You are currently viewing کراتین و چربی سوزی علوم ورزشی ؛  کراتین چه نقشی در سوزاندن چربی دارد؟

کراتین و چربی سوزی علوم ورزشی ؛ کراتین چه نقشی در سوزاندن چربی دارد؟


کراتین اغلب به عنوان یک مکمل تقویت کننده عضلات و افزایش عملکرد تصور می شود. اما آیا بین کراتین و چربی سوزی ارتباطی وجود دارد و آیا می تواند برای افرادی که می خواهند چربی خود را از دست بدهند مفید باشد؟

همچنین باید هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب بنویسید. در این مقاله ما در مورد موضوعی صحبت می کنیم که هرگز در مورد آن نشنیده اید. کراتین یک مکمل عالی است که رشد ماهیچه ها را افزایش می دهد و به طور غیرمستقیم چربی سوزی (کراتین و چربی سوزی) را تا زمانی که منجر به چربی سوزی شود ، افزایش می دهد.

فوایدی که می توانید از کراتین انتظار داشته باشید

  • افزایش قدرت و توسعه انرژی
  • به طور خاص ، استقامت ماهیچه ها را افزایش دهید و خستگی شدید را کاهش دهید
  • پس از ورزش ، او بهبود می یابد و آب بدن خود را تامین می کند

جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع می کند. اما کدام یک از این مزایا باعث می شود کراتین یک مکمل غذایی موثر باشد؟ آره. به نوعی ، بله

این تأثیرات مثبت به میزان ورزش و تلاش شما بستگی دارد. این بدان معنی است که آنها در واقع نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیستند. اما در زمان قطع آن ، این که آیا می خواهید توده عضلانی بدون چربی بسازید ، قدرت خوب است. ممکن است هنگام غذا خوردن دچار سوء تغذیه شوید. بنابراین ، محل مناسبی برای شروع کراتین برای افزایش قدرت و جبران این ضعف ها است.

کراتین و چربی سوزی – عوامل سوزاندن چربی کراتین

به طور کلی ، وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی می شود ، کراتین مکمل چربی سوزی نیست. با این حال ، با نتایج آن ، کراتین می تواند در حین تمرینات عضله سازی و کاهش وزن مثر باشد. : بودن

در واقع ، کراتین به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری ورزش کنید. ورزش شدید انرژی بیشتری مصرف می کند. بنابراین کراتین باعث کاهش وزن برای شما تمرین می شود. نقش هورمون تستوسترون در چربی سوزی و عضله سازی. افزایش سطح تستوسترون.

1 مبارزه با کمبود

وقتی غذا می خورید ، به طور خودکار دچار سوء تغذیه می شوید. غذاهای غنی از کراتین (به عنوان مثال ، گوشت قرمز) خطر سوء تغذیه ضروری را تضمین می کند. هرچه کالری بیشتری بسوزانید ، بهتر است. به احتمال زیاد بهترین مصرف کراتین را از دست خواهید داد.

مکمل های کراتین ضد کاتابولیک هستند. این باعث کاهش آسیب بافت ماهیچه ای در طول فرآیند تعادل و جایگزینی و ترمیم نیتروژن ماهیچه می شود. نیروی محرک فعال بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را تحریک می کند. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین برش هستید ، مکمل های غذایی راهی عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما هستند.

طبق یک مطالعه ، ورزش شدید در طول چهار هفته مکمل کراتین درصد چربی بدن ، افزایش وزن و افزایش وزن را کاهش داد. قدرت عضلات و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.

2 ورزش ریکاوری را بهبود می بخشد

در اینجا پیشرفت حتی مهمتر است. کراتین متابولیسم را بعد از ورزش تحریک می کند. ما می دانیم که این یک عامل کلیدی در سنتز پروتئین عضلات و سایر فرایندهای رشد است. وقتی سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تاثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن عضلات وجود دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که ورزش شما از اهداف شما کم نمی کند.

تنها چیزی که در مورد آموزش می دانیم این است که بازیابی مهم است ، در حالی که بهبود همیشه دست کم گرفته می شود. اگر کراتین بتواند روند بهبودی را تأیید کند که همه یافته ها را تأیید کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

وقتی در مورد کراتین و چربی سوزی صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم ماهیچه نمی سازد و چربی می سوزاند ، اما می تواند به طور غیر مستقیم به کاهش وزن شما کمک کند. در حین ورزش ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر مقاومت یا تمرینات قلبی به انرژی نیاز دارند. ATP (آدنوزین فسفات) منبع اصلی انرژی است که در طول تمرین در حین تمرین استفاده می شود.

هنگامی که انرژی شما تمام می شود و انرژی لازم برای انجام آن را بارها و بارها ندارید ، مکمل کراتین نقشی کلیدی در ارائه منبع فوری ATP به سلولهای ماهیچه ای شما دارد و مجموعه های تکراری و تکراری ایجاد می کند. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، بهتر است. هرچه بیشتر بتوانید انجام دهید ، بهتر است. هرچه ماهیچه های شما بیشتر منقبض شوند ، بهتر است. این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

فراتر از مزایای مصرف کراتین ، شما هنوز هم باید رژیم غذایی خود را حفظ کنید تا سلامت طولانی مدت خود را حفظ کنید. مشتاقانه منتظر است، خواهید دید که بهترین نگهداری و رشد در عضله سازی بهترین نیست.

اگرچه این مکمل به عنوان ترکیبی از عضله و قدرت شناخته می شود ، اما کراتین یک ویتامین غیر از نام آن است. علاوه بر محافظت از قلب و اعصاب ، همچنین یکی از موثرترین و مهمترین آنتی اکسیدان های هر مکمل موجود در بازار است.

خلاصه

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین باعث تحریک سلولهای میوکارد و اندوتلیال می شود. سلامت عروق و علائم ایسکمی / تصلب شرایین را بهبود می بخشد. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

رشد را تسریع کرده و از سلول های عصبی محافظت می کند. محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای آن کراتین مصرف می کنیم. با این حال ، برای رشد و توسعه عصب ضروری است و کمبود آن یک مشکل جدی است. بنابراین مکمل ها یک انتخاب بسیار خوب هستند – به ویژه به دلیل کمبود انرژی و کاهش کربوهیدرات ها ، که عوامل اصلی بیماریهای دژنراتیو (از دست دادن اعصاب) هستند.

انرژی سلولی اصل داستان است. مکمل ها سطح انرژی سلولی را افزایش داده و خطر مرگ سلولی را کاهش می دهند.

اینها تنها چند مورد از هزاران مزایای مکمل کراتین برای سلامتی شما هستند ، اما باید جدی گرفته شوند زیرا این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل یک طرفه است. به خوبی شناخته شده است که کراتین یک مکمل عضله سازی نیست.

آخرین کلمه در مورد کراتین و چربی سوزی

اگرچه بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد عوارض جانبی دارند ، اما کراتین یکی از م effectiveثرترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که مردم هنوز ارزش واقعی آن را نمی دانند

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت عضلات ممکن است بهترین راه برای به حداکثر رساندن و به حداکثر رساندن مزایای ورزش باشد ، اما مزایای شگفت انگیز مکمل ها را مبهم می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه است که بر خلاف سایر سیستم ها مزایای آن را تشریح می کند.

ویرایش و ترجمه elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-در حین-تلاش برای کاهش وزن- کراتین مصرف کنید


دیدگاهتان را بنویسید