راز ناگفته به رژیم کتوژنیک کلاسیک در کمتر از 5 دقیقه

اگر دائما احساس خستگی و ضعف دارید، شاید بهطور کامل وارد حالت کتوزی نشدهاید یا بدنتان نمیتواند بهخوبی از چربیها و کتونها استفاده کند. لازم نیست این کار را انجام دهید، اما می توانید سطح کتون هایی را که بدنتان تولید می کند با آزمایش خون، ادرار یا تنفس اندازه گیری کنید. این سبک از زندگی می تواند برای افرادی که اضافه وزن ، دیابت و سایر بیماری هایی که در بالا گفته شده را دارند یا به دنبال بهبود سلامتی متابولیک هستند ، فوق العاده می باشد و در طرف مقابل این رژیم برای ورزشکاران هرگز مناسب نمی باشد. Th​is art ic᠎le was w ritten by GSA C ontent Gen erat or ᠎DEMO !

بدن شما از سوخت پشتیبان استفاده می کند و چربی هایی که می خورید و چربی بدن را به کتون تبدیل می کند. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد ، بنابراین اضافه کردن نمک اضافی به وعده های غذایی یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک کند. مواد معدنی: نمک اضافه شده و سایر مواد معدنی می توانند هنگام شروع کار به دلیل تغییر در تعادل آب و مواد معدنی مهم باشند. آنفولانزای کتو شامل عملکرد ذهنی ضعیف ، افزایش گرسنگی ، مشکلات خواب ، حالت تهوع ، ناراحتی در هضم و کاهش عملکرد بدن هنگام ورزش است.

بهترین راه فهمیدن این مسئله در رژیم کتو اندازه گیری سطح کتون بادی های خون و ادرار از طریق آزمایش است. روغن MCT : روغن ام سی تی از طریق مکانیسم انتقال غیرفعال از دستگاه گوارش جذب خون شده و به سرعت وارد گردش خون کبدی (سیستم پورت) می گردند و به عنوان منبع انرژی، مورد استفاده واقع می شوند. رژیم کتو در حالی که بحث برانگیز است و برای همه نیست، با کاهش وزن و مزایای بالقوه سلامت کوتاه مدت مانند بهبود فشار خون مرتبط است.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم رژیم کتو مستلزم رعایت یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات و پرچرب است تا بدن شما را در یک حالت متابولیک به نام کتوز قرار دهد. حتی مقادیر کمی کربوهیدرات یا پروتئین اضافی می تواند بدن شما را از حفظ کتوز جلوگیری کند. با این حال ، مصرف زیاد پروتئین و کتون زیاد ممکن است به حداقل رساندن ریزش عضلات کمک کند. اگرچه رژیم لاغری کتوژنیک برای افراد سالم بی خطر است اما در حالی ممکن است برای شما عوارضی نیز ایجاد کند. توجه کنید که برای پاسخگویی بدن شما به رژیم لاغری کتوژنیک حتما باید نکات گفته شده را به خوبی اجرا کنید.

هنگامی که از متخصص تغذیه این رژیم را دریافت میکنید، از معایب و مزایایی که برای شما دارد، به خوبی آگاه هستید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت رژیم غذایی کتویی کلیک کنید. برای اینکه متابولیسم از گلیکولیز (سوزاندن قند) به کتوز (چربیسوزی) تبدیل شود، باید ۵۰٪ تا ۷۵٪ از کل کالری را از چربی دریافت کنید. در حالی که این مواد حاوی آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی هستند، می توانند باعث افزایش قند خون شوند و شما را از کتوز خارج کنند. ماده مغذی حیاتی برای رشد و نمو مغز و ستون فقرات جنین، فولیک اسید می باشد که این ماده مغذی در مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات مثل حبوبات، غلات و نان وجود دارد.

سایر سبزیجات مغذی اما پر کربوهیدرات برای محدود کردن شامل نخود و ذرت است. روش کتوژنیک بر اساس محدود کردن مصرف کربوهیدرات ها و افزایش مصرف چربی ها استوار است. هدف از این رژیم، وارد کردن بدن به وضعیت کتوز است که در آن بدن به جای استفاده از گلوکز به عنوان منبع انرژی، چربی ها را به اندازه کافی متابولیزم می کند. رژیم کتوژنیک چگونه کار می کند ؟ با این حال، رژیم کتوژنیک در نهایت عملکرد ورزشی را در این ورزشکاران مختل کرد. یک مطالعه در ۴۳ انجمن آنلاین مختلف انجام شد و افرادی که از رژیم کتو پیروی میکردند، بررسی کرد. ​This h᠎as been g​en erated  by GSA᠎ Conte nt Gener​at​or DE​MO !

پیشنهاد می کنیم مقاله چیت در کتو را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله طرز تهیه نان کتویی را مشاهده کنید. پیش از اینکه به بررسی نمونه برنامه رژیم کتوژنیک بپردازیم؛ بهتر است مواد غذایی مجاز در این رژیم را به شما معرفی کنیم تا شما بیشتر با آن آشنا شوید! برای تشریح این موضوع دو تحقیق را بررسی می کنیم که در سال 2019 و 2020 انجام شده اند. برخی از منابع غذایی که در این رژیم معمولاً مصرف می شوند شامل گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، پنیر، کره، روغن نارگیل و بادام است. همچنین، این رژیم می تواند به کنترل سطح قند خون کمک کند و در برخی موارد کمک به کاهش التهاب و بهبود عملکرد مغز نیز داشته عکس کتو راش: چرا ناگهان خارش دارید و چگونه آن را از بین ببرید باشد.

اولین بار دکتر راسل وایلدر در سال 1924، اصطلاح رژیم کتوژنیک را معرفی کرد،او با تکمیل تحقیقات دکتر وودیات توانست از این رژیم برای درمان بیماری صرع استفاده کند. در ادامه می توانید نمونه برنامه ای کامل از یک رژیم لاغری کتوژنیک یک هفته ای را مشاهده کنید. چگونه می توانم الکترولیت های مورد نیاز بدن خود را با مکمل های کتوژنیک تامین کنم؟ رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پروتئین، ۶۰ تا ۶۵ درصد چربی و ۵ درصد کربوهیدرات دارد. به عنوان مثال، ۱ وان (۱۵۶ گرم) ماست یونانی حدود ۶ گرم کربوهیدرات و ۱۶ گرم پروتئین دارد.

یک نصف لیوان (۱۰۵ گرم) ماست ساده یونانی، ۴ گرم کربوهیدرات و ۹ گرم پروتئین را تأمین میکند. به طور کلی، رژیم کتوژنیک یک روش غذایی است که بر مصرف کم کربوهیدرات و بالا بردن مصرف چربی ها تمرکز دارد. مطالعه دیگری در ۳۴۹ نفر مبتلا به دیابت نوع ۲ نشان میدهد افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کردند به طور متوسط در یک دوره ۲ ساله، ۲۶.۲ پوند (۱۱.۹ کیلوگرم) از دست داده اند.

خطر از دست دادن برخی از ماهیچه ها در هر رژیم غذایی وجود دارد. برخی از چاشنی ها یا سس ها: زیرا غالبا حاوی قند و چربی ناسالم می باشند. برخی از مغزها، مانند بادام هندی، کربوهیدرات بیشتری نسبت به سایر مغزها ماست در رژیم کتوژنیک رژیم کتوژنیک و یبوست: چرا اتفاق می افتد و چگونه آن را متوقف کنم؟ مانند گردو دارند. خیلی از مردم این رژیم را دوست دارند به این خاطر که این امکان وجود دارد تا در قیاس با رژیم کتوژنیک استاندارد، پروتئین زیادتر و چربی آیا قارچ در رژیم کتوژنیک مجاز است؟ کمتری استفاده کنند. رژیم کتوژنیک برای افراد با بی ام ای 25-30 مناسب بوده و به افرادی که چاقی بیش از حد دارند توصیه نمیشود.

9. آیا رژیم کتوژنیک واقعاً به کاهش وزن کمک میکنند؟ گلبن سهراب با اشاره به این که میزان کاهش وزن اولیه در این رژیم در افراد مختلف فرق دارد، گفت: در بلند مدت از نظر کاهش وزن این رژیم نیز تفاوت چندانی با سایر جایگزین برنج در رژیم کتوژنیک رژیمهای لاغری ندارد. اما قبل از اینکه شروع به عضله سازی کنید، باید با یک پایه قوی شروع کنید تا بدن صرف نظر از نوع رژیم غذایی ابتدا در شرایطی باشد که بتواند عضله بسازد. از نظر اصولی شما باید 5 قدم رو به ترتیب پشت سر بزارین. این رژیم می تواند به کاهش وزن، کنترل قند خون و بهبود عملکرد مغز کمک کند، اما نیازمند نظارت دقیق بر میزان مصرف مواد غذایی و مشورت با پزشک است.

با این حال، رژیم کتوژنیک نیازمند نظارت دقیق بر میزان مصرف مواد غذایی است. نظارت بر مصرف پروتئین پروتئین اضافی می تواند به گلوکز تبدیل شود که کتوز را مهار می کند. وقتی که کربوهیدرات ها در میزان کافی مصرف نشوند، سطح قند خون کاهش می یابد و بدن به جای استفاده از گلوکز، چربی ها را به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. در واقع، بسیاری از مطالعات نشان میدهند که این نوع رژیم میتواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کمک کند. مهمتر از آن، این رژیم غذایی به حدی سیرکننده است که میتوانید بدون شمارش کالری یا پیگیری مواد غذایی مصرفیتان، وزن کم کنید.

آره. با این حال ، مهم است که در ابتدا مصرف کربوهیدرات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. برای درک اینکه چرا ممکن است با رژیم کتو یا کتوزیس بهتر چربی بسوزانید، بدن خود را مانند یک ماشین تصور کنید. در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، رژیم کتوژنیک گران تمام میشوند؛ چرا که چربی لبنی و گوشت، گرانتر از غلات، میوهها و سبزیجات هستند. این اصطلاحی است که در آفریقای جنوبی در بین کسانی طرفدار رژیم غذایی کم کربوهیدرات، پرچرب و کتوژنیک هستند متداول است.