمام می کردند. وقتی به داروخونه مراجعه کردم پماد انتی هموروئید تجویز کردند و البته آب رو آتیش بود. مرتب لگن آب داغ و روزی یبار توی بی تادین وشامپو بچه هم استفاده می کنم هیچ گونه بیرون زدگی هم ندارم انتی بیوتیک وشربت ملین وغذای ابکی ومایعات هم زیاد میخورم . آیا مصرف دائمی شیاف انتی هموروئید میتونە مضر باشە؟ اما اینکار چندان هم راحت نیست؛ توجه داشته باشید که یک موز متوسط حدود ۲۷ گرم کربوهیدرات دارد و شما در طول برنامه رژیم کتوژنیک کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات را می توانید مصرف کنید.

بهترین روش رژیم کتوژنیک

نان کتوژنیک چیست

با سلام بنده 35 روز از عمل جراحی هموروید و شقاق هم گذشته . رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا مشابه رژیم استاندارد است با این تفاوت که میزان پروتئین بیشتری دارد. بااینحال، تاکنون تنها رژیمهای کتوژنیک استاندارد و با پروتئین بالا بهطور گسترده مورد مطالعه قرار گرفتهاند. در واقع رژیم کتوژنیک برای لاغری از جمله رژیمهای محبوب سالهای اخیر است. دلایل متعددی وجود دارد که رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به یک رژیم کم چربی بهتر است، از جمله افزایش پروتئین دریافتی، که مزایایی فراوانی دارد. ماهی، از جمله ماهی تن، ماهی قزل آلا، کولی، ماهی خاردار، سفره ماهی، ماهی خال مخالی، ماهی آزاد، ساردین و غیره که در هر ۵ اونس، صفر گرم کربوهیدرات خالص دارند. با رژیم کتوژنیک بیش از 56 هفته یک متا آنالیز (که تجزیه و تحلیل چندین مقاله منتشر شده است) نشان داد که «افراد در رژیم کتوژنیک نسبت به افرادی با رژیم غذایی کم چرب در دراز مدت، کاهش وزن بیشتری دارند. 2 ماه قبل رفتم جراح عمومی شیاف وپماد آنتی هموروئید بهم داد ولی خوب نشدم ،در ضمن زائده در مقعدم مشاهده می شود یعنی بازگشت هموروئید..خیلی ناراحتم… سلام خسته نباشید من الان یک ماه و نیم عمل هموریید با لیزر پرتوان انجام دادم که بعد عملم دو بار ویزیت شدم ولی هنوز بعد این مدت یه گوشت اضافی از معقدم بیرون هس که از ۵ روز بعد عملم بزرگتر هم شد بابت این قضیه خیلی نگرانم به دکتر خودمم گفتم که دکترم اولین بار گفتن چین و چروک خودمعقدته یکماه بعد که ویزیت شدم گفتن خود معقدته .حالا من خیلی نگرانم که آیا این گوشت اضافی به مور زمان از بین میره یا تا آخر عمر با منه چون باید تا سه ماه از داروهای ملین استفاده کنم.من ۳۹ ساله هستم.ممنون میشم جواب منو بدید که آیا این چین و چروک معقدم یا به گفته دکترم اضافی معقدم جمع میشه بره داخل یا نه؟

دکتر گفتن اگر درد ندارید لازم به عمل نیست، منتها این زائده رو اصلا دوست ندارم و میخواستم بپرسم میتونم عکس کلونوسکوپی رو بفرستم، اگر سونویی لازم هست انجام بدم که در فرصت مناسب بیام معاینه کنید که اگه بشه با لیزر عمل بشه. از آنجایی که مصرفِ هرگونه مادهٔ غذایی خارج از این برنامه، میتواند تعادل لازم برای کارکرد صحیح آن را مختل کند، بسیاری از افراد، مقررات و انضباط لازم برای اجرا و ادامهاش را ناخوشایند و دشوار مییابند. اما در بسیاری از تبلیغ های رژیم های غلط به شما نمی گویند ، عوارض جانبی حذف کربوهیدرات ها چیست. هنگامی که سطح گلوکز خون خیلی پایین بیاید ، بسیاری از افراد از شدت گرسنگی عصبی می شوند. اما ورزشکارانی که از این رژیم پیروی نمی کنند ، تجربه های ناموفقی خواهند داشت و این موضوع بسیار ناراحت کننده است ، زیرا تنها با یک برنامه ریزی ساده می توانستند موفق شوند! مصرف کردن غذاهای بی فایده هر دو نوشابههای شیرین، ۹ تنها فواید روزه را اجتناب کرده اند بین خواهد برد، اما علاوه بر این چرخ دنده مغذی می خواست برای انجام بدنتان را نیز فراهم نخواهد آورد.

سلام ۱۰ روز هست که حراحی لیزری هموروئید انجام دادم.متاسفانه اطراف مقعدم عرق سوز شده و سوزش بسیار زیادی دادم. رژیم کتوژنیک به شما کمک میکند تا بدون تحمل گرسنگی، بسیار بیشتر از رژیمهای غذایی کمچرب وزن کم کنید. استویا پای ثابت اکثر رژیمهای کتوژنیک است. محتوای بالای چربی در رژیمهای کتو نیز میتواند سیرکننده باشد. همان طور که قبلاً گفتیم پایه اصلی رژیم کتوژنیک لاغری بر جایگزینی چربی به جای کربوهیدرات است که با پایین آوردن سطح قند و انسولین خون بدن شما، بدن را پاکسازی می کند این فاکتور برای کسانی که مبتلا به عارضه ی سرطان هستند موضوع خیلی مهمی است زیرا سوخت سلول سرطانی، قند و بستری قندی برای پرورش است و شما با این جایگزینی می توانید سرعت پیشرفت تکثیر سلول سرطانی را کند کنید. متأسفانه رواج رژیم های بسیار سخت در دختران زیاد شده و این برنامه رژیم غذایی نوجوانان در سن بلوغ ها هیچ پایه علمی نداره. هیچ گونه درد یا خون ریزی ندارم یبوست ندارم و مزاجم خوب کار میکن . خون و زخم هم ندارم. باتوجه ب اینکه دکتر احتمال هموروئیدداخلی رو داد با گرفتن عکس رنگی دز داخل روده بزرگ گفتن ک هموروئید ندارم و خونریزی و سوزش و خارشی ک دارم ب علت پارگی شقاق و زخم بیرونی است شیاف آنتی هموروئید دادن ولی وقتی ک از شیاف استفاده میکنم باعث سوزش شدید طوری ک غیرقابل تحمل میشه برام…

مشکل الان من اینه که همچی رو رعایت می کنم ولی روزی یبار که مدفوع انجام میشه قسمت چپ بدنم همون قسمت انتهای روده بزرگه سفت ودردناک میشه بعدا دفع بادرد انجام میشه. دفع مدفوع هم زیاد هست اما درد کمی دارم. اما اون ضایعه گوشت مانند هنوز هستش. آیا این بواسیر هستش. سلام آقای دکتر من دو ماه هستش سخت مدفوع مکنم خیلی دردم میگیره. سلام من بعد از زایمان اولم دچار دردشدید وخونریزی از طرف مقعدم شدم که اکنون ده ماه است دچار این عارضه هستم الان هم باردارم در ماه چهارم بارداری ام هستم ومتوجه شده ام که درناحیه مقعدی یه چیزه مثلا یه دونه آویزونه به مقعدم وباعث درد هنگام مدفوع شده لطفا منو در این زمینه راهنمایی کنید باتشکر ازشما… سلام محترم من ده سال قبل درد شدید داشتم اندسکوپی کردم نتیجه منفی بود یعنی داکتر گفت شما هموروید ندارید ولی خون ریزی بعضی اوقات دارم خصوصا خربوزه یا شفتالو بخورم درد ندارم .. میشه لطفا رهنمای کنید ؟ میشه من رو راهنمایی کنید؟ سلام .امروز ۲۳ روز از عمل هموریید من میگذره .روز دهم پیش دکترم رفتم گفت مشکلی نداره.اما الان یک برامدگی بزرگی ناحیه مقعدم در اومده انگار که بواسبره.اما دکتر گفت اینا همه تورم هستن.گفت بعد از یک ماه اگه تورم باقی موند بیا مطبم و قیچیش می کنم .فکر اینکه بخوام یک بار دیگه برم زیر قیچی دکتر بسیار ازارم میده.به نطرتون چ کنم .شکل ظاهری مقعدم برام خیلی مهمه .تورو خدا منو راهنمایی کنید.به نطرتون دکترم کارشو خوب انجام نداده؟

سلام دکترخسته نباشید من سه ماه از عمل لیزرم میگذره و هنوز ورم یا همون توده هایی ک بعداز لیزر بوجود اومدن خوب نشده بعضی اوقات هم سوزشه خیلی شدیدی دارم هروقت که میرم پیش پزشکم فقط شیاف و پماد سوختگی بمن میدن که اصلنم داخل نمیره هزارتا مشکل پیش اومد الان برام،بهم گفتن ک دگ نیازی نیست ورم هارو بردارم ولی ورم پشتم اصلن خوب نشده فکرمیکردم چون هشت سال همورویید داشتم و اندازش خیلی بزرگ بود تاالان بهبودیم طول کشیده اما هیچ فرقی نکرد یسواله دگ اگه باز برم و ورم و بردارن دوباره ورم نمیکنه؟ من ۱۹ سالمه و از بچگی یبوست شدید داشتم و فقط با سیلاکس مشکلم حل میشد و همچنین یه زائده ی کوچیک اطراف مقعدم خیلی وقته داشتم که جدیدا حس میکنم بزرگ تر شده و دیروز پیش پزشک مراجعه کردم گفتن که باید لیزر بشه ولی گفتن حتما لوزومی نداره الان انجام بدی حالا یه سال دوسال دیگه هم میشه ولی سوالم اینه که اگه غذا خوردنم رو رعایت کنم و دچار یبوست نشم زائده باز بزرگتر میشود؟

خرید محصولات رژیم کتوژنیک

من مشکل هموروئیدم رو پیش پزشک متخصص رفتم و حل شد. ایا مشکل مهمی است؟ میزان ۴۵٪، معمولاً عدد مناسبی است تا ضمن برقراری یک کتوز خوب، عوارض گوارشی آن نیز بهحداقل رسیده و میان این دو، تعادل برقرار شود. همانطور که تا کنون متوجه شدید کربوهیدراتها در این رژیم غذایی باید کم شوند. سلام وقتتون بخیر.من حدود دو هفته یبوست داشتم و دفعم همراه با کمی خونریزی و سوزش بود و بعد متوجه برامدگی در مقعدم شدم که در حالت عادی کم حس میشن اما بعد از دفع بزرگتر میشن.به متخصص داخلی مراجعه کردم بدون معاینه گفتن هموروئید دارم. بنده مدتی یبوست داشتم و هموروئیدم عود کرده بود. من نمیدونم هموروئید دارم یا شقاق ولی یبوست دارم قبلا موقع دسشویی رفتن خونریزی شدید داشتم ی چند روز صبح ناشتا انجیر خوردم خونریزیم قطع شد ی چیزی مث گوشت مانند از مقعدم بیرون اومده بود الان تازگیا اون گوشته احساس میکنم بیشتر شده و بازم موقع دسشویی رفتن مشکل دارم یعنی دیگ خونریزی ندارم ولی درد دارم چیکار کنم؟ اما لعد از مصرف دارو با وجود اینکه مشکل یبوست و اسهالم کاملا حل شده ؛ اما همچنان مشکل خونریزی ادامه داره و از هر دو روز یکبار خونریزی دارم.

مجاز های کتوژنیک

Th is da​ta w as created ​wi th t​he he lp ᠎of G SA C᠎on te nt Generator DE​MO!

اب زیاد میخورم و مشکل یبوستم رفع شده جوری که هرروز میرم دستشویی ولی دو سه نوبته بعد دفع از مقعدم خون میاد نمیدونم حساسیت دادم به پماد یا مشکل داخلیه. من تقریبا ۱سالی هست که از ناحیه بیرونی مقعد دچار در و خونریزی شده ام.و اوایل با یبوست نمایان میشد و بعد مدتی خوب میشد.ولی جدیدا دیگه حالت معمولی هم سوزش و خونریزی رو دارم.فقط هم از ناحیه ی لبهای بیرونی مقعد این خوریزی و سوزش وجود دارد.یخوره هم حالت گوشت اضافه که به اندازه عدس هست بوجود اومده.یکبار هم چندماه پیش از پماد آنتی همورویید استفاده کردم خوب شدم ولی بعداز ۲ ۳ماه مجدد عود کرده.میشه یه راهنمایی کنید؟ سلام وقت بخیر چند زائده به اندازه بند انگشت در مقعد که با معاینه جراح عمومی گفتند که هموروئید هست میخاستم بدونم با لیزر کم توان قابل درمان هست یا خیر؟ سلام .من سه هفتس ک لیزر کردم ولی از نظر ظاهری بیرون زدگی دارم .میخواستم بپرسم از چه پمادی استفاده کنم گوشت اضافه نیاره و چ زمانی باید استفاده کنم ؟ توی اون بخش توضیح دادیم که رژیم کتو از نظر نتیجه ی لاغری و کاهش وزن از هر دو رژیم کم چربی و کم کالری، با اختلاف نتیجه بهتری داره.

منطورمان از چربی در این رژیم، چربی های سالم مثل روغن های زیتون، نارگیل و روغن آووکادو است. چاشنی ها: می توانید از نمک ، فلفل و انواع گیاهان و ادویه های سالم استفاده کنید. به خصوص اگر هدفتون کاهش وزن نیست و سعی دارید بدن سالم تری داشته باشید، این مدل عدم پیگیری توی یک نمونه رژیم کتوژنیکبیشتر بهتون کمک میکنه. چند سالی هست که وقتی حمام میروم و مقعدم با صابون لیز میشود هنگامی که دست میکشم احساس میکنم طرف چپ دور مقعدم از داخل برامدگی دارد در حالی که طرف راست هیچ چیز نیست . من اکثر مواقع احساس دفع ندارم و هر وقت میرم اجابت مزاج احساس میکنم بواسیرم. سلام وقت بخیر. بنده شقاق دارم و دکتر یک سری پمادهای آنتی هموروئید و شقاق بهم تجویز کرده. در ضمن شقاق در موارد مزمن به درمان دارويى جواب نميدهد. این نوع رژیم غذایی، بافت عضلات شما را بهتر می کند و از طرفی باعث می شود تا توده های چربی موجود در بدنتان آب شود که همین مسئله کم شدن چربی ها و تقویت عضلات، به خودی خود باعث بهبود چشمگیر در تناسب اندام و سلامت بدن شما می شود.